Resume from May 1, 2023

Людмила

Помічник бухгалтера, економіста, оператор 1С

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інженер кошторисно-договірного відділу

from 12.2021 to 10.2022 (10 months)
Київспецмонтаж, ПрАТ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• підготовка та оформлення комерційних пропозицій, договорів та додаткових угод, ведення реєстрів вищезазначених документів та їх архівація;
• взаємодія з контрагентами: відправлення та узгодження кошторисів, комерційних пропозицій, договорів та додаткових угод;
• розрахунок договірних цін до проектів договорів та додаткових угод;
• калькуляція та розподіл вартості робіт за видами та внесення їх у програму будівництва в Excel;
• робота у програмі АВК;
• Оформлення, видача, реєстрація та архівація актів виконаних робіт за формами КБ-2в та КБ-3;
• ведення діловодства щодо вхідної/вихідної документації кошторисно — договірного відділу підприємства ;

Офіс-менеджер

from 09.2009 to 04.2010 (7 months)
ТОВ «Кварта – Стиль», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• вхідна/вихідна телефонія, кореспонденція;
• прийом, реєстрація та розподіл вхідної/вихідної документації;
• підготовка та оформлення комерційних пропозицій, договорів та додаткових угод, ведення реєстрів вищезазначених документів та їх архівація;
• ведення діловодства;
• ділове листування та телефонні переговори з іноземними партнерами англійською мовою;
• збір інформації, підготовка документів та матеріалів за завданням керівника;
• забезпечення життєдіяльності офісу .

Економіст, інженер комерційного управління

from 09.2006 to 11.2008 (2 years 2 months)
АТ «Харківський електрощитовий завод», Харків (Енергетика)

• робота у програмі «1С Бухгалтерія» за завданням головного бухгалтера.
• прийом, реєстрація та розподіл вхідної/вихідної документації;
• ведення діловодства;
• підготовка та оформлення комерційних пропозицій, договорів, додаткових угод та специфікацій, ведення реєстрів вищезазначених документів та їх архівація;
• ділове листування та телефонні переговори з іноземними партнерами англійською мовою;
• підготовка тендерної документації англійською мовою;

Education

Харківський національний університет міського господарства

Факультет економіки та менеджменту, спеціальність – економіст., Харків
Higher, from 1992 to 1998 (6 years)

Additional education and certificates

1993 – 1995рр. Харківські державні дворічні курси іноземних мов, відділення – англійська мова.

1993 – 1995рр.

Центр вивчення англійської мови «American English Center» м. Київ, пройшла курс навчання за рівнями «Pre – Intermediate», «Inter

2015, 6 місяців

Київський навчальний центр «Курсор», пройшла курс навчання «Основи бухгалтерського обліку. BAS Бухгалтерія 1С 8.3 ».

2023, 2 місяця

Knowledge and skills

MS Excel BAS Бухгалтерія АВК MS Word

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: