Resume from May 16, 2023

Oleksandr

HR Generalist, менеджер з персоналу, рекрутер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR-менеджер

from 10.2020 to 09.2022 (1 year 11 months)
🏙️ Доброград Девелоперська компанія (https://dobrograd.ua/), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Менеджер по персоналу департамента управления проектами

from 11.2017 to 06.2020 (2 years 7 months)
🏙️ NOVBUD Девелоперська компанія (https://novbud.com.ua/), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

HR generalist

from 08.2016 to 07.2017 (11 months)
🏙️ AVG Архітектурна майстерня (https://avg.world/ru/), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

HR generalist

from 12.2013 to 05.2016 (2 years 5 months)
🏙️ Эртле-Буд, Дерффер Промисловий інжиніринг (http://www.ertlebud.com/ru/), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Керівник відділу управління персоналом

from 01.2007 to 11.2013 (6 years 10 months)
🏙️ Генпідрядник корпорації "Укравто" (4 юридичних особи - штат 200-500 співробітників), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

from 08.2005 to 01.2007 (1 year 5 months)
🏙️ «Золотий мандарин», АЗС «Золотий гепард», (http://goldmandarin.com.ua/, 2 юридичних особи – штат 200 співробітників), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Економіст – бухгалтер, інспектор з кадрів

from 11.2004 to 07.2005 (8 months)
🏙️ Хмільницьке автотранспортне підприємство 10511, Хмільник (Автобізнес та автосервіс), Хмільник (Автобізнес та автосервіс)

Education

📚 Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

🎓 Спеціальність: «практична психологія», Київ
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)

📚 Хмельницький технологічний університет «Поділля»

🎓 Спеціальність: «менеджмент організацій», Хмельницький
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)

Additional education and certificates

КК «Школа продуктивності» Майстер-клас на тему «Безпомилковий відбір і оцінка персоналу»

2008 рік

Семінар на тему «Звільнення по ініціативі роботодавця»

2009 рік

Університет «Крок» Курси 1С:Заробітна плата і кадри

2013 рік

Курси англійської мови

2015 рік

Additional information

Функціонал:

🎯 Рекрутинг (executive search, headhunting)
🔹 Закриття великої кількості вакансій в сфері девелопменту, архітектури, промислового інжинірингу, продажів. Підбирав персонал в департаменти продажів, управління проектами, управляючі компанії, відділи проектування промислових об’єктів, житлових комплексів, інтер’єрів торгових центрів, приватних резиденцій, заводів, будівельних дільниць (починаючи з позиції інженера-конструктора КЗ, КМ, архітектора, інженера-технагляду, та закінчуючи ГАП, ГІП, головний бухгалтер, директора управляючої компанії, керівника будівельного проекту). Хороша експертиза в даних сферах
🔹 Розробка інженерно-технічних опитувальників та проведення тестування, анкетування претендентів, профілів посад. Разом з головою напрямку оцінка Soft skills, Hard skills та ухвалення фінального рішення
🔹 Створення бази кадрового резерву (більше 1500 резюме), ведення shot list для швидкого аналізу та пошуку резюме кандидатів
🔹 Проведення психологічного тестування особистих якостей претендентів Exec-u-Test по методології Перформії Visotsky

🤝 Корпоративна культура та адаптація персоналу (onboarding)
🔹 Організація корпоративних заходів (Дні народження, Новий рік, День народження компанії)
🔹 Участь в проведені опитування для вивчення рівня залучення, лояльності персоналу eNPS
🔹 Контроль підготовки робочого місця, пк
🔹 Знайомство з колегами, корпоративними правилами компанії, організаційною структурою, формування та вручення Welcome Box
🔹 Розробка інформаційних розсилок про нових співробітників
🔹 Exit interview

📑 Кадрове діловодство
🔹 Досвід ведення кадрового діловодства від 50 до 200 робітників, кілька юридичних осіб
🔹 Відновлення кадрового діловодства з «0»
🔹 Розробка посадових інструкцій, анкет, положень
🔹 Досвід ведення та нарахування заробітної плати більше 100 співробітників
🔹 Контроль, облік та видача заробітної плати лінійним керівникам будівельних дільниць
🔹 Ведення єдиного соціального внеску для більше 50 співробітників (отримано більше 200 т. грн.)
🔹 Організація навчання співробітників, сертифікація
🔹 Формування організаційної структури з фото співробітників (LibreOffice Draw, Visio);
🔹 Ведення особових справ, кадрового документообігу в CRM системі «Elma»
🔹 Контроль та впровадження системи табельного обліку по 20 будівельним об’єктам, виїзди на об’єкти.

👪 Сімейний стан: одружений, дочка

🔊 Володіння мовами: українська – вільна, російська – вільна

🧠 Знаня ПК: Elma, Bitrix, E-Staff, Microsoft Office, Photoshop, електронна пошта

📷 Хобі: психологія, фотографія, колаж

🚘 Водійське посвідчення: категорія «В», власне авто

💪 Особисті якості: емоційний інтелект, організаторські здібності, націленість на результат, комунікабельність, завзятість, почуття гумору, оптимізм

🚉 Готовий до відряджень

Проживаю в м. Вишневе

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: