Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 декабря 2022 Файл

Максим

Руководитель отдела снабжения

Город:
Смела

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Костенко Максим Вікторович
Дата народження: 22.07.1980

Місто: Сміла, Черкаська область

Мобільний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: заміщення вакантної посади.

Освіта:

1999 р. – закінчив Смілянський радіотехнікум Черкаського інженерно –
технологічного інституту за спеціальністю «Комерційна діяльність» і здобув
кваліфікацію комерсант.

2003 р. – закінчив Черкаську академію менеджменту і отримав базову вищу
освіту за напрямом підготовки «Менеджмент організацій» та здобув
кваліфікацію бакалавра з менеджменту.

2004 р. – закінчив Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій» та
здобув кваліфікацію менеджер-економіст.

Досвід роботи:

 лютий 2001 р. – вересень 2001 р. – помічник майстра цеху малих машин;
вересень 2001 р. – жовтень 2003 р. – майстер цеху малих машин ВАТ НВП
«Смілянський електромеханічний завод».

функціональні обов’язки: оформлення нормативно технічної документації
щодо виконання плану виробництва цехом; контроль виконання плану
виробництва цеху; контроль виконання норм охорони праці працівниками
цеху

 жовтень 2003 р. – вересень 2004 р. – експедитор відділу матеріального
постачання ВАТ НВП «Смілянський електромеханічний завод».

функціональні обов’язки: оформлення провізної документації на товаро-
матеріальні цінності заводу; експедирування вантажу від постачальника до
складу заводу ВАТ НВП «Смілянський електромеханічний завод».
 вересень 2004 р. – переведений на посаду економіста відділу
матеріального постачання; квітень 2006 р. – переведений на посаду
економіста відділу планування і обліку товаро-матеріальний цінностей
ВАТ НВП «Смілянський електромеханічний завод».

функціональні обов’язки: планування та ведення контролю за використанням
витрат коштів на закупівлю ТМЦ відділом постачання; контроль використання
та ведення закупівельної бази матеріалів; документальна звітність; робота в
системі ІТ-підприємства; .

 серпень 2007 р. – квітень 2009 р. – займав посаду інженера з
комплектації устаткування й матеріалів відділу матеріально-технічного
постачання.
 квітень 2009 р. – серпень 2009 р. переведений на посаду начальника
бюро відділу матеріального постачання ВАТ НВП «Смілянський
електромеханічний завод».

функціональні обов’язки: налагодження зв’язків та робота з постачальниками,
а також пошук альтернативних постачальників; проходження внутрішніх та
зовнішніх тендерів; контроль за дотриманням умов договору; контроль
використання та ведення закупівельної бази матеріалів; документальна
звітність; робота в системі ІТ-підприємства; контроль закупок груп товарів
згідно плану виробництва підлеглими працівниками.

 серпень 2009 р. – червень 2017 р. – займав посаду менеджера з
постачання ТОВ «Смілянський ливарний завод».
 червень 2017 р. по теперішній час – переведений на посаду начальника
комерційного відділу ТОВ «Смілянський ливарний завод».

функціональні обов’язки: налагодження зв’язків та робота з контрагентами
заводу (постачання та збут); заключення договорів з контрагентами заводу;
проведення зовнішніх тендерів; контроль за дотриманням умов договору;
контроль використання та ведення закупівельної бази матеріалів;
документальна звітність; проведення переговорів з контрагентами в
проблемних ситуаціях; проведення презентації товарів та встановлення цін на
них; контроль кредиторської та дебіторської заборгованості.

Професійні навички:

 вміння приймати управлінські рішення;
 вміння організувати налагодити зв’язки як у своєму так і з іншими
підрозділами підприємства;
 ведення договірної роботи;
 робота з комп’ютерними програмами: системні програми Windows,
Word, Excel, ABBY FineReader;
 ведення робочої документації;
 знання мов: українська, російська, англійська (розмовний рівень).

Особисті якості:

 чесність;
 відповідальність;
 комунікабельність;
 уважність до деталей;
 пунктуальність;
 здатність вирішувати складні робочі питання.

Додаткова інформація:

Сімейний стан – одружений;

Водійське посвідчення – так;

Власне авто – так;

Можливість відряджень – так.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: