- PRO
Костянтин
Директор, заступник директора, начальник відділу
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 47 лет
- Город проживания:
- Горишние Плавни
- Готов работать:
- Александрия, Горишние Плавни, Днепр, Каменское, Киев, Кременчуг, Кропивницкий, Полтава, Светловодск, Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6536171/
Опыт работы
Керівник контакт-центру у м. Кременчук
с 08.2024 по 10.2024
(2 месяца)
Колекторська компанія ТДВ "Інтер-Ріск Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Організація і контроль роботи групи операторів.
Виконання адміністративних функцій по управлінню відокремленим структурним підрозділом у м. Кременчук.
Проведено роботу з операторами по згуртуванню команди, налагодженню взаємодопомоги і обміну між ними інформацією.
Організовано ремонт освітлення в офісі і під'єднання газового котла до генератора з метою забезпечення нормальних умов праці в холодний період року під час відключення електроенергії.
Проведено комплексний аналіз робочих процесів і надані пропозиції керівництву по їх удосконаленню разом з пропозиціями по етапності реалізації змін і визначенню лідера з відповідними повноваженнями для їх впровадження.
Сформована пропозиція по автоматизації закріплення справ за операторами згідно певного алгоритму замість ручного закріплення самим оператором, що призводить до можливості шахрайства з боку оператора, необхідності виділення ресурсів для контролю, погіршенню робочого клімату в колективі при виявленні і звільненні шахраїв і як наслідок падіння доходів фірми.
Сформована пропозиція по зміні для операторів скрипта розмови з клієнтами у разі коли клієнт обіцяє заплатити борг у термін більше трьох днів. Замість казати клієнту, що передамо в банк інформацію про відмову від оплати в триденний термін, казати, що передамо інформацію про згоду оплатити суму у вказаний клієнтом термін. Це сприятиме збільшенню надходження коштів на рахунки банків від лояльних клієнтів і доходів фірми.
Сформована пропозиція по зміні системи оплати праці операторів з окладно-преміальної на відрядно-преміальну.
Пропозиція спрямована на зміну філософії оплати праці. Тепер фірма буде платити, а оператори будуть отримувати зарплату не за час проведений в лінії, а прямо пропорційно сумі сплаченої клієнтами заборгованості. Відпаде необхідність виділення ресурсів для контролю часу роботи оператора і виконання ним регламентів фірми, оскільки їх невиконання автоматично зменшить суму сплаченої клієнтами заборгованості і зарплату оператора.
Це дозволить почати залучення на дистанційну роботу нових операторів, які не люблять роботу в офісі за жорстким графіком, буде сприяти розширенню фірми і збільшенню доходів, а в перспективі дасть можливість відмовитись від утримання офісів в Кременчуці і Білій Церкві, що зменшить рівень витрат фірми без погіршення показників роботи.
(Звільнився через спроби адміністрації перевести мене на іншу роботу оператором з одночасним виконанням керівних функцій і через неодноразові повідомлення про невиплату мені доплати до посадового окладу за ведення офісу в м. Кременчук)
Виконавчий директор (антикризовий менеджер)
с 09.2023 по 11.2023
(2 месяца)
ТОВ "Завод причепів "Золотий Лев", Кременчук (Машинобудування)
Сформована нова команда керівників підрозділів.
Організовано набір кваліфікованих робітників.
Відновлено керованість підприємства.
Активізовано процес продажів (повернено на роботу необгрунтовано звільнених менеджерів по продажам; налагоджено процес зворотного зв’язку з діючими клієнтами і пошук через них нових клієнтів; надіслані комерційні пропозиції волонтерським організаціям, що забезпечують ЗСУ; розміщено рекламу на торгових інтернет-ресурсах).
Проведено розконсервацію, ремонт і запуск камери порошкового фарбування бортів (замість фарбування пульверизатором) для підвищення якості продукції.
Впроваджено систему планово-попереджувальних ремонтів, що зменшило простої через поломки обладнання.
Налагоджена система планування виробництва, що дало можливість вдвічі збільшити денні обсяги виготовлення причепів і відмовитись від роботи по суботах для оптимізації витрат.
Впроваджено вчасну і повну виплату зарплати колективу підприємства та залучення керівників підрозділів до процесу прийняття рішень, що зменшило плинність кадрів і збільшило мотивацію до виконання поставлених завдань.
Результатом проведених заходів стало збільшення за три місяці обсягів продажів і виробництва на 64% та забезпечення стабільної прибуткової роботи підприємства.
(Звільнився через неможливість погодження з власником стратегії подальшого стабільного розвитку підприємства.)
Виконавчий директор
с 01.2023 по 01.2023
(меньше месяца)
ТОВ "Завод причепів "Золотий Лев", Кременчук (Машинобудування)
Керівництво заводом по виробництву причепів. Пряме підпорядкування власнику підприємства.
Проведена організаційна робота по удосконаленню системи управління підприємством, актуальності і швидкості передачі інформації між підрозділами для прийняття своєчасних рішень.
Налагоджена система планування виробництва по ланцюжку відділ реалізації - виробництво - складське господарство - служба закупок матеріальних ресурсів.
Докорінно змінена робота відділу реалізації зі схеми пасивних продаж на комбіновану схему пасивних і активних продаж, впроваджено моніторинг цін конкурентів і зворотній зв’язок з клієнтами.
Впроваджена схема закупівель матеріалів і комплектуючих з постійним контролем цін і аналізом конкурентних пропозицій для вибору постачальника з найменшою ціною за умови однакової якості продукції.
Організована робота по аналізу претензій по якості продукції і впровадженню заходів по підвищенню якості.
З метою підвищення якості фарбування проведена роз’яснювальна робота з робітниками стосовно дотримання технології, закуплена більш якісна фарба, визначена необхідність закупівлі теплової пушки для підтримання в цеху плюсової температури повітря.
З метою забезпечення росту виробництва підготовлені пропозиції власнику по організації додаткових площ фарбувальної дільниці.
За участі механіка та енергетика визначено перелік обладнання для проведення першочергового ремонту і перелік обладнання, що необхідно додатково закупити.
(Звільнився у зв’язку з непорядним відношенням власника до всіх без виключення домовленостей в процесі роботи і прийняття рішень.)
Заступник фінансового директора і начальник департаменту контролінгу витрат
с 11.2012 по 11.2021
(9 лет)
ПрАТ "АвтоКрАЗ", Кременчук (Машинобудування)
Контроль показників роботи всіх підрозділів підприємства через механізм госпрозрахункової комісії.
Керівництво роботою по складанню розрахунково-калькуляційних матеріалів для підтвердження і погодження цін на продукцію оборонного призначення.
Керівництво процесом розрахунку нормативів витрат і планової собівартості на продукцію (автомобілі КрАЗ і запчастини).
Координація роботи економічних служб по управлінню витратами (планування виробництва продукції, бюджетування, рух грошових коштів, управлінський облік).
Розрахунок маржинального доходу, прибутку і точки беззбитковості згідно затверджених планів виробництва продукції.
Розробка комплексного плану розвитку підприємства з метою виходу з кризи і стабілізації роботи.
Управління процесом організації і нормування праці, розробки і впровадження форм і систем заробітної плати і матеріального стимулювання працівників.
Образование
Кременчуцький державний політехнічний інститут
Менеджмент організацій, Кременчук
Высшее, с 1995 по 2000 (5 лет)
Отримана кваліфікація менеджер-економіст.
Похожие кандидаты
-
Заместитель руководителя, руководитель, начальник, зам. директора, управляющий
Каменское -
Директор, заступник директора, казначей, заст. фін. директора, керівник проєкту, управління, відділу
Киев -
Начальник підрозділу, заступник керівника, директора, начальника
Полтава -
Юрист, начальник юридичного відділу, директор, заступник директора
Винница, Киев , еще 2 города -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Киев, Одесса