Resume from April 29, 2024 PRO

Міла

Діловод, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 10.2022 to 03.2024 (1 year 5 months)
УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

-Прийом двінків (гаряча лінія);
-Планування роботи інспекторів (графіки виходу на обстеження ДВК);
-Ведення постійних клієнтів згідно договору;
-Документообіг компанії;
-Робота в CRM-системі ПланФікс;
-Вирішення адмістративних питань по життедіяльності офісу.

Менеджер відділу супроводу VIP-клієнтів

from 01.2020 to 02.2022 (2 years 1 month)
Meest, Київ (Транспорт, логістика)

Пошук клієнтів не здійснювала, клієнти «приходили» з відділу продажу, мої обов’язки:
-обробка вхідних дзвінків, узгодження деталей перевезення; -контроль виконання заявок на забір вантажу і також вчасної доставки, з клієнтом завжди на зв’язку;
-контроль виставлення рахунку і оплати по рахункам;
-контроль повернень агенту;
-пошук рішень в непередбачених ситуаціях;
-робота зі зверненнями, отриманими поштою;
-контроль за виконанням стандартних умов сервісу компанії;
-ведення внутрішньої звітності компанії;
-комунікація з співробітниками інших відділів: бухгалтерії, якості, залучення, відділом рекламацій, відділеннями і тд.

Керівник мережі поштових відділень

from 12.2018 to 12.2019 (1 year)
Justin, Київ (Транспорт, логістика)

Повний супровід роботи відділень (8 відділень м.Київ):
-контроль операторів, їх навчання;
-табелювання та ведення документації;
-проведення співбесід;
-робота на відділеннях, вирішення питань при нестандартних ситуаціях;
-залучення клієнтів.

Адміністратор

from 08.2018 to 12.2018 (4 months)
Бровари Реклама, Бровари (Видавництво, поліграфія)

-прийом замовлень і розподіл по підрозділам, контроль виконання;
-ведення ділової переписки, переговори, консультації клієнтів;
-робота над створенням сайту, копірайтинг.

Керівник відділу маркетингу та видавничих проектів

from 05.2018 to 08.2018 (3 months)
НДВЛ "ВЕСЕЛКА", Київ (Видавництво, поліграфія)

-реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
-співпраця з службою зайнятості, підбір персоналу, проведення співбесід;
-співпраця з Інститутом модернізації змісту освіти (підготовка документації і подання);
-укладання договорів та оформлення замовлень на виконання різних поліграфічних і оформлювальних робіт сторонніми організаціями. Контроль за виконанням поліграфічними підприємствами графіків по друку і виготовленню продукції;
-ведення переговорів про постачання книжкової продукції в магазини та інтернет-магазини;
-підготовка до проведення виставок та участь в них.

Спеціаліст з паперу та менеджер продажу

from 05.2016 to 05.2018 (2 years)
Паперовий Змій, Київ (Видавництво, поліграфія)

-повний супровід клієнта:
-консультації по характеристиках паперу, робота, як і з прямими клієнтами (друкарні, поліграфічні компанії, магазини та приватні клієнти, як гуртові, так і дрібно гуртові), також обслуговування замовлень з сайту інтернет-магазину, його вдосконалення, та заповнення, виїзд до замовника, проведення презентації;
-оформлення документів на відвантаження товару (рахунки, видаткові, податкові), та контроль доставки;
-контроль стану замовлень, відвантаження та дебіторської заборгованості по клієнтах;
-планування обсягів закупівель, продажів, введення нових позицій;
-співпраця з відділом логістики та друкарнею.

Спеціаліст з паперу та менеджер з обслуговування

from 11.2013 to 05.2016 (2 years 6 months)
БЕРЕГ, Київ (Роздрібна торгівля)

супровід клієнта: консультації, продаж, облік товару на складі, контроль стану замовлень, відвантаження та дебіторської заборгованості по клієнтах.

Спеціаліст відділу логістики

from 05.2013 to 11.2013 (6 months)
Торгова фірма «Рудь», Київ (Транспорт, логістика)

-опрацювання документації, оформлення рахунків.

Адміністратор, бухгалтер, діловод

from 05.2010 to 01.2013 (2 years 8 months)
Друкарня "Столична", Київ (Видавництво, поліграфія)

-ведення ділової переписки;
-контактування з всіма перевіряючими органами
-ведення первинної бухгалтерії;
-підбір персоналу;
-прийом телефонних дзвінків і відвідувачів офісу;
-забезпечення життєдіяльності офісу і ТМЦ виробництво, координатор в КИЇВСТАР,
-вирішення всіх питань з орендодавцем;
-уповноважена у фонді соціального страхування;
-робота з Книжковою палатою України, звітність і ведення документації по лінії видавництва.

Адміністратор

from 10.2007 to 05.2010 (2 years 7 months)
Компанія "Ді-Джі-Прес", Київ (Видавництво, поліграфія)

-ведення ділової переписки;
-прийом вхідних дзвінків і відвідувачів офісу;
-ведення бухгалтерії ФОП;
-забезпечення життєдіяльності офісу, вирішення всіх питань з орендодавцем
-підбір персоналу,
-поміч поліграфічному відділу в виконанні замовлень наших клієнтів.

Інспектор відділу субсидій

from 12.2006 to 02.2007 (2 months)
Департамент соціального захисту Солом’янського району, Київ (Державні організації)

-прийом громадян, надання вичерпної інформації та консультації щодо порядку надання субсидій;
-опрацювання заяв у відповідності з чинним законодавством та взаємодія з іншими підрозділами;
-формування та ведення особових справ;
-інформування про рішення комісії;
-архівування документації.

Education

Київський університет культури

Державного управління та права, Спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність», Київ
Higher, from 2014 to 2018 (4 years)

Слов'янський авіаційний коледж

Економічний факультет, спеціальність «Підприємницька діяльність», Київ
Unfinished higher, from 2000 to 2003 (3 years)

Knowledge and skills

Користувач ПК 1С:Підприємство

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: