Resume from October 17, 2023 File

Юлия

Менеджер по работе с клиентами

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Борисова Юлія Анатоліївна

Вік: 42
Місто проживання: м. Київ
Сімейне положення:незаміжня
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Посада: Менеджер

Ціль
Пошук та здобуття цікавої та перспективної роботи в стабільній організації, цікавить посада з можливістю навчання, професійного і кар'єрного росту.
Мета
Заміщення вакантної посади: працівник банку/помічник бухгалтера/фінансист / економіст / менеджер/помічник керівника.

Досвід роботи

• Назва компанії: КБ «Надра Банк» м.Нікополь
Посада: менеджер по роботі з фізичними особами
Період роботи: 2008-2015
Обов’язки:
- активний продаж продуктів банку клієнтам роздрібного сегменту,
- кредити (споживчі, автокредити, іпотека, кредитні картки, овердрафти на карту)
- депозити,
- карткові продукти,
- страхування,
- відкриття поточних рахунків,
- надання консультації,
- контроль простроченої заборгованості, вжиття заходів забезпечення для попередження
її та погашення,
-робота з дотримання високих стандартів якості обслуговування.

• Назва компанії: ТОВ ЕВРО СМАРТ ПАУЕР «БРСМ» м.Нікополь, м.Обухів
Посада: менеджер, товарознавець
Період роботи: 2015-2023
Обов’язки:
- проведення моніторингу цін конкурентів,
- організація і контроль проведення прийому-передачі зміни персоналом АЗС,
- аналіз виконання плану продажів АЗС та відправка звіту по реалізації операційному
Директору,
-формування та відправка звіту за зміну,
- перевірка супутнього сервісу згідно стандартів,
- контроль безпеки на АЗС згідно стандартів,
- внесення обліку робочого часу працівників,
- контроль виконання персоналом АЗС корпоративних стандартів роботи, робота над
підвищенням якості обслуговування покупців,
- робота з покупцями в торговому залі,
- ведення фактичного обліку робочого часу, наявність і ведення табелю виходу на роботу
працівників,
-складання графіків виходу на роботу, затвердження та направлення до служби з
управління персоналом підприємства,
-збільшення об’єму продаж товарів магазину та продукції кафе,
-збільшення прибутковості магазину,
-дотримання стандартів викладки та асортименту споживчих товарів,
-постійне підтримання достатнього товарного запасу для повноцінного функціонування
магазину та кафе АЗС,
-забезпечення належного збереження товарів магазину, продукції кафе та інших
товарноматеріальних цінностей магазину АЗС,
-здійснювати контроль за дотриманням ціноутворення, облік встановлення нових цін,
-перевірка наявність товарно-транспортних накладних, рахунків-фактур, сертифікату
відповідності державній системі сертифікації та відповідність якості товарів чинним
стандартам та технічним вимогам і т.д

Освіта

• Навчальний заклад: «Київський інститут інвестиційного менеджменту»
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: менеджер організацій за кваліфікацію фінансового менеджменту
Період навчання: 2006-2010

Додаткова інформація

• уміння організовувати та управляти процесом роботи персоналу,
• комунікабельність,
• орієнтація на результат роботи;.
• позитивна налаштованість на роботу
• пунктуальність
• конфіденційність
• здатність оперативно діяти і стратегічно мислити
• бажання працювати, здобути навички та професійний ріст.

Дата 26.02.2023

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: