Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Ирина

Керівник відділу

Возраст:
33 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Городище, Корсунь-Шевченковский, Смела

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Качур Ірина Сергіївна

Д
Дата народження: 27.05.1990 р.
Проживання: м. Городище
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Керівник відділу продаж
Освіта:
• вересень 2007 р. – червень 2011 р., Університет Економіки та права «КРОК» м. Київ» диплом бакалавра, спеціальність Менеджмент зовнішньої економічної діяльності за напрямком Логістика (денна форма навчання).
• вересень 2011 р. – червень 2013 р., Університет Економіки та права «КРОК» м. Київ» диплом магістра за спеціальністтю Логістика (денно - заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Інженер відділу обробки технічної документації та за сумісництвом Технік фінансово-економічного відділу
квітень 2010 р. – жовтень 2016 р. Аеропорт Київ (Жуляни):
• ведення бази даних авіакомпаній та бортових номерів;
• облік повітряних суден на пероні;
• аналіз денного денного плану польотів.
• обробка заявок від авіакомпаній;
• розрахунок аеропортових зборів та послуг з наземного та пасажирського обслуговування за Формою А;
Начальник відділу підтримки виробництва ТОВ «Мастер Авіа» та за сумісництвом Технік фінансово-економічного відділу в КПМА «Київ» (Жуляни):
жовтень 2016 р. – по теперішній час. ТОВ «Мастер Авіа», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
• розробка, оновлення, узгодження керівних документів відділу: положення відділу, посадові інструкції, технологію по роботі відділу, інструктажі з хорони праці на робочому місці, журнали з охорони праці та пожежної безпеки;
• робота з договорами та контроль за своєчасним наданням змін договірних умов та цінової політики до відділу;
• аналіз та планування робочого дня (обробка заявок від авіакомпаній та денного плану роботи) та контроль за якісним виконанням;
• контроль за своєчасним та якісним введенням бази даних ПС та Авіакомпаній;
• контроль за своєчасним та якісним проведенням розрахунків аеропортових зборів та послуг з наземного та пасажирського обслуговування;
• контроль з касовими апаратами;
• контроль за балансом Авіакомпаній;
• взаємодія з суміжними службами, що стосуються обслуговування ПС та з Авіакомпанії в межах своєї компетенції;
• проведення переговорів з суміжними службами;
• проведення переговорів/зустрічей з представниками авіакомпаніями;
• ведення звітності (фінансової та облікової);
• контроль за забезпеченням відділу усім необхідним для якісного та своєчасного виконання робочих обов’язків.
Менеджер з логістики в ТОВ Гофротара «Придніпровський»
Функціональні обов’язки:
• напрацювання бази перевізників;
• пошук авто;
• контроль за надходженням документів від перевізником;
• робота з реєстром оплат;
• аналіз та контроль цін на перевезення;
• робота з суміжними службами (відділ виробництва,відділ планування, менеджер з продаж та працівниками складу);
• звітність.
По роботі готовї продукції:
• аналіз щоденного плану відвантажень;
• формування заявки – договору з перевізником та контроль за її підписанням;
• ведення авто від точки завантаження до точки вивантаження;

По роботі з доставкою сировини:

• аналіз плану замовлення сировини на виробництво;
• замовлення сировини (імпорт) - подача заявки, щодо авто необхідного формату сировини на відповідний завод;
• контроль за правильним завантаженням згідно заявки та надання необхідного пакету документів для подальшого транспортування;
• робота з брокером, щодо замитненн, розмитнення та проходженням кордону;
• супровід авто від точки завантаження до точки вивантаження.
Професійні навички:
• володіння ПК;
• володіння програмами 1С7, 1С8 та DCB (автоматизована програма);
• навички ведення договірної роботи;
• вміння проводити переговори.
Знання мов: українська — рідна; російська – вільно; англійська – нижче середнього рівня.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей, бистро навчаюсь новому, орієнтовність на результат, комунікабельність, легко знаходжу спільну мову з колективом, вміння оперативно приймати рішення в нестандартних ситуаціях, аналітичний склад розуму.
Дисциплінованість, комунікабельність, легко знаходжу спільну мову з колективом
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня. Діти: син, 9 років.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: риболовля, музика. Захоплення: Люблю подорожувати до країн Азії.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: