Оксана
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, держслужбовець
- Employment:
- Full-time.
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9566693
Work experience
Помічник керівника
from 04.2015 to now
(9 years 2 months)
ТОВ “Інвесткольормет”, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)
- Організація діловодства та документообігу.
- Повне ведення кадрових документів компанії.
- Контроль виконання доручень.
- Виконання завдань керівника, пов'язаних з діяльністю компанії.
- Представлення інтересів компанії в організаціях.
- Контроль за дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку.
- Запис та обробка телефонних дзвінків.
- Ведення бізнес кореспонденції (листування з партнерами, підготовка відповідей для банків та податкової, відправка, отримання та реєстрація кореспонденції).
- Ведення первинної бухгалтерської документації.
- Робота з 1С:Підприємство.
- Сплата податків та зборів.
- Підготовка планових витрат компанії.
Економіст
from 03.2009 to 04.2015
(6 years 1 month)
ТОВ "Юкка", Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)
- Складання та подання фінансової звітності.
- Контроль за фінансовими потоками.
- Розрахунок податків та зборів.
- Складання та подання податкової звітності.
Економіст пенсійного відділу
from 04.1999 to 04.2009
(10 years)
УМВС України Запорізькій області, Запоріжжя (Сили оборони)
- Прийом та обробка заяв на призначення пенсій співробітникам поліції.
- Розрахунок пенсій відповідно до чинного законодавства.
- Перерахунок пенсій у разі зміни законодавства або обставин, що впливають на розмір пенсії.
- Внесення змін до пенсійних справ.
- Підготовка проектів рішень про призначення, перерахунок та припинення виплати пенсій.
- Ведення обліку пенсіонерів та пенсійних справ.
- Складання та подання статистичної звітності про пенсійне забезпечення.
- Здійснення контролю за правильним нарахуванням та виплатою пенсій.
- Надання консультацій з питань пенсійного законодавства.
- Роз'яснення порядку призначення, перерахунку та виплати пенсій.
- Допомога в оформленні документів для призначення пенсії.
Education
Запорізький Державний Університет
Економічний факультет, спеціальність "Фінанси"., Запоріжжя
Higher, from 1995 to 2000 (5 years)
Additional education and certificates
Київський навчальний центр “Курсор”. Курс з основ бухгалтерського обліку, 1С бухгалтерії, фінансової та податкової звіт
2016 рік, 3 місяці.
Knowledge and skills
Additional information
Протягом останніх 9 років я виконувала обов’язки помічниці керівника, але також вирішувала задачі економіста. Наша компанія спеціалізується на литті кольорових металів. Маю досвід у веденні кадрової документації підприємства, а також веденні первинної бухгалтерської документації (включаючи оформлення повного пакету документів для відвантаження продукції, роботу з програмою 1С, і використання інтернет-банкінгу та податкових програм). Зараз я розглядаю можливості для розвитку своєї кар'єри в новому професійному середовищі, де зможу використовувати свій досвід у сфері адміністрування та економіки.Відкрита до нових можливостей та навчання.
Маю високий рівень ділової української мови та базовий рівень англійської (за необхідністю можу підвищити до потрібного рівня).
Similar candidates
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 UAH, Kyiv
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 UAH, Kyiv, Vasylkiv
Менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника, адміністратор офіса
26000 UAH, Kyiv
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 UAH, Kyiv, Lviv
Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег)
25000 UAH, Kyiv