Resume from March 20, 2023 File

Kostyantyn

СЕО, директор з логістики, керуючий ланцюгами поставок

Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Поповенко Костянтин Анатолійович

Дата народження: 16/07/72г.
Сімейний стан: одружен, 2 сына.
Адреса проживання: г. Київ; м.Миколаїв
Телефон: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail : kHYPERLINK "mailto:[open contact info](look above in the "contact info" section)".HYPERLINK "mailto:[open contact info](look above in the "contact info" section)"popovenkoHYPERLINK "mailto:[open contact info](look above in the "contact info" section)"@gHYPERLINK "mailto:[open contact info](look above in the "contact info" section)"mailHYPERLINK "mailto:[open contact info](look above in the "contact info" section)".HYPERLINK mailto:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
2022 р. червень – вересень керівник департаменту Логістики АТ «Рітейл Групп» рітейлер ТМ «Велмарт» «Велика Кишеня» «ВК експрес». Відповідальність за: транспортування, приймання та зберігання, планування ту управління товарними залишками, P&L департаменту Логыстики
оптимізував процеси РЦ
знизив затрати на транспорт (~-5%)
організував системну комунікацію з закупниками
відновив рівень сервісу поставок до воєнного часу
відновив договори логістики
Оновив правило положення ціноутворення логістичних послуг
2022 р. лютий – травень керівник Логістики Гуманітарного штабу Миколаївської Військової обласної державної адміністрації. (вільнонайманий)
- Організація складської Логістики для приймання, обліку, сортування та відвантаження гуманітарних вантажів та держзакупівлі, що надходять, в Миколаївську область, та для Херсонської області. Головна Ціль – продуктова безпека Миколаївської обл. на період воєнного часу. За 2 місяці організована робота на 13 складських площадок с плщаю більш 20 тис кв.м. прийнято понад 300 вантажівок, контейнерів, вагонів. Використано ресурсів: людських – волонтерів 10-50 осіб/день, грошових – 0грн.
2021 липень – до квітня2022 – виконавчий директор ТОВ «В-Логістик». 3PL оператор холодних та заморожених продуктів харчування. https://v-logistic.com.ua/
- довів сервіс для ключового клієнта VOVA HoReCa до рівня відповідно до очікувань акціонерів та керівників VOVA HoReCa.
- Створив можливість автоматизованого розрахунку вартості послуги, білінгу.
- залучив нових клієнтів (Епіцентр, Желарті, то що.)
- модернізував WMS

2018 –2021травень – СЕО компанії «Добра Вечеря» виробництво м'ясних та десертних заморожених напівфабрикатів. https://dobra-vecherya.com.ua/
- аудит процесів «як є > як треба, та реалізація задач згідно результату аудита
- Використання KPI націлених на мету компанії.
- створено та успішно розвинено новий напрямок продажу (ХоРеКа)
- модернізовано рецептури продуктів у стадії згасання.
- створено 2 нові успішні категорії продуктів
- підготовлено виробництво та отримано сертифікат ISO9001 2018
- створені продукти та налагоджено постачання на експорт (Канада, США)
- збільшено чистий прибуток 2019 до 2018 року на 80%

Червень2018-жовтень2018 – Аудит та консультації бізнесу в Управлінні Ланцюгами Поставок FMCG
2015 по травень 2018 - Директор департаменту Управління Ланцюгами Поставок та планування групи компаній Terra Food
Досягнення:
Змінено та оптимізовано управлінську структуру Логістики
Впроваджено KPI для співробітників УЦП три рівні
Скорочені витрати на транспорт 12% (>6 млн. рік)
Оптимізовано структуру логістики -5% ФОП
Впроваджено вимірювання рівня сервісу клієнтів із можливістю глибокого аналізу
Підвищено рівень сервісу для клієнтів з ~88% до 94%
Впроваджено процедуру роботи з рекламаціями
Впроваджено контроль температурного режиму в кузові автомобіля при доставці ДП
Змінено процедуру введення нових SKU
Змінено методику управління запасами
Організовано щоденний контроль за товарними запасами та використовуваними складськими площами.
Проведено інвентаризацію основних засобів компанії.
Здійснено проект зі зміни операційної юр.особи
Впроваджено процес найму транспорту за допомогою майданчика електронних онлайн торгів.
Проведено аудит Логістики у Турецькому підрозділі Terra Food
Впроваджено процедуру експлуатації корпоративного транспорту
Змінено структуру управління власним транспортом групи компаній (200 од. транспорту) Впроваджено KPI.

2014-2015р.Компанія ФОП Поповенко КА
Посада: керівник

Функціональні обов'язки
Організація малого бізнесу – виробництво одноразового паперового посуду
Надання послуги аудиту ланцюга постачання. Логістики, управління Запасами, взаємодія із суміжними підрозділами, KPI, націленість на досягнення Цілі компанії
Консультування бізнесу
Досягнення:
Проведено аудит для торгово-виробничої компанії (виробництво продуктів харчування, роздрібна мережа (80 ТРТ) оборот >100млн.грн.рік. за результатами аудиту понад 50% пропозицій запроваджено та працюють. Проведено пост-аудит за результатами впровадження
Проведено аудит для торгової компанії (експорт та дистрибуція на території України сантехніки та супутніх товарів >15 000SKU) оборот >1млрд.грн.год. за результатами аудиту понад 50% пропозицій запроваджено та працюють. проведено пост аудит за результатами застосування.
Проведено аудит компанії ТерраФуд, 2 бізнес-напрями.
Організовано виробництво та одноразовий паперовий посуд. (3 чол) оборот до 1млн. грн. рікер ринку. Керівник проекту.

2012р. - 2014 р.
Директор з Управління Ланцюжками Поставок корпорація «Біосфера»
Корпорація «Біосфера» є провідним виробником товарів для дому та товарів особистої гігієни на території України та СНД http://www.biosphere-corp.com/ua/
Лідер у виробництві та дистрибуції товарів гігієни та товарів для дому. (ТМ «ФрекенБок», Smile, ФрешБері, Бонус, Selpak та ін.
Основні задачі
Управління логістикою в Україні та Російській Федерації
Управління плануванням та запасами
Впровадження змін

Досягнення:
Збільшено оборотність товару (скорочено запаси) з 39дн. до 34дн (13%)
Збільшено рівень сервісу для клієнтів з 89% до 96%
Автоматизований процес керування товарними запасами
Оптимізовано структуру Логістики РФ
Організований РЦ під Москвою.
Синхронізовано процес операційного бюджетування.
Організовано процес щоквартального перегляду асортиментного портфеля за ABC за 3-ма ознаками.

Серпень 2008 р. – по Листопад 2012 р.
Директор з логістики «Укрпродукт Груп»
«Укпродукт Груп» провідний виробник та дистриб'ютор молочної продукції в Україні http://www.ukrproduct.com, та квасу Арсеньєвський
Основні задачі:
Організація та контроль роботи департаменту Логістики (транспортна логістика: виробничий парк автомобілів, що забезпечують збирання та доставку сировини на виробничі заводи; експедиційний транспортний парк – обслуговування як власних підприємств, так і 3 осіб; складська логістика: зберігання продукції)
Розробка довгострокових та короткострокових планів департаменту Логістики
бюджетування
оптимізація витрат
Управління складською логістикою
управління складськими запасами готової продукції на всіх складських майданчиках (виробничі склади, ЦРС, 7 м складів у регіонах)
достатність, згідно з поточними продажами, оптимальні залишки,
контроль складських запасів у дистриб'юторів
Управління транспортною логістикою
управління товаро-потоком готової продукції по ланцюжку: 3 х виробничих майданчиків → ЦРС → 7м регіональних представництв → кінцевий клієнт.
Управління та контроль транспортно-експедиційним підприємством холдингу УкрпродуктЛогістикс (входить до холдингу УПГ)
надання транспортно-експедиційної послуги по Україні для всіх підприємств холдингу, а також для 3 осіб.
управління експлуатацією та витратами власного автопарку. (140 од.)
Управління закупками авто транспорту та палива
контроль закупівель палива дрібнооптовими партіями для власних АЗС на виробничих майданчиках
контроль закупівель та споживання палива через роздрібні АЗС
Управління парком молоковозів (100од.)
Розробка та впровадження бізнес-процесів у системі транспортної та складської логістики
контроль витрат на ТО та ТР власного транспорту
оптимізація логістичних схем руху товару по всьому ланцюжку: від виробництва до кінцевого споживача
процедура повернення багаторазових піддонів
зниження с/с 1 кг. Вантажі на 0,05грн.
централізованого керування товарними запасами на всіх складах (8шт.)
результат – скорочення періоду оборотності товару з 12 до 8 днів
система мотивації для працівників
Досягнуті результати:
Впровадження оборотної тари (піддонів), економічний результат =~ 0,5млн.грн/рік
Переведення транспорту на споживання газу (пропан та метан) ~80 од., економічний результат =~ 2,0млн.грн/рік.
Розробка нових та оптимізація існуючих маршрутів проходження вантажного транспорту
Розроблено та впроваджено систему централізованого відстеження залишків готової продукції. Скорочення товарних залишків на 35%; вивільнення оборотних засобів = ~ 25% товарообігу/міс.
Скорочені питомі витрати на паливо та ремонт регіонального транспорту.
Залучення нових клієнтів.
Розроблено та впроваджено систему оплати праці та мотивації для співробітників відділів логістики регіональних представництв (підвищення якості роботи працівників, зацікавленість у результатах роботи).
Участь у проекті BSC (BALANCEDSCORECARD збалансована система показників) у рамках холдингу. Впроваджено у департаменті логістики
Побудовано гармонійну, робочу структуру логістики для виконання заявок клієнтів та управління ланцюгом поставок.
планування поповнення залишків у роздрібних точках напою з коротким терміном ТМ Арсеньєвський (впровадження, підготовка тренінгу та проведення навчання персоналу комерційного та логістичного департаменту)

Листопад 2006 р. – Липень 2008 р.
Директор з логістики
Компанія «Лакталіс-Україна» (ТМ «Президент», «Лактонія», «Білосвіт», «Фанні»)
Основні задачі:
Управління транспортною логістикою.
Управління власним транспортом підприємства.
Управління складською логістикою.
Контроль та планування залишків продукції.
Досягнуті результати:
Створено структуру для управління складською та транспортною логістикою.
Оптимізовано транспортний потік доставки з 2-х заводів по Україні:
перші 3 місяці. -28% питомих витрат за 1 кг прод.; наступні 3 міс. -23%; разом за 0,5 року -55%.
Організація безперебійного цілодобового відвантаження готової продукції з використанням транзитного заводського та основного віддаленого складу під час будівництва нового складського приміщення.
Розробка та організація роботи на новому центральному складі (1600 палетомісць +2-+4 C зі стелажною системою)
маршрутизація для вантажників, адресація вантажу, використання ел. вантажної техніки
контроль за температурою вантажу, що доставляється, з використанням компактних електронних датчиків.
Організація парку малотоннажного (дистрибуційного) вантажного транспорту (вантаж-ть 1,5 і 3,5 тонни) - 57 нових а/м. Після злиття з корпорацією «Фанні» автопарк а/м = 202 од.
Організовані склади та пряма дистрибуція у Дніпропетровську, Харкові, Львові, Криму, Одесі, Миколаєві, Вінниці, Києві. (Термін 1,5 року).
Організація злиття транспортної та складської логістики під час інтеграції з корпорацією «Фанні». (1 етап, термін 2 міс).
2 етап, злиття складів корпорації «Фанні» та ДП «Лакталіс» у Сімферополі, Одесі, Львові, Вінниці, Києві (термін – 6 міс.).
оптимізація транспортного потоку з 3х заводів та 2х ЦРС для 7 регіональних складів та 48 дистрибуторів.

Липень 2005 р. – листопад 2006 р.
Директор ПП «Укрпродукт Логістікс»
Транспортно-експедиційне підприємство, що входить до складу холдингу "УкрПродуктГруп".
Основні задачі:
Забезпечувати потреби «УПГ» у транспортній логістиці.
Обслуговування та контроль стану всього автотранспорту УПГ (156 од. техніки).
Надання транспортно-експедиційних послуг 3 особам.
Досягнуті результати:
Розроблено та впроваджено новий бізнес процес
відточено всі механізми взаємодії відділів як усередині підприємства, так і з підрозділами холдингу.
Збільшено оборот по роботі з 3 особами в 3 рази.
Збільшення рентабельності на ~7% рентабельність (нетто).
Скорочені витрати на доставку продукції до регіонів України з 0,18 грн/кг до 0,12 грн/кг.
Список деяких клієнтів ПП "Укрпродукт Логістикс".
"Крафт Фудз", "Данон", "Лакталіс Україна", ДП, ТМ "Президент", "Молочний Дім", ЗАТ, ТМ "Фані", "Санданс" ДП ВАТ ЕКЗ "Лебедянський", "Юнімілк" ТОВ ТМ «Галактон », «Київський міський молочний завод №3», ВАТ ТМ «ВімБільДан», «АВК».

2000 - 2005р.
Начальник відділу адміністрації з продажу.
ЗАТ "Лакталіс Україна". Виробництво молочної продукції ТМ "President".
У підпорядкуванні 44 особи: відділ збуту готової продукції, відділ постачання виробництва,
водії рефрижераторів з доставки готової продукції.

Обов'язки:
побудова, організація та контроль процесів виробничої та транспортної логістики, пов'язаної з постачанням виробництва та розподілом готової продукції.
Управління складськими запасами готової продукції.
Прогнозування обсягів та підготовка планів виробництва та продажів.
Організація оперативного обліку та документообігу у своїх підрозділах, координація з іншими підрозділами заводу.
Досягнуті результати:
організація та розвиток логістичної складової експорту продукції ТМ «Президент» до Москви. (2004р)
організація імпорту сирів, сертифікація заводу у Польщі, організація складу СВХ на території центрального (заводського) складу (2004р)
організація партійного обліку на складах тари та сировини (2004р)
організація обліку з урахуванням «1С» по ланцюжку прийом замовлення –> заявка виробництва –> прийом продукції –> відвантаження –> транспорт –> распред. склад -> клієнт -> прийом повернень. Аналіз, контроль та управління цим процесом. (2003р)
організація партійного обліку від виробництва клієнта (дистриб'ютора). (2003р)
реконструкція/розширення центрального (заводського) складу (2003р)
оптимізація використання власного вантажного транспорту
організація регіональних розподільчих складів із системою роботи «крос-докінг» у м. Запоріжжі та м. Тернопіль. (2002р.)
Перехід на використання лише євростандартного рухомого складу, обладнаного рефрижераторними установками. (2001-2002р)
автоматизація відділу прийомів замовлень. (Ведення обліку в кг та піддонах для оптимального завантаження, а/м за маршрутами) (2001-2002)
перехід роботи складів готової продукції лише на європіддони. (2001р)

1999 – 2000 р.
ТОВ "Пальміра", що входить до складу "Палма Груп".
Дистрібуція кондитерскіх виробів. Торговий агент, супервайзер.

додаткові відомості

Освіта:
УДМТУ Український Державний Морський Технічний Університет. Факультет "суднові енергетичні установки". Спеціальність – інженер-механік.
• Додатковий курс з економіки промислових підприємств із оцінкою «відмінно».
навчання в USA по програмі SABIT 2012р
навчання в Лондоны по теме онлайн ритейл категорії фреш 2018р
Особисті якості:
Відповідальний, цілеспрямований, об'єктивний, спрямованість досягнення Цілі, аналітичний склад мислення, комунікабельний, оперативний, високий рівень працездатності; самовдосконалююсь у різних напрямках як професійному так і особистісному; в управлінні людьми намагаюся бути справедливим та мудрим.
У людях найбільше ціную – відчуття міри, професіоналізм, особливості.
Хобі – г/лижі, віндсерфінг, академічне веслування.

Додаткові відомості:
• Володіння комп'ютером: користувач на високому рівні: 1С бухгалтерія, Microsoft office (Word, Excel, Outlook Express) та ін.
• Мови: російська, українська, англійська початківець
Посвідчення водія: категорія «Б»
Рекомендації:
При необхідності, можливо, отримати відгуки від:

Професійні інтереси:
СЕО виробничого підприємства. Операційний директор, керуючий ланцюгами поставок холдингу, агро холдингу. Керівник проекту.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: