Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Людмила

Фахівець в кадровій сфері (адміністрування, діловодство), 28 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
50 лет
Город проживания:
Нежин
Готов работать:
Бровары, Киев, Нежин, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу кадрів

с 08.2023 по 11.2024 (1 год 3 месяца)
ТОВ "СС-Сервіс", Київська обл. (с. Білогородка) (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-постановка з "0" кадрового діловодства в молодій компаніїї;
- сертифікат по програмі "Військовий облік на підприємствах, організаціях, державних структурах". (програма на платформі КАДРОВИК 1 погоджена з Генштабом);
- розробка та затвердження кадрової документації( ПВТР, колективний договір, положення по відділу кадрів, посадові інструкції, номенклатура справ к.в. та інші);
-створенняя номенклатури справ відділу кадрів;
- введення табелю робочого часу;
- графік відпусток (додаткові, соціальні, щорічні...)
- штатний розпис (зміни, нововведення..);
- вхідна , вихідна документація відділу кадрів...
- трудові книжки ( всі нюанси ведення та цифрування..)
Та багато іншого, що стосується кадроділоводства...
Обов'язки офіс-адміністратора (все, що стосується забезпечення життєдіяльності офісу)

Начальник відділу кадрів

с 04.2021 по 05.2023 (2 года 1 месяц)
ТОВ САТІ НОВА СОЮЗ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обовязки:
- підбір персоналу середньої ланки,
- формування та корекція штатного розпису,
- розробка та корегування правил внутрішнього трудового розпорядку,
- складання графіків відпусток ,
- введення трудових книжок та книги руху трудових книжок,
- введення табеля робочого часу працівників,
- формування та введення особових справ працівників, карточки - П-2,
- кадрове діловодство : прийняття, звільнення, переведення і т.д.
Автоматизована робота в програмі 1С 8.3 кадри

Провідний інспектор з кадрів

с 01.2019 по 03.2021 (2 года 2 месяца)
Ічнянський молоко-консервний комбінат, Ічня (Харчова промисловість)

Ведення в повному обсязі документації по кадрам / прийняття-звільнення, оформлення, реєстр документів по особовим справам, лікарняні, робота з бухгалтерією, звіти, відпустки і т. д./
Пошук людей на вільні вакансії. Робота з сайтами, центром зайнятості, публікування вакансій в газетах, журналах як по регіону так і по інших областях. Первинна співбесіда. Робота в Програмі 1С 8.3

Начальник відділу персоналу

с 02.2015 по 01.2019 (3 года 11 месяцев)
ТОВ Перша Приватна Пекарня (виробництво хлібобулочної продукції)), Київ (Харчова промисловість)

- єдиний кадровик;
- введення кадрової роботи в повному обсязі;
- розробка посадових інструкцій, колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку та інших документів;
- пошук робітничого персоналу та офісного (адаптація, оцінка роботи, мотивація)/робота з сайтами, печатними видавництвами, центром зайнятості, розклейка оголошень;
- виконнання доручень директора.
- робота в програмі 1С 8.3.

Начальник відділу кадрів

с 09.2010 по 11.2014 (4 года 2 месяца)
ТОВ Натурпродукти (м`ясопереробний комбінат), Бориспіль (Харчова промисловість)

Пошук персоналу /робочі спеціальності, офісні працівники/ для закриття вакансій. Активна співпраця з Центром Зайнятості. Впровадження методик пошуку персоналу, адаптація, мотивація, оцінка роботи працівників.
Побудова та формування з нуля в повному обсязі кадрового діловодства( прийняття, звільнення, переведення, графіки відпусток, особові справи, П-2, штатний розпис, правила внутрішнього трудового розпорядку, табель робочого часу і т.д)

Інспектор відділу кадрів

с 08.2006 по 09.2010 (4 года 1 месяц)
ДПТНЗ Бориспільський професійний ліцей, Бориспіль (Освіта, наука)

Єдиний інспектор відділу кадрів. Ведення особових справ працівників, контроль та ведення трудових книжок працівників, заповнення тавидача трудових книжок студентам після закінчення цього закладу. складання наказів керівника (як щодо прийняття, звільнення. переведення співробітників, так і з інших питань щодо роботи ліцею). Оформлення лікарняних листів. Розрахунок графіка відпусток працівників. Робота із необхідними інстанціями для звітності роботи ліцею.

Образование

Уманський державний педагогічний інститут імені П.Г. Тичини

Природничий, учитель біології та географії, Умань
Высшее, с 1992 по 1997 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

НВК Словяна (комп`ютерні курси)

2004. 6 місяців

Програма "Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях, державних органах та органах місцевого самоврядування."

2023-2024, 3 місяці

Знания и навыки

  • Ініціативність
  • Відповідальність
  • Ведення переговорів
  • Креативність
  • Активність
  • Творчий підхід
  • Підписання контрактів
  • Користувач 1С
  • MS Excel
  • Розробка документації
  • Ведення табелю робочого часу
  • Організація роботи персоналу
  • Організація заходів
  • Підбір керівного персоналу
  • Здатність до навчання
  • Ведення кадрового обліку
  • 1С:Підприємство
  • Підписання договорів
  • Підбір персоналу
  • MS Office

Дополнительная информация

Дякую, що зайшли на мою сторінку.
Я - спеціаліст в КАДРОВІЙ ТА АДМІСТРАТИВНІЙ СФЕРІ. HR напрямок та введення військового обліку - це додатковий досвід у моєму професійному напрямку.
Шукаю компанію, якій будуть потрібні мій досвід та уміння раціонального ведення кадрової справи: становлення кадрового обліку з нуля, аудит, корегування та удосконалення уже існуючої кадрової бази. Досвід в підборі персоналу різних рівнів, тісна співпраця з HR-відділом компанії . Маю досвід роботи в Адміністративній роботі підприєства: Офіс-адміністратор, Помічником директора. Певний час працювала Товарознавцем на АЗС.
Про себе: люблю подорожувати, готова до відряджень. Комунікабельна, втілюю нові ідеї. Мій девіз по життю : " Удосконаленню знань немає вікових обмежень...". Масовик-затійник в проведенні відпочинку співробітників. Адже не лише робота об`єднує колектив...
Дякую за час, який приділили на перегляд мого резюме. Гарного дня.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты