Resume from April 25, 2024 File

Natalia

Менеджер з персоналу

Age:
52 years
City:
Malyn

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

П.І.Б. Павленко Наталія Сергіївна
Дата народження 29.01.1972
Адреса проживання м. Малин Житомирська обл.
Сімейний стан не одружена
Служба в армії не військовозобов’язаний
Контактна інформація:
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Тел. моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мої компетенції з управління персоналом:
 Юридичні – знання законодавчої бази.
 Документообіг – повний супровід, включно з наказами по підприємству, кадрові та адміністративні,
трудові книжки (вкл. електронні), табельний облік, відпустки, військовий облік.
 Основні:
 увесь цикл працівника на підприємстві (рекрутинг; введення; оцінка та розвиток; утримання та
мотивація; наступництво);
 розробка відповідних положень та процедур, включно посадові та робочі інструкції;
 підтримка керівників у роботі їх команди (оцінка продуктивності, розв’язання конфліктних ситуацій).
 Звітність та результативність – застосування показників ефективності (КРІ) – відсутність по хворобі,
плинність кадрів та ін. (в залежності від потреб підприємства).

Досвід робіти у HR сфері 17 років.

Освіта:

Рік вступу Рік закінчення Повна назва навчального закладу
2001 2004 Малинський лісотехнічний технікум

Факультет Спеціальність Форма навчання
Лісозаготівля та первинна
обробка деревини технік-технолог (диплом з відзнакою) заочна

Додатково: Освіта:
Навчалась у вищому навчальному закладі КНЕУ на економічному факультеті 1,5 роки. Не закінчила по причині
переходу на інше підприємство, змушена була покинути навчання.

Додаткове навчання, курси, тренінги, семінари, стажування

Дата Повна назва організації, що забезпечувала навчання
2021р. ТОВ «7eminar.ua” HR вебінар «Лікарняні та відпускні 2021 по-новому».
2021р. ТОВ «Орган сертифікації персоналу Української асоціації якості» курси «ДСТУ ISO
14001:2015 + внутрішній аудитор екологічного менеджменту».
2021р. курси DPS «Основи ефективного лідерства».
2017р. Бюро «Veritas» курси «IATF 16949:2016 Система менеджменту в автомобільному
виробництві and ISO 190011:2011 внутрішній аудитор»; інструменти якості:
APQP; FMEA; MSA; SPC; PPAP.
2016р. Бюро «Veritas» курси «ISO 9001:2015».
2011р. Європейська Бізнес Асоціація курси HR «Загальні питання з управління персоналом,
включно Лідерство».
2010р. ТОВ «7eminar.ua” курси HR «Все про відпустки».
2010р. ЦПП «ПРИРОС-Академія» курси «Статистичні методи управління якістю».
Попередні курси до 2010р. – не вказую

Досвід роботи:

Організація ТОВ «Пісківський завод скловиробів»:
03.05.2023 – працюю на даний момент* – інспектор відділу кадрів

Організація ПрАТ «Детвілер»:
01.09.2017 – 31.10.2022* – менеджер HR (повне ведення відділу кадрів) / керівник
відділу якості
01.08.2007 – менеджер HR / менеджер з якості
01.07.2006 – 31.10.2022 – менеджер HR (відповідальна особа по роботі з кадрами)
04.08.2005 – завідуюча лабораторією

* Причина звільнення ст.40 п.1 – скорочення чисельності та штату працівників (фак. закриття підприємства
через війну з Росією)

Організація Малинська паперова фабрика:
18.08.2003 – 03.08.2005* – інженер зі стандартизації
04.01.2001 – контролер групи вхідного контролю
09.08.1989 – контролер ВТК

* Причина звільнення ст.38 – за власним бажанням (фак. зміна місця роботи)

Іноземні мови:
Німецька (розумію розмовну мову, листування, технічно-специфічну в сфері останнього місця роботи).
Англійська – вивчала 1 рік на підприємстві (розуміюсь дещо в розмовній мові; можу не значно спілкуватись,
плюс листування, читання).
На останній роботі багато працювала з іноземними колегами та відповідними мовами.

Комп’ютерні навички:
Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Outlook Express, Microsoft Dynamics, SuccessFactors (SAP
модуль для HR), 1С Підприємство та ін. – впевнений користувач.

Вміння користуватися офісним обладнанням:
різним і в повній мірі.

Інші навички:
- можу працювати як менеджер по роботі з рекламаціями (знаю багато інструментів та методів по роботі з
рекламаціями, змінами та помилками: 8D та ін);
- лабораторне обладнання (повірка приладів, виконання тесті, поводження з готовою продукцією);
- дещо розуміюсь в роботі охорони праці (положення, інструкції, атестація робочих місць, організація
медоглядів та ін.).
-

Обмеження по відрядженнях:
немає (багато разів була за кордоном: робочі відрядження)

Інше:
проживаю в м. Малин, але можу працювати і в інших місцях, радіусом: Коростень-Малин-Житомир-Київ.

Дещо про себе:
 Бажаю працювати в дружньому та розуміючому колективі та приносити користь своїми знаннями та
вміннями.
 Швидко навчаюсь чомусь новому, відповідальна, позитивна, комунікативна, стійка до стресів та
навантажень, не боюсь нових викликів та завдань, вмію працювати з людьми та в колективі (працювала з
колективом в більш ніж 400 чоловік), маю непогані організаційні здібності (організація спортивних заходів,
свят; поїздок і т.п.).
 Активна, люблю спорт.

Дата заповнення:
25 квітня 2024р.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: