Міла
Менеджер по роботі з замовниками, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 50 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5161151
Work experience
Адміністратор
from 10.2022 to 03.2024
(1 year 5 months)
УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
-Прийом двінків (гаряча лінія);
-Планування роботи інспекторів (графіки виходу на обстеження ДВК);
-Ведення постійних клієнтів згідно договору;
-Документообіг компанії;
-Робота в CRM-системі ПланФікс;
-Вирішення адмістративних питань по життедіяльності офісу.
Менеджер відділу супроводу клієнтів
from 02.2020 to 03.2022
(2 years 1 month)
Meest (Поштові послуги), Київ (Транспорт, логістика)
Повний супровід закріплених клієнтів:
-Обробка вхідних дзвінків, узгодження деталей перевезення
-Контроль виконання заявок на забір грузу і також вчасної доставки
-Контроль виставлення рахунку і оплат по рахункам
-Контроль повернень агенту
-Пошук рішень в непередбачених ситуаціях
-Робота зі зверненнями на пошту
-Контоль за виконанням стандартних умов сервісу компанії
-Ведення внутрішньої звітності компанії
-Комунікація з співробітниками інших відділів: бухгалтерії, якості, залучення, відділом рекламацій, відділеннями і тд.
Керівник мережі відділень
from 12.2018 to 12.2019
(1 year)
JUSTIN, Київ (Транспорт, логістика)
Повний супровід роботи відділень (8 відділень м.Київ):
-контроль операторів, їх навчання
-табелювання та ведення документації
-співбесіди
-робота та поміч і робота на відділеннях, при непередбачених ситуаціях
-залучення клієнтів.
Адміністратор
from 08.2018 to 12.2019
(1 year 4 months)
Бровари Реклама, Бровари (Видавництво, поліграфія)
-Прийом замовлень і розподіл по підрозділам, контроль виконання;
-Ведення ділової переписки, переговори, консультації клієнта;
-Робота над створенням сайту, копірайтінг https://brovary-reklama.com.ua/
Керівник відділу маркетингу та видавничих проектів
from 05.2018 to 08.2018
(3 months)
Національне видавництво дитячої літератури "Веселка", Київ (Видавництво, поліграфія)
-Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
-Співпраця з службою зайнятості, підбір персоналу, проведення співбесід;
-Співпраця з Інститутом модернізації змісту освіти (підготовка документації і подання);
-Укладання договорів та оформлення замовлень на виконання різних поліграфічних і оформлювальних робіт сторонніми організаціями. Контроль за виконанням поліграфічними підприємствами графіків по друку і виготовленню продукції;
-Ведення переговорів про постачання книжкової продукції в магазини і інтернет-магазини;
-Підготовка до виставок та участь в них.
Спеціаліст з паперу та менеджер продажу
from 05.2016 to 05.2018
(2 years)
Українська паперова компанія, Київ (Роздрібна торгівля)
Повністю супровід клієнта: консультації по характеристиках паперу, робота, як і з прямими клієнтами (друкарні, поліграфічні компанії, магазини та приватні клієнти, як гуртові, так і дрібно гуртові), також обслуговування замовлень з сайту інтернет-магазину, його вдосконалення, та заповнення, виїзд до замовника, презентації
- Оформлення документів на відвантаження товару (рахунки, видаткові, податкові), та контроль доставки
- Контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах
-Планування обсягів закупівель, продажів, введення нових позицій
-Співпраця з відділом логістики та друкарнею.
Спеціаліст з паперу та менеджер продажу
from 11.2013 to 05.2016
(2 years 6 months)
Компанія "Берег", Київ (Видавництво, поліграфія)
Супровід клієнта: консультації, продаж, облік товару на складі, планування, контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах.
Сеціаліст відділу логістики
from 05.2013 to 11.2013
(6 months)
Торгівельна компанія "Рудь", Київ (Транспорт, логістика)
Опрацювання документації, виставлення рахунків.
Адміністратор, бухгалтер (первинна документація)
from 05.2010 to 01.2013
(2 years 8 months)
Друкарня «Столична», Київ (Видавництво, поліграфія)
Ведення ділової переписки, контактування зі всіми перевіряючими органами, первинна бухгалтерія, підбір персоналу, приймання телефонних дзвінків і відвідувачів офісу, Забезпечення життєдіяльності офісу, координатор в КИЇВСТАР, вирішення всіх питань з орендодавцем, уповноважена у фонді соціального страхування, Робота з Книжковою палатою України, звітність і ведення документації по лінії видавництва.
Education
Київський Університет Культури
Документознавство та інформаційна діяльність, Київ
Higher, from 2015 to 2018 (2 years 9 months)
Слов'янський Авіаційний Коледж
Економічний факультет, спеціальність «Підприємницька діяльність», Київ
Unfinished higher, from 2000 to 2003 (2 years 10 months)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Рекомендації: надам за запитом
Особисті якості: бажання навчатись та розвиватись, чесність, відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність, доброзичливість, як співробітник - надійна, не маю шкідливих звичок.
Сімейний стан: розлучена
Діти: син дорослий
Водійське посвідчення: ні
Можливість відряджень: так
Хобі: ланшафтний дизайн
More resumes of this candidate
25 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Адміністратор, УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС, 1 year 5 months
Similar candidates
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Kyiv
Спеціаліст технічної підтримки, менеджер по роботі з клієнтами, оператор чата
15000 UAH, Kyiv, Remote
Менеджер по роботі з клієнтами, account manager
50000 UAH, Kyiv, Remote
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B), business development manager, операційник
40000 UAH, Kyiv, Remote
Менеджер по роботі з клієнтами, Direct-manager (SMM)
Kyiv
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід діючих клієнтів)
30000 UAH, Kyiv