Резюме від 5 квітня 2023 Файл

Аліна

Провідний спеціаліст управління супроводження бізнесу

Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Махиня Аліна Вікторівна

Рік народження: 11.04.1993 р.
Місце проживання: м. Київ, вул. Героїв Маріуполя
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2015 – Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.
Спеціальність «Облік і аудит». Магістратура.

Досвід роботи:

01.03.2021 р. – по теперішній час - АТ «АЙБОКС Банк», провідний фахівець Управління супроводження бізнесу департаменту бізнесу електронної комерції.
Основні обов'язки:
• Підготовка до укладання договору, погодження умов договору з контрагентом (в т.ч. щодо формату передачі даних) та в межах Банку, супроводження договорів;
• Забезпечення укладання договорів щодо інтернет еквайрингу, account2card та Р2Р
• Запуск роботи партнерів (контрагентів), їх супроводження та контроль за діяльністю, в т.ч. реєстрація контрагента в ПЗ PayLink та проведення в ПЗ PayLink необхідних налаштувань згідно процедурами Банку.
• Супровід укладених договорів інтернет еквайрингу, account2card та Р2Р з клієнтами;
• Ведення бази договорів, які укладаються та супроводжуються Підрозділом.
• Забезпечення виконання договірних обов’язків відповідно Організація з вдосконалення діяльності Банку в частині роботи з продуктами інтернет еквайрингу, account2card та Р2Р.
• Взаємодія з процесинговими установами/ технічними партнерами Банку щодо реєстрації партнерів (контрагентів) Банку платіжних системах.
• Здійснення необхідних налаштувань (обмеження по сумам). Забезпечення встановлення тарифів, лімітів (інших обмежень) та їх контроль щодо операцій інтернет еквайрингу, account2card та Р2Р.
• Контроль балансу Клієнтів в ПЦ по операціям А2С. Здійснення поповнень згідно отриманим сум на рахунок забезпечення Клієнта. Надання узгоджених лімітів/овердрафтів.

C 2016 по 2019 – декретна відпустка.

Віддалено с 2011 по 08.2020 – модератор Staffpass

Промоутер - мерчендайзер
08.2013 р. – 12.2013 р. – HTC corporation.

Адміністратор – касир
04.2012 р. – 12.2013 р. – Донбасс Арена , ООО
Основні обов'язки:
• Зустріч і робота з клієнтами, інформування відвідувачів
• Організація роботи каси
• Здійснення касових операцій
• Робота з платіжними картами
• Дотримання правил обслуговування покупців та правил розрахунку.
Досягнення: організувала якісну роботу каси на фуд- корті під час ЄВРО 2012.

Промоутер
10.2012 – 12.2012 – Корона ООО
• Складання планів і графіків проведення презентацій – заходів
• Участь та організація у промоушн – акціях та подальший їх аналіз
• Проведенні тренінгів персоналу, що беруть участь у презентаціях
• Замовлення відповідного обладнання, рекламних матеріалів.

Промоутер
04.2012- 06.2012 – ТОВ FRESH MARKETING
В направленні продажи продуктів MICROSOFT
• Проведення промоушн – акцій
• Проведення консультацій і продаж промоушн – акцій
• Контроль та організація презентацій товарів згідно мерчендайзингу мережі
• Виконання доручень представників замовника.

Інші навики і знання:
досвід роботи з програмним забезпеченням банків.
Знання мов: українська;

Особові якості:
аналітичне мислення, організаторські здібності, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, уміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову, відмінні комунікативні навики; ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність, бажання до вдосконалення знань та практичних навиків в роботі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами