Resume from April 5, 2023 File

Аліна

Провідний спеціаліст управління супроводження бізнесу

Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Махиня Аліна Вікторівна

Рік народження: 11.04.1993 р.
Місце проживання: м. Київ, вул. Героїв Маріуполя
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
2015 – Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.
Спеціальність «Облік і аудит». Магістратура.

Досвід роботи:

01.03.2021 р. – по теперішній час - АТ «АЙБОКС Банк», провідний фахівець Управління супроводження бізнесу департаменту бізнесу електронної комерції.
Основні обов'язки:
• Підготовка до укладання договору, погодження умов договору з контрагентом (в т.ч. щодо формату передачі даних) та в межах Банку, супроводження договорів;
• Забезпечення укладання договорів щодо інтернет еквайрингу, account2card та Р2Р
• Запуск роботи партнерів (контрагентів), їх супроводження та контроль за діяльністю, в т.ч. реєстрація контрагента в ПЗ PayLink та проведення в ПЗ PayLink необхідних налаштувань згідно процедурами Банку.
• Супровід укладених договорів інтернет еквайрингу, account2card та Р2Р з клієнтами;
• Ведення бази договорів, які укладаються та супроводжуються Підрозділом.
• Забезпечення виконання договірних обов’язків відповідно Організація з вдосконалення діяльності Банку в частині роботи з продуктами інтернет еквайрингу, account2card та Р2Р.
• Взаємодія з процесинговими установами/ технічними партнерами Банку щодо реєстрації партнерів (контрагентів) Банку платіжних системах.
• Здійснення необхідних налаштувань (обмеження по сумам). Забезпечення встановлення тарифів, лімітів (інших обмежень) та їх контроль щодо операцій інтернет еквайрингу, account2card та Р2Р.
• Контроль балансу Клієнтів в ПЦ по операціям А2С. Здійснення поповнень згідно отриманим сум на рахунок забезпечення Клієнта. Надання узгоджених лімітів/овердрафтів.

C 2016 по 2019 – декретна відпустка.

Віддалено с 2011 по 08.2020 – модератор Staffpass

Промоутер - мерчендайзер
08.2013 р. – 12.2013 р. – HTC corporation.

Адміністратор – касир
04.2012 р. – 12.2013 р. – Донбасс Арена , ООО
Основні обов'язки:
• Зустріч і робота з клієнтами, інформування відвідувачів
• Організація роботи каси
• Здійснення касових операцій
• Робота з платіжними картами
• Дотримання правил обслуговування покупців та правил розрахунку.
Досягнення: організувала якісну роботу каси на фуд- корті під час ЄВРО 2012.

Промоутер
10.2012 – 12.2012 – Корона ООО
• Складання планів і графіків проведення презентацій – заходів
• Участь та організація у промоушн – акціях та подальший їх аналіз
• Проведенні тренінгів персоналу, що беруть участь у презентаціях
• Замовлення відповідного обладнання, рекламних матеріалів.

Промоутер
04.2012- 06.2012 – ТОВ FRESH MARKETING
В направленні продажи продуктів MICROSOFT
• Проведення промоушн – акцій
• Проведення консультацій і продаж промоушн – акцій
• Контроль та організація презентацій товарів згідно мерчендайзингу мережі
• Виконання доручень представників замовника.

Інші навики і знання:
досвід роботи з програмним забезпеченням банків.
Знання мов: українська;

Особові якості:
аналітичне мислення, організаторські здібності, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, уміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову, відмінні комунікативні навики; ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність, бажання до вдосконалення знань та практичних навиків в роботі.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city