Resume from June 15, 2024 PRO

Елена

Бухгалтер з первинної документації, помічник головного бухгалтера, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Касир

from 06.2023 to 09.2023 (3 months)
Сільпо, мережа супермаркетів, Київ (Роздрібна торгівля)

- Ввічливе обслуговуванняr та розрахунок гостей на касі згідно вимог та політики компанії;
-Контроль відповідності зважування, маркування товарів.

Продавець продовольчих товарів

from 10.2022 to 01.2023 (3 months)
Новус, Київ (Роздрібна торгівля)

Консультування відвідувачив та покупців , щодо товару та здійснювання продажу товарів; Проведення викладки та ротації продукції в місцях продажу у відповідності до стандартів компанії; фасування продукцii, розміщення цінників;
Контролювати якість продукції та терміни її придатності;
Підтримувати чистоту і порядок на робочому місці.
• Чайна продукція
• Кондитерська продукція
• Бакалія
• Молочна продукція

Менеджер ( управитель) зі збуту

from 08.2020 to 01.2021 (5 months)
ТОВ "Діамеб", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з зацікавленими клієнтами, а також з «теплою» базою існуючих клієнтів, консультації, обслуговування та обслуговування до кінця угоди. Здійснення комерційних пропозицій, постiйний контроль та зв'язок з клієнтами для своєчасного задоволення потреби товаром (реагенти та сучасне медичне обладнання). Виконання плану продажів. Оформлення первинних бухгалтерських документів (рахунку, рахунку-контракту). Підготовка інформації для участі в тендерних закупівлям. Здійснення своєчасного планування та передача інформації для своєчасної закупівлі та доставки під кожного клієнта від виробника. Контроль відгрузки товарів зі складу компанії до складу Замовника. Контроль за виконанням договірних зобов'язань, відстеження дебіторської заборгованість.Складання та звітність за стандартами компанії.

Менеджер з продажу

from 10.2017 to 06.2018 (8 months)
СПУ ТОВ"Ліль Франсглас", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з існуючими клієнтами, здійснення всіх етапів продажів. Формування спеціальних пропозицій для клієнтів; Підбір та консультація по асортименту посуди за бажанням і тематиці закладу, які необхідні клієнту .Повний документальний супровід (договір, рахунки, накладні, контроль відвантаження та доставки товару клієнту, ціноутворення (в встановлених межах);ведення обліку документооборуту в програмі 1 с 8.3.

Начальник відділу продажу

from 09.2013 to 04.2016 (2 years 7 months)
ТОВ "Гастро групп", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Залучення нових клієнтів, аналіз і реалізація товару на ринку збуту. Ведення переговорів з заводами виробниками, для поставки товару.Моніторинг і аналіз конкурентів.Виконання проекту з оснащення обладнанням приміщень для кафе і барів. Розрахунок кошторів по даному замовленню. Прийняття участі у виставках і в проведенні та участі в тендерних закупівлях.Укладення договорів про постачання продукції; супровід документообігу; введення документообігу в програмі 1С: 8; здійснення продажу; відвантаження і приймання товару; проведення інвентаризацій; підготовка та надання звітності за результатами роботи; Аналіз статистики продажів, залишків; Управління асортиментом; Контроль і обробка замовлень; контроль своєчасності розрахунків; контроль оплат і дебіторських заборгованостей; контроль повернень; аналіз залишків товару на складі підприємства (прихід та реалізація).

Спеціаліст з продукціі

from 06.2011 to 08.2012 (1 year 2 months)
ТОВ "Екомед", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Укладення договорів про постачання продукції ; супровід документообігу; введення документообігу в програмі 1С:8; здійснення продажу; відвантаження і приймання товару; проведення інвентаризацій; підготовка та надання звітності за результатами роботи; Аналіз статистики продажів, залишків ; Управління асортиментом; Контроль і обробка замовлень; Контроль своєчасності розрахунків;
Контроль оплат і дебіторських заборгованостей; Контроль повернень; Аналіз залишків товару на складі підприємства (прихід та реалізація); Пошук клієнтів; Моніторинг і аналіз конкурентів.

Старший менеджер по роботі з фізичними особами

from 06.2010 to 04.2011 (10 months)
Відділення філії ПАТ КБ "Надра"КРУ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Залучення клієнтів на обслуговування. Просування і консультація клієнтів по всіх банківських продуктах. Консультування, супровід та оформлення депозитних операцій. Платіжні картки. Здійснення організації і проведення операцій з кредитування (всі напрямки). Контроль за якістю, оперативністю надання інформації та послуг по всіх банківських продуктах відділом по роботі з фізичними ліцамі.Подготовка та укладання договорів для подальшої спільної роботи.

Помічник аудитора

from 12.2007 to 06.2008 (6 months)
ТОВ "АФ" Столична колегія аудиторів ", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Проведення перевірок з питань, щодо правильності введення бухгалтерського і податкового обліку. Аналіз і складання аудиторського висновку. Надання консультаційних послуг щодо правильності оподаткування та ведення бухгалтерського та податкового обліку.Аналіз та складання аудиторського висновку.

Економіст, фінансово-економічної групи

from 01.2007 to 08.2007 (7 months)
ТОВ «Агентство «ЛУКОМ-А-Україна», група компаній «ЛУКОЙЛ», Київ (Охорона, безпека, оборона)

Аналіз доходів, витрат і прибутковості компанії.Аналіз рентабельность по об'єктам. .Аналіз виручки, вартості наданих послуг.Аналіз і контроль оплати праці, перевірка та аналіз нарядів, табелів (ФОП).
Аналіз кредиторської та дебіторської заборгованості.Контроль за здійсненням платежів за договорами.Аналіз витратної частини, аналітична звітність по проекту.Зіставлення планових і фактичних показателей.Маркетінг і аналіз цін на охоронні послуги.

Головний державний податковий ревізор-інспектор сектору перевірок відшкодування ПДВ, відділу контролю відшкодування ПДВ

from 03.2005 to 12.2006 (1 year 9 months)
ДПІ у Подільському р-ні м. Києва, Київ (Державні організації)

Проведення перевірок з питань:
• правильності обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум
податку на додану вартість ;
• достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість.

Бухгалтер

from 08.2000 to 12.2003 (3 years 4 months)
ТОВ "Ренар", Київ (Охорона, безпека, оборона)

Перевірка та ведення первинних документів;
• робота з касою, з банком.
• введення повного обліку на підприємстві з використанням програми 1С версії 7. Формування звітів до соціальних фондів та до податкових органів.Сдавання звітів до державних органів.
Ведення кадрового обліку.

Education

КНТЕУ

ФЕМП, Правознавство, Київ
Higher, from 2004 to 2008 (4 years)

Вечерньо-заочна, друга освіта

КНТЕУ

Облік і аудит, Київ
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)

Knowledge and skills

Адаптивність Комунікабельність Здатність до навчання Продаж продовольчих товарів Стресостійкість Знання стандартів обслуговування Користувач 1С Відповідальність Уважність Неконфліктність Доброзичливість Висока працездатність 1С:Бухгалтерія MS Excel Клієнт-Банк M.E.Doc BAS Бухгалтерія Ведення кадрового обліку Ведення первинної бухгалтерської документації

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Швидко і ефективно вирішую поставлені задачі. Вміння вести переговори, презентації. Націленість на результат. Вміння адекватно оцінювати обстановку і розставляти пріоритети. Комунікабельна, дисциплінована, ініціативна, наполеглива, адекватно реагую на критику, вільно взаємодію з командою, відповідальна, легко навчаюся, високе почуття відповідальності і порядності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: