Resume from September 20, 2023 PRO

Ярослав

Керівник відділу стягнення проблемної заборгованості, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник проєкту

from 09.2021 to now (2 years 9 months)
ТОВ "Фінансова компанія "АВАНСАР", Київ (Фінанси, банки, страхування)

-виокремлення організаційних етапів проекту по стягненню проблемної заборгованості, формування бюджету, підбір та навчання співробітників, розподіл та контроль виконання функціональних обов’язків учасниками проекту, участь у розробленні системи мотивації та проведення розрахунків, розробка документації;
-організація та супровід процесу повернення проблемної заборгованості через органи виконавчої служби;
-вивчення ринку та залучення організацій щодо повернення проблемної заборгованості, розроблення стратегій та контроль виконання показників на кожному з етапів
-пошук нових можливостей, розробка, впровадження та взаємодія з усіма учасниками стягнення проблемної заборгованості для росту показників прибутковості компанії;
-формування портрету боржника та розподіл за категоріями та поглиблена робота з базами;
-складання звітності, аналіз, статистика;
-звітування керівництву компанії за запитом;
-участь у засіданнях кредитного комітету щодо погоджень суми погашення заборгованості, зміни умов та подальший контроль виконання досягнутих домовленостей.

Начальник відділу клієнтського обслуговування

from 04.2021 to 09.2021 (5 months)
ТОВ "Фінансова компанія "АВАНСАР", Київ (Фінанси, банки, страхування)

-проведення зустрічей з ключовими клієнтами, комунікація відносно стану простроченої заборгованості та пошук можливостей щодо її врегулювання;
- підбір персоналу, навчання та контроль дисципліни, розробка системи мотивації для спеціалістів з подальшим впровадженням, розрахунком мотивації та погодженням виплати співробітникам;
- аналіз звернень та надання зворотного зв’язку співробітникам, впровадження продажу додаткових послуг при врегулюванні проблемної заборгованості;
- контроль виконання досягнутих домовленостей щодо погашення заборгованості;
- координація роботи підрозділу, організація зустрічей з метою проведення роботи над помилками, тренінги за підсумками тижня;
- організація, формування бази, написання сценарію розмови, запуск для здійснення вихідних дзвінків з подальшим аналізом
- розподіл платежів у програмному забезпечення Б-2 та закриття операційного дня.
- складання звітності для щотижневого проведення підсумкової наради з керівництвом
- контроль вхідного e-mail компанії та своєчасне надання відповіді боржникам компанії у тому числі юридично обґрунтовані.

Директор департаменту клієнтського обслуговування

from 04.2018 to 04.2021 (3 years)
ТОВ «Фінансовий Контактний Центр», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- робота з проблемною заборгованістю, надання комплексної консультації клієнту та подальше супроводження.
- керівник офісу Центра Обслуговування Клієнтів, налагодження процесу роботи, забезпечення, комунікація з керівниками внутрішніх підрозділів компанії по результатам зустрічей з клієнтами, ведення звітності.
- проведення зустрічей з ключовими клієнтами компанії та юристами, вирішення конфліктних ситуацій та спорів, надання роз’яснення щодо умов кредитних договорів на предмет заборгованості
- куратор співробітників вхідної лінії Контакт Центру, контроль, навчання нових співробітників продуктам компанії, розроблення тестів.
- участь в розробці внутрішніх нормативних документів компанії, для подальшої співпраці з клієнтами на предмет врегулювання простроченої заборгованості.
- аналітика роботи з кредитними договорами, підготовка документів та кредитних договорів.
- обслуговування внутрішньої пошти компанії (електронна пошта, Укрпошта), аналіз документів та формування відповіді на запити що надаються юристами та клієнтами компанії.
- комунікація з юридичним підрозділом компанії.
- пошук, аналіз та підбір нових приміщень для розміщення підрозділів компанії, робота з орендодавцями

Старший фахівець

from 03.2016 to 04.2018 (2 years 1 month)
ТОВ «Бестсервіс Консалтінг Лімітед», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- продаж банківських продуктів у відділі телемаркетингу (депозити, кеш кредити, споживчі кредити, кредитні картки).
- продаж продуктів рефінансування проблемних кредитів.
- робота з конфліктними клієнтами та вирішення їх запитань.
- сервісне обслуговування клієнтів (надання консультаційних послуг щодо стану кредитної заборгованості)
- куратор співробітників Контакт Центру (телемаркетинг)

Фахівець

from 09.2014 to 03.2016 (1 year 6 months)
ПАТ «Банк Михайлівський», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- продаж банківських продуктів для фізичних осіб з метою залучення потенційних клієнтів Банку (депозити, кеш кредити, споживчі кредити, кредитні картки, страхування до банківських продуктів)
- оформлення заявок, ведення звітності та подальший супровід клієнтів засобом телекомунікації до відділення Банку з метою підписання угоди.
- прийом вхідних дзвінків на лінію обслуговування партнерського проекту з МТС
- куратор партнерського проекту Global Auto Card (залучення нових клієнтів банку, звітність).

Education

Київський національний університет технологій та дизайну

Економіки та бізнесу, фінанси та кредит, Київ
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)

Knowledge and skills

MS Word MS Excel StartCredit B-2 CIP CRM

Additional information

Особисті якості: чесність, прагнення до перемоги, відповідальність, дисциплінованість, емоційна врівноваженість, стійкість до стресу
Досягнення: координація роботи відділів, збільшення показників стягнення заборгованості, розробка портрету боржника
Додаткова інформація: готовий до відряджень, водійське посвідчення категорії В

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: