Резюме від 30 січня 2024 Файл

Михайло

Консультант технічної підтримки

Вік:
23 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ім’я: Михайло Ковальчук
Дата народження: 25/01/2001
Номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram : @mimimisha25

Навички:

Базові знання SQL.
Навички роботи з системами Windows, Linux, MacOS, Android, IOS.
Реєстрація та виконання задач у Jira та Trello
Робота з репозиторієм у SorceTree
Робота з DevTools
Досвід роботи з базами даних SQLite, PostgreSql та Oracle
Досвід роботи з СУБД ToadForOracle, SQLite та DBeaver
Досвід роботи з даними в JSON форматі та RestAPI у Postman
Робота з AndroidStudio та X-code

Досвід роботи:

1)Спеціаліст технічної підтримки в компанії «Fenomena»
Серпень 2023 – по нинішній час
Обов’язки:
-Опрацювання запитів від клієнтів через чати та пошту
-Пошук можливих причин помилок через вбудовану систему логування у Kubernetes
-Комунікація з відділом розробки у Slack щодо вирішення технічних проблем
-Робота з репозиторієм через SourceTree
-Збір та запуск мобільних додатків у AndroidStudio та X-Code
-Поверхневе тестування UI та бекенду
-Робота з Jira та Trello
-Робота з DevTools

2)Спеціаліст технічної підтримки у компанії «ФармаСтор»
Квітень 2023 – Липень 2023
Обов’язки:
-Робота з клієнтами на телефонній лінії та через пошту
-Реєстрація запитів у ServiceDesk(1C)
-Дослідження та вирішення проблем клієнтів через віддалений робочий стіл, AnyDesk, TeamViewer
-Аналіз та дослідження помилок у внутрішніх системах логування
-Робота з базою даних Oracle через СУБД TOAD for Oracle

3)Спеціаліст з підтримки клієнтів у сервісі «Вчасно.каса»
Лютий - Березень 2022 та Липень - Лютий 2022
Обов’язки:
-Робота з клієнтами на телефонній лінії через Binotel і на пошті та у месенджерах через Zendesk
-Збір інформації про помилки та пропозиції від клієнтів та передача запитів до відділу розробки
-Перегляд та робота з даними сервісу за допомогою Kibana та аналіз різноматнітних лог файлів.
-Робота з даними в JSON форматі та RestAPI у Postman
-Консультація та вирішення проблем з ПРРО пов’язаних із законодавством
-Робота з базами даних за допомогою Dbeaver та SQLite Studio. Написання SQL запитів (Select, Update, Insert, Delete)
-Підключення, налаштування та підтримка периферійних пристроїв(чекодруки та банківські термінали).
-Проведення навчання для співробітників та подальша констультація у вирішенні складних технічних питань у роботі продукту.

4)Черговий інженер у телерадіокомпанії «Люкс»
Березень 2020 - Січень 2022
Обов’язки:
-Ремонт і облік фото- та відеотехніки, дрібний ремонт
-Обслуговування телекомунікаційного та радіотехнічного обладнання (зокрема сереверів та радіопередавачів).
-Проведення кабелів коаксіальних , типу “Вита пара”, а також із оптоволокна.
-Пошук нестандартних рішень у надзвичайних ситуаціях.
-Часткове системне адміністрування.
-Часткове адміністрування офісу.
-Робота на вхідній телефонній лінії

Освіта:
З 2018 по 2022 — Бакалавр
Національний Авіаційний Університет, Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій. (http://ian.nau.edu.ua/)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: