Resume from April 27, 2023 File

Марина

Помічник керівника

Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
ФЕКОЛКІНОЇ М А Р И Н И
ВОЛОДИМИРІВНИ

Рік народження: 1984

Освіта:

2001-2004 Кіровоградський державний університет ім. Володимира Винниченка
Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст
Спеціальність: правознавство

2004-2006 Інститут права ім. Князя Володимира Великого
Міжрегіональної Академії Управління Персоналом
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр
Спеціальність: правознавство
Спеціалізація: комерційне та трудове право

2006-2007 Інститут права ім. Князя Володимира Великого
Міжрегіональної Академії Управління Персоналом
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: право

Виробнича практика:

2004 р. відділ Державної виконавчої служби Кіровоградського районного
управління юстиції

2006 р. Адвокатське об’єднання «Незалежний Київський адвокатський
центр»

Досвіт роботи:

Юрист

з червня 2007 по 01.12.2010р.
ТОВ редакція журнала «Материк Євразія»

Посадові обов’язки:
1. Реєстрація ТОВ в органах державної влади, податкових органах, пенсійному фонді та органах соціального страхування.
2. Написання установчих документів ТОВ.
3. Кадрова документація.
4. Робота з договорами.
5. Написання депутатських запитів, звернень.
6. Робота по взаємодії з державними органами влади.
7. Складання позовних, апеляційних заяв.
8. Представництво інтересів в суді та інших органах державної влади.
9. Надання юридичних консультацій фізичних осіб з приводу їх прав та обов’язків в різних галузях права.
10. Реєстрація торгівельної марки.
Юрист
З 01.12.2010р. по 04.03.2011р.
ТОВ «Управління персоналом»
Посадові обов’язки:
1. Складання запитів, скарг, заяв до органів державної влади.
2. Написання уставних документів (статутів, установчих договорів).
3. Державна реєстрація змін до установчих документів у зв’язку зі зміною статуту, директора.
4. Робота по взаємодії з державними органами влади, податкової, пенсійного фонду, фондами соціального страхування.
5. Складання договорів ( договір оренди, страхування, підряду, надання послуг).
6. Складання протоколів розбіжностей до договорів, гарантійних листів.
7. Ліквідація підприємств шляхом приєднання.
8. Процедура банкрутства, укладення мирової угоди.
9. Написання протоколів загальних зборів.
10. Представництво інтересів в суді та інших органах державної влади.
11. Надання юридичних консультацій фізичним особам з приводу їх прав та обов’язків в різних галузях права.
Юрист
З 10.03.2011року по 01.08.2011р.
ТОВ «Юридична фірма «Аргумент»»
Посадові обов’язки:
1. Написання юридичних висновків у різних галузях права.
2. Взаємодія з органами державної влади, податковими органами, органами пенсійного фонду.
3. Надання юридичних консультацій фізичним та юридичним особам.
4. Представництво інтересів в суді та інших органах державної влади.
5. Написання позовних заяв, скарг, запитів, звернень, заяв до органів державної влади.
6. Державна реєстрація ТОВ.

Юрист
З 03.01.2011 по 29.08.2014р.
ТОВ «Мега Прінт Плюс»
Посадові обов’язки:
1. Перевірка та складання договорів.
2. Надання юридичних консультацій.
3. Взаємодія з органами державної влади та податкової.
4. Представлення інтересів у судах.
5. Написання позовних заяв, запитів, скарг, звернень.

Помічник консультант народних депутатів України
З 03.01.2011 по 01.08.2014р.
Верховна Рада України
Посадові обов’язки:
1. Планування робочого часу керівника.
2. Організація зустрічей, переговорів.
3. Написання депутатських звернень, запитів, постанов.
4. Надання відповідей на листи та звернення.
5. Взаємодія з органами державної влади.
6. Оформлення працівників на роботу, видача посвідчень та інших документів.
7. Складання відомостей, написання порівняльних таблиць до законів.
8. Ведення юридичної рубрики у газеті.
9. Написання позовних заяв, звернень, скарг.
10. Представлення інтересів у судах.
11. Прийом громадян.
12. Написання проектів законів та їх реєстрація.
13. Аналіз українського та іноземного законодавства.
14. Виконання особистих доручень керівника.

Помічник директора, юрист
З 01.10.2014 по 12.12.2014
ТОВ «Стильпак»
Посадові обов’язки:
1. Планування робочого дня керівника.
2. Організація зустрічей, ділових переговорів.
3. Складання та ведення реєстру договорів.
4. Складання договорів купівлі-продажу, поставки, оренди.
5. Наповнення системи 1С бухгалтерія 8.2.
6. Виписка рахунків, видаткових накладних, довіреностей.
7. Написання товарно-транспортних накладних.
8. Підготовка документів для участі у торгах.
9. Складання реєстру видаткових накладних.
10. Взаємодія з контролюючими органами.
11. Написання позовних заяв, досудове врегулювання спорів.
12. Кадрова документація.

Помічник керівника, юрист
З 12.05.2015 по 21.04.2019
ПП «Хелсівей»
Посадові обов’язки:
1. Планування робочого дня керівника.
2. Організація зустрічей, ділових переговорів з клієнтами.
3. Замовлення канцтоварів, води, інші господарські справи по офісу.
4. Оформлення замовлень від покупців.
5. Виписка видаткових накладних, ТТН, реєстрів, податкових накладних, довіреностей в 1С.
6. Оформлення всіх необхідних документів на повернення товарів від покупців.
7. Реєстрація податкових накладних в програмі M.E.D.O.C
8. Ведення оборотно-сальдової відомості по підприємству.
9. Складання звітів продажу товарів.
10. Складання договорів поставки.
11. Складання додаткових угод, специфікацій, протоколів розбіжностей.
12. Складання договорів купівлі-продажу, оренди, реклами, підряду, трудових угод.
13. Вичитка договорів від клієнтів.
14. Ведення переговорів стосовно юридичних питань з клієнтами.
15. Представлення інтересів у судах.
16. Представлення інтересів у державних органах.
17. Ведення реєстру договорів.
18. Ведення кадрової документації.(прийом на роботу, звільнення з роботи, особові справи працівників, відпустки, накази, відрядження)
19. Ведення табелю робочого часу працівників на підприємстві.
20. Підготовка документів для митниці при розмитненні товару.
21. Реєстр поштової кореспонденції.
22. Переклад документів з англійської на українську (сертифікати якості товару, підтверджуючи документи на товар).

Помічник керівника, юрисконсульт відділу правого забезпечення
З 21.04.2019 по 15.03.2023
Державна установа «Урядовий контактний центр»
Посадові обов’язки:
1. Планування робочого дня керівника.
2. Організація зустрічей, ділових переговорів з представниками влади та контрагентами.
3. Організація нарад директора з керівниками структурних підрозділів.
4. Контроль за господарським відділом установи.
5. Виконання особистих доручення керівника.
6. Складання договорів поставки.
7. Складання додаткових угод, специфікацій, протоколів розбіжностей.
8. Складання договорів купівлі-продажу, оренди, реклами, підряду, трудових угод.
9. Вичитка договорів від контрагентів.
10. Ведення переговорів стосовно юридичних питань з клієнтами.
11. Представлення інтересів у судах.
12. Представлення інтересів у державних органах.
13. Ведення реєстру договорів.
14. Ведення кадрової документації (прийом на роботу, звільнення з роботи, особові справи працівників, відпустки, накази, відрядження)
15. Ведення табелю робочого часу працівників на підприємстві.
16. Реєстр поштової кореспонденції.
17. Виконання функцій голови первинної профспілкової організації установи (проведення загальних зборів, проведення виборів до профспілкових органів, складання протоколів, фінансова та статистична звітність, оформлення відпочинку для дітей та членів профспілки, організація роботи профспілки).
18. Переклад документів з англійської на українську мову.
19. Надання відповідей на скарги заявників.
20. Перенаправлення звернень до інших державних органів.
21. Написання доручень керівника, ведення реєстру доручень.
22. Контроль за виконанням завдань від керівника.
23. Написання листів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.

Знання мов:

російська – вільно;
українська – вільно;
англійська – середній рівень;

Додаткова інформація:

Користування ПК: MS Windows 98/2000/ХР, Word, Ехcеl, MS Internet Explorer, 1С 7.7, 1С 8.2, M.E.D.O.C.

Особисті якості: комунікабельність, наполегливість, пунктуальність, відповідальність, порядність, цілеспрямованість, стресостійкість, робота на результат.

Контакти: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: