Михайло
Консультант технічної підтримки
- Age:
- 23 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9477198
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 25/01/2001
Номер телефону: [
E-mail: [
Telegram : @mimimisha25
Навички:
Базові знання SQL.
Навички роботи з системами Windows, Linux, MacOS, Android, IOS.
Реєстрація та виконання задач у Jira та Trello
Робота з репозиторієм у SorceTree
Робота з DevTools
Досвід роботи з базами даних SQLite, PostgreSql та Oracle
Досвід роботи з СУБД ToadForOracle, SQLite та DBeaver
Досвід роботи з даними в JSON форматі та RestAPI у Postman
Робота з AndroidStudio та X-code
Досвід роботи:
1)Спеціаліст технічної підтримки в компанії «Fenomena»
Серпень 2023 – по нинішній час
Обов’язки:
-Опрацювання запитів від клієнтів через чати та пошту
-Пошук можливих причин помилок через вбудовану систему логування у Kubernetes
-Комунікація з відділом розробки у Slack щодо вирішення технічних проблем
-Робота з репозиторієм через SourceTree
-Збір та запуск мобільних додатків у AndroidStudio та X-Code
-Поверхневе тестування UI та бекенду
-Робота з Jira та Trello
-Робота з DevTools
2)Спеціаліст технічної підтримки у компанії «ФармаСтор»
Квітень 2023 – Липень 2023
Обов’язки:
-Робота з клієнтами на телефонній лінії та через пошту
-Реєстрація запитів у ServiceDesk(1C)
-Дослідження та вирішення проблем клієнтів через віддалений робочий стіл, AnyDesk, TeamViewer
-Аналіз та дослідження помилок у внутрішніх системах логування
-Робота з базою даних Oracle через СУБД TOAD for Oracle
3)Спеціаліст з підтримки клієнтів у сервісі «Вчасно.каса»
Лютий - Березень 2022 та Липень - Лютий 2022
Обов’язки:
-Робота з клієнтами на телефонній лінії через Binotel і на пошті та у месенджерах через Zendesk
-Збір інформації про помилки та пропозиції від клієнтів та передача запитів до відділу розробки
-Перегляд та робота з даними сервісу за допомогою Kibana та аналіз різноматнітних лог файлів.
-Робота з даними в JSON форматі та RestAPI у Postman
-Консультація та вирішення проблем з ПРРО пов’язаних із законодавством
-Робота з базами даних за допомогою Dbeaver та SQLite Studio. Написання SQL запитів (Select, Update, Insert, Delete)
-Підключення, налаштування та підтримка периферійних пристроїв(чекодруки та банківські термінали).
-Проведення навчання для співробітників та подальша констультація у вирішенні складних технічних питань у роботі продукту.
4)Черговий інженер у телерадіокомпанії «Люкс»
Березень 2020 - Січень 2022
Обов’язки:
-Ремонт і облік фото- та відеотехніки, дрібний ремонт
-Обслуговування телекомунікаційного та радіотехнічного обладнання (зокрема сереверів та радіопередавачів).
-Проведення кабелів коаксіальних , типу “Вита пара”, а також із оптоволокна.
-Пошук нестандартних рішень у надзвичайних ситуаціях.
-Часткове системне адміністрування.
-Часткове адміністрування офісу.
-Робота на вхідній телефонній лінії
Освіта:
З 2018 по 2022 — Бакалавр
Національний Авіаційний Університет, Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій. (http://ian.nau.edu.ua/)
Similar candidates
Системный администратор (HelpDesk), специалист тех. поддержки
Kyiv
Разработчик сайтов (e-commerce, тех. поддержка, продвижение), SEO-консультант
3640 UAH, Kyiv, Dnipro
,
more 8 cities
Консультант з технічної підтримки програмного забезпечення
20000 UAH, Kyiv
Спеціаліст help desk
Kyiv
Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 UAH, Kyiv, Remote