Resume from March 14, 2023 File

Виталий

Начальник відділу

Age:
32 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Литвиненко Віталій Олегович

Дата народження: 02.07.1991
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце проживання: м. Харків, вул. Харківських Дивізій, буд. 17/3

Досвід роботи
01.09.2020 – 31.01.2022 – Начальник відділу документального забезпечення КП «Сучасне місто» (підконтрольне Департаменту територіального контролю та земельних відносин Харківської міської ради).
Посадові обов’язки:
контроль вхідної та вихідної документації, інформації, публічних запитів та інших рух документації;
створення проектів резолюцій директора підприємства, розподілення обов’язків між відділами та секторами на підприємстві;
контроль трудової дисципліни усіх відділів та секторів підприємства;
створення проектів наказів підприємства;
контроль робочого графіку на підприємстві;
формування звітів внутрішніх та підзвітність Департаменту;
організаційні справи в цілому на підприємстві;
введення на підприємстві новітнього електронного обігу «Document.online».

20.02.2019 – 29.01.2020 – Головний спеціаліст-інспектор з паркування сектору інспекційної роботи № 3 Інспекції з паркування Департаменту територіального контролю Харківської міської ради.
Посадові обов’язки:
контроль за дотриманням ПДР, а саме Параграф 15;
фіксування правопорушень спеціальними приладами;
формування адміністративних матеріалів (повідомлення про здійснення правопорушення);
винесення постанови на власника авто.

19.04.2017 – 20.02.2019 – Головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу Департаменту територіального контролю Харківської міської ради.
Посадові обов’язки:
контроль вхідної та вихідної кореспонденції;
розподіл звернень від фізичних та юридичних осіб по відділах Департаменту згідно їх компетенцій та чинного законодавства;
забезпечення своєчасної відповіді на запити фізичних та юридичних осіб;
формування щотижневих, щомісячних та щорічних звітів щодо походження, терміну відповіді на запити, кількості кореспонденції та їх підсумків.

20.09.2016 - 19.04.2017 - Провідний спеціаліст відділу аналітики та організаційної роботи Департаменту територіального контролю Харківської міської ради.
Посадові обов’язки:
розрахунок вартості орендної плати та цільове призначення земельної ділянки;
робота з архівами, пов’язаних з міськими ділянками та їх експлуатацією.

11.08.2015 – 28.08.2015 – Молодший продавець непродовольчих товарів відділу роздрібної торгівлі Центрального регіону ТОВ «Гараж Мобайл Груп».

16.01.2014 – 28.04.2014 – Водій 3 класу Луганської прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері.

12.11.2013 – 16.01.2014 – Оператор комп’ютерного набору Луганської прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері.

01.10.2013 – 11.11.2013 – Прибиральник службових приміщень (але обв’язки та посадові функції інші) допомагав робітникам Луганської прокуратури у здійсненні їх посадових обов’язків).

Освіта

Вища. Вересень 2018 – грудень 2019. Харківських регіональний інститут державного управління Національної академії державного управляння при Президентові України.
Кваліфікація - магістр. Спеціальність «Публічне управління та адміністрування».

Вища. Вересень 2013 – грудень 2014. Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого .
Кваліфікація – юрист. Спеціальність «Правознавство».

Вища. Вересень 2009 – червень 2013. Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля.
Кваліфікація – бакалавр з правознавства.

Професійні навички

Впевнений користувач ПК.

Маю навички:
Організація та контроль трудового колективу на підприємстві;
Створення проектів резолюцій директора підприємства, розподілення обов’язків між відділами та секторами на підприємстві;
Контролю вхідної та вихідної документації у Департаменті та на підприємстві;
Роботи з архівами земельних ділянок та споруд, прорахунків орендної вартості земельної ділянки, формування звітів, програмами: «Document.online», 1-С, Док-Проф, 1562, гаряча лінія міського голови та ін.
Здобув управлінські якості.
Володіння базою НАІС.
Здобув навички екстремального водіння.
Винесення адміністративних матеріалів згідно чинного законодавства.
Особисті якості

Компетентність, пунктуальність, стресостійкість, відповідальність, здатність до швидкого навчання, справедливість, чесність.

Додаткові положення

Сімейне положення: неодружений.
Діти: не маю.
Хобі: активно цікавлюсь автомобільною тематикою, кемпінг, піший туризм, туристичні походи в цілому, зброя в цілому, студію інформацію, стрільба (у обладнаних для цього місцях) з вогнепальної зброї або полювання.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: