Resume from February 2, 2023 File

Артур

Адміністратор, менеджер з продажу

Age:
25 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Vyshhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Щур Артур Максимович
Менеджер з продажу
Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Вік: 23 рік (30.04.1999р.)
Проживання: м.Вишгород, пл.Шевченко, буд.3 кв. 108
Бажана заробітна плата: 20 000 грн.
Громадянство: Україна
Мови: Українська – Рідна
Російська – Вільне володіння
Англійська – Середній рівень
Освіта: Закінчена вища(магістр)
2016 – 2020 – Київський Національний Університет Будівництва та Архітектури, спеціальність – інженер (теплогазопостачання вентиляція) бакалавр,(магістратура).
Військова кафедра, «Академія внутрішніх справ України»

Досвід роботи:
2015-2019
ТОВ «КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ» Завод по виробництву ліфтів та ліфтових комплектуючих ( майстер на виробничо-будівній дільниці.

Займався виробничо-будівельним процесом , монтажем та встановленням металевих конструкцій.

2019 –2020
Заміський комплекс «Sobi Club»
на посаді адміністратора SPA – комплексу:

Займався продажем продукції у сфері надання послуг, а також продажем самих послуг
Щодня виявляв потреби клієнтів , шляхом ведення переговорів по телефону, а також особисте живе спілкування з клієнтами.
Здійснював понад 100 дзвінків за день , а також більше 150 разів на день живого спілкування з клієнтами комплексу SPA з метою пропозиції та надання нових послуг SPA комплексом
Завдяки ефективний праці , мені вдалося залучити ще більше клієнтів, і тим самим поповнити клієнтську базу, та підняти місячну норму з продажу послуг, та косметичних препаратів для догляду за шкірою.

Організація робочих місць фахівців (забезпечення основним та допоміжним обладнанням, інструментами, витратними матеріалами, наочними посібниками тощо);
Координування роботи спеціалістів;
Контроль якості виконання робіт спеціалістами;
Організація навчання та підвищення кваліфікації майстрів;
Робота з клієнтами (консультування з послуг та вартості, вирішення конфліктних ситуацій.
Робота з постачальниками, замовлення та продаж товарів клієнтам.
Управління складськими запасами (поповнення, видача, облік та списання матеріалів за нормами витрати);
Звітність перед бухгалтерією з приходу-витрати матеріалів; проведення інвентаризації;
Вирішення господарсько-побутових питань;
Контроль фахівців щодо виконання вимог санітарних норм та пожежної безпеки

Професійні навички:
•Результативність у роботі з клієнтами та персоналом
•Вміння працювати з VIP клієнтами
• Вміння брати відповідальність на себе у роботі
• Вміння правильно організувати роботу
• Контроль фахівців
• Вміння вирішувати конфліктні ситуації
• Впевнений користувач ПК ,CRM-системи

Особисті якості:
-Порядність.
-Високий рівень відповідальності та дисциплінованості.
- Вміння знайти індивідуальний підхід до кожного.
-Вміння швидко орієнтуватись і знаходити рішення у будь -яких ситуаціях.
- Відсутність страху перед стресовими ситуаціями, а також величезне бажання розвиватися та отримувати нові знання та навички.

Про себе:
Досвід в роботі у заміському комплексі , володію усіма необхідними навиками , легко знаходжу спільну мову з людьми.
• Грамотна мова
• Доброзичливість
• Ввічливість
• Стресостійкість
• Відповідальність
• Уважність
• Комунікабельність
• Акуратність
• Пунктуальність
•Порядність
•Надійність

2020 – 2022
ТОВ «ЗБМК» Завод будівельних матеріалів та конструкцій (Каскад-Бетон) менеджер по роботі з фізичними особами та менеджер зі збуту будівельних матеріалів
Продаж будівельних матеріалів(бетон та ЗБВ), інші супутні матеріали;
Ведення документації
Виконання роботи з укладання договорів на постачання продукції і узгодження умов постачання.
Формування заяв, зведені відомості замовлень і асортиментні (номенклатурні) плани постачання
Аналіз даних з обліку готової продукції на складах підприємства і розподіл по покупцях відповідно до укладених договорів.

Ключові навички: Стресостійкість , креативне мислення , навички роботи з СРМ системою ( Бітрікс 24 ) , та програма 1С, професійне спілкування телефоном, вільне володіння Українською та російською мовами, націленість на результат , уміння брати відповідальність на себе, вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами, водійське посвідчення категорій В,С.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: