Resume from March 19, 2024 File

Анна

Project-manager, head of product, development, team-lead, сценарист, директор

Age:
37 years
City of residence:
Artsyz
Ready to work:
Lviv, Odesa, Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ОСОБИСТІ ДАННІ

Ім’я
Каралі Ганна.

Вік
36 років.

Адреса
м. Арциз, Одеська обл.

Номер телефону
[open contact info](look above in the "contact info" section).
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-MAIL
[open contact info](look above in the "contact info" section)

МОВИ
Українська – вільно
російська – вільно
Англійська - Intermediate (B1)

ІНТЕРЕСИ
У майбутньому планую стати коучем. У 2022 році розробила і тричі провела власний 5-денний онлайн-курс «Мої тригери», відеозаписи є на моїй інстаграм – сторінці.

Психологія/метафізика/біоенергетика.
Велопрогулянки, подорожі, мої кіт і кішка )))

ПРОФІЛЬ

Останні 8-9 років я займалась адміністративною роботою, пов’язаною з написанням наукових робіт для студентів та аспірантів. Я «з нуля» створила власний штат авторів (до 20 чол.), проводячи безліч співбесід та перевіряючи тестові завдання. Маю досвід складання посадових інструкцій (вважаю, що для ефективної роботи команди дуже важливо чітко розподіляти зони відповідальності). Самостійно займалась пошуком клієнтів, розміщуючи рекламу та вибудовуючи гарну репутацію, завдяки якій клієнти вдруге звертались за допомогою, або рекомендували мої послуги своїм знайомим. Формувала ТЗ для авторів, контролювала якість виконання завдань та дотримання строків, вирішувала кризові ситуації, що виникали між автором та замовником, виконувала роботу замість автора у форс-мажорних обставинах та брала на себе фінансові ризики. Також я вела фінансову звітність, проводила розрахунки з авторами, партнерами та клієнтами, вела статистику замовлень, слідкувала за розвитком ринку. Окрім того, я сама інколи писала роботи, аналізуючи великі обсяги наукової інформації і відточуючи вміння працювати зі словом.
Я впевнена, що цей потужний досвід я зможу ефективно використовувати в цікавих, масштабних проектах.
Я шукаю роботу, де зможу проявити свої організаторські здібності, поліпшити свою англійську та працювати з текстом або, наприклад, виведенням нового бренду на ринок. Мене також цікавить реалізація творчого потенціалу: написання сценаріїв, розробка концепції бренду, тощо.
Я шукаю дистанційну роботу, але також готова до стаціонарної роботи з переїздом за рахунок роботодавця у безпечне місто чи країну. Готова за потреби до виконання тестового завдання. ХОЧУ ПРАЦЮВАТИ!!!)))

ОСВІТА

2004 р. – 2008 р. Бакалавр права.

Київський Міжнародний Університет, м. Київ.
Спеціалізація – правознавство (денна форма навчання).

ДОСВІД РОБОТИ

• 2010 р. – 2022 р. - Фріланс (надання інформаційних послуг).

• Пошук клієнтів.
• Формування та структурування штату авторів.
• Контроль додержання авторами строків виконання
завдання.
• Контроль якості виконання завдання.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
• Термінова заміна автора.
• Робота з великими обсягами наукової літератури.

• 01.2010 р. – 03.2010 р. – Помічник адвоката.

• Надання письмових відповідей на звернення
мешканців будинку;
• Складання процесуальних документів.

• 16.02.09 р. - 18.01.10 р. - Юрисконсульт творчого відділу в ТОВ «Редакція газети «Все про бухгалтерський облік».

• надання відповідей на листи читачів (юридичні
питання);
• написання статей юридичної тематики;
• вивчення галузі «Будівництво».

НАВИЧКИ ТА ОСОБИСТІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Hard skills:

• досвід проведення співбесід, управління персоналом/проектами, складання посадових інструкцій/колективних договорів, підготовки ТЗ, делегування, ведення переговорів, обробки зворотнього зв’язку від клієнтів та штату співробітників, аналізу результатів роботи.
• впевнене користування ПК, знання програм MS Office,
створення презентацій, складання цивільних та господарських договорів. Є досвід використання різних соціальних платформ для спілкування з публікою і організації заходів.

Soft skills:

• креативність, комунікабельність, ініціативність, відповідальність, самоорганізація, уважність до деталей, вміння вирішувати конфлікти, виявляти гнучкість.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: