Resume from December 12, 2022 File

Максим

Руководитель отдела снабжения

City:
Smila

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Костенко Максим Вікторович
Дата народження: 22.07.1980

Місто: Сміла, Черкаська область

Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль: заміщення вакантної посади.

Освіта:

1999 р. – закінчив Смілянський радіотехнікум Черкаського інженерно –
технологічного інституту за спеціальністю «Комерційна діяльність» і здобув
кваліфікацію комерсант.

2003 р. – закінчив Черкаську академію менеджменту і отримав базову вищу
освіту за напрямом підготовки «Менеджмент організацій» та здобув
кваліфікацію бакалавра з менеджменту.

2004 р. – закінчив Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій» та
здобув кваліфікацію менеджер-економіст.

Досвід роботи:

 лютий 2001 р. – вересень 2001 р. – помічник майстра цеху малих машин;
вересень 2001 р. – жовтень 2003 р. – майстер цеху малих машин ВАТ НВП
«Смілянський електромеханічний завод».

функціональні обов’язки: оформлення нормативно технічної документації
щодо виконання плану виробництва цехом; контроль виконання плану
виробництва цеху; контроль виконання норм охорони праці працівниками
цеху

 жовтень 2003 р. – вересень 2004 р. – експедитор відділу матеріального
постачання ВАТ НВП «Смілянський електромеханічний завод».

функціональні обов’язки: оформлення провізної документації на товаро-
матеріальні цінності заводу; експедирування вантажу від постачальника до
складу заводу ВАТ НВП «Смілянський електромеханічний завод».
 вересень 2004 р. – переведений на посаду економіста відділу
матеріального постачання; квітень 2006 р. – переведений на посаду
економіста відділу планування і обліку товаро-матеріальний цінностей
ВАТ НВП «Смілянський електромеханічний завод».

функціональні обов’язки: планування та ведення контролю за використанням
витрат коштів на закупівлю ТМЦ відділом постачання; контроль використання
та ведення закупівельної бази матеріалів; документальна звітність; робота в
системі ІТ-підприємства; .

 серпень 2007 р. – квітень 2009 р. – займав посаду інженера з
комплектації устаткування й матеріалів відділу матеріально-технічного
постачання.
 квітень 2009 р. – серпень 2009 р. переведений на посаду начальника
бюро відділу матеріального постачання ВАТ НВП «Смілянський
електромеханічний завод».

функціональні обов’язки: налагодження зв’язків та робота з постачальниками,
а також пошук альтернативних постачальників; проходження внутрішніх та
зовнішніх тендерів; контроль за дотриманням умов договору; контроль
використання та ведення закупівельної бази матеріалів; документальна
звітність; робота в системі ІТ-підприємства; контроль закупок груп товарів
згідно плану виробництва підлеглими працівниками.

 серпень 2009 р. – червень 2017 р. – займав посаду менеджера з
постачання ТОВ «Смілянський ливарний завод».
 червень 2017 р. по теперішній час – переведений на посаду начальника
комерційного відділу ТОВ «Смілянський ливарний завод».

функціональні обов’язки: налагодження зв’язків та робота з контрагентами
заводу (постачання та збут); заключення договорів з контрагентами заводу;
проведення зовнішніх тендерів; контроль за дотриманням умов договору;
контроль використання та ведення закупівельної бази матеріалів;
документальна звітність; проведення переговорів з контрагентами в
проблемних ситуаціях; проведення презентації товарів та встановлення цін на
них; контроль кредиторської та дебіторської заборгованості.

Професійні навички:

 вміння приймати управлінські рішення;
 вміння організувати налагодити зв’язки як у своєму так і з іншими
підрозділами підприємства;
 ведення договірної роботи;
 робота з комп’ютерними програмами: системні програми Windows,
Word, Excel, ABBY FineReader;
 ведення робочої документації;
 знання мов: українська, російська, англійська (розмовний рівень).

Особисті якості:

 чесність;
 відповідальність;
 комунікабельність;
 уважність до деталей;
 пунктуальність;
 здатність вирішувати складні робочі питання.

Додаткова інформація:

Сімейний стан – одружений;

Водійське посвідчення – так;

Власне авто – так;

Можливість відряджень – так.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: