Resume from April 22, 2024 PRO

Дарина

Офис-менеджер, 13 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Секретар

from 12.2019 to 09.2020 (9 months)
ТОВ "Мега-Ладон Сервic", Київ (Охорона, безпека, оборона)

Розповім при співбесіді. Дякую

Офic-менеджер

from 08.2017 to 09.2019 (2 years 1 month)
ТОВ Форател, Київ (Торгівля)

Приймання вхiдних дзвiнкiв, робота з компьютером, айпi телефоном, оргтехнiкою, службами доставки.. Тощо.

Офіс-менеджер

from 03.2016 to 12.2016 (9 months)
ТОВ "Компанія Ліна", Київ (торгівля електротехнічна продукція)

участвовала в семинаре (по продукции), есть сертификат. Принимала участие в инвентаризации 1 раз в месяц.Повысила свои навыки,работаю в программе 1С ( выписка счетов,Расходных и накладных, отслеживание товара Новой почты по 1С, приход товара (отслеживание) и другое.

Education

Мвпу зв'язку

Дiловодство, Київ
Specialized secondary, from 2006 to 2007 (8 months)

Розкажу особисто.

Additional education and certificates

Бук академия

2019, курсы английского

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint CorelDRAW Малювання Добре володiння Ексель, Конвептування документу iз Word в pdf

References

Головко Володимир

Головко Володимир

Комерційний директор, ТОВ "Форател"

Contact details are hidden

Additional information

РЕЗЮМЕ
Офіс-менеджер, секретар/помічник керівника
Дата народження: 5 травня 1988 року (35 р.)
Місце проживання: м. Київ, Солом"янський р-н.
Контакти: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section) вайбер
Почта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Бажана заробітна плата: 12-15 тис грн.

Мета:
Отримати задоволення від своєї роботи та принести успіх компанії. Покращити свій професіоналізм. Стати працівником компанії, в якій цінується хороша атмосфера та дружнiй колектив.

Трудова діяльність:

16.08.2021-20.07.2022
Секретар у ТОВ "В.О.К.С." (інтернет-провайдер VOKS).

02-01-2020-22.09.2020
Секретар-керівника у ТОВ "Мега-ладон Сервіс" (охорона та будівництво).

28.08.2017-13.09.2019
Офіс-менеджер у ТОВ "Форател" (торгівля, електронне обладнання).
Обов’язки:
-вхідні дзвінки (запис та переадресування на співробітників)
-робота з офісними програмами (Ексель, Word, вміння конвертувати та зберігати файли із формату FDF/ JPG в word).
-підготовка документів (договора, листи вихідні та інші), допомога бухгалтеру в отриманні необхідних паперів первинної документації.
-реєстрація вихідної/вхідної кореспонденції в Журналі.
-контроль забору товару у Поставщиків.
-робота з Новою поштою, Укрпоштою, Делівері та інш.
-замовлення канцелярії та води в офіс

26.07.2013-08.12.09.2014
«Офiс-менеджер» в компанiї ТОВ «Джи груп» (торгівля рекламними конструкціями)

28.08.2012-9.10.2012
Офіс-менеджер
ТОВ «Глобал пласт» ( торгівля).
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків (робота з факсом).
- Ведення переговорів з клієнтами у телефонному режимі.
- Ведення табеля обліку робочого часу.
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Робота в базі «1 С» (7), виписка рахунків.
- Подача реклами
- Замовлення води

Офіс-менеджер
01.12.2010 - 30.09.2011
ТОВ "Дана Трейд" Корпорація "Логістик груп" ( торгівля обладнанням та технікою)
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків (робота з Міні-АТС).
- Ведення переговорів у телефонному режимі
- Планування робочого дня директора
- Реєстрація вхідної та вихідної документації
- Оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.
- Обробка пошти
- Ведення ділової переписки керівництва
- Збір ділової інформації і її реферування по завданню директора
- Подача реклами
- Організація прийому відвідувачів
- Ведення табеля обліку робочого часу
- Контроль за святковими і ювілейними датами
- Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення Ж/Д та авіаквитків, бронювання готелів, замовлення канцтоварів, госп.товарів, води)
-Виконання обов’язків логіста (контроль перевезення вантажу, підготовка супровідної документації, видача перепусток водію).

18.06.2008 - 10.11.2009
Офіс-менеджер
ПП «НВО» МАГНІТРОН» ( купівля - продаж та збір металопрокату)
Місцезнаходження: м. Київ, вул. Електриків, 26, корп.43
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків (робота з факсом)
- Ведення переговорів у телефонному режимі
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Оформлення (в тому числі, друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.
- Обробка пошти
- Збір ділової інформації і її реферування за дорученням директора
- Організація прийому відвідувачів
- Забезпечення житєдіяльності офісу (замовлення Ж/Д та авіаквитків, бронювання готелів, замовлення канцтоварів, госп.товарів, води)
- Контроль за святковими і ювілейними датами.

08.08.2007 - 14.06.2008
Офіс-менеджер
АН «Атлант-А» ( Нерухомість)
Місце знаходження: м. Київ, пр-т. Оболонський, 15 (м. Мінська)
Обов’язки:
- Прийняття вхідних дзвінків (робота з Міні-АТС, факсом)
- Реєстрація вхідної та вихідної документації
- Оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, оголошень в газети та рекламні видання
- Обробка пошти
- Ведення ділової переписки керівництва
- Ведення табеля обліку робочого часу
- Збір ділової інформації та її реферування за дорученням директора
- Подача реклами (оголошення в рекламні видання)
- Забезпечення життєдіяльності офісу ( замовлення канцтоварів, госп.товарів, води)
- Організація прийому відвідувачів
- Контроль за святковими і ювілейними датами

Освіта:
Середньо-спеціальна
2006 – 2007 Міжрегіональне вище професійне училище зв'язку м. Києва (МВПУ зв'язку м. Києва )
спеціальність «Секретар-керівника»
Додаткова освіта:
2005 - 2006
Профес. курси: «Оператор ПК», «Менеджер з персоналу», «Бухгалтер-економіст ( 1 С )»
Професійні навички:
Навички володіння ПК:
Вільно працюю з такими програмами як: Microsoft Office Word, Microsoft PowerPoint , програма 1С (7 та 8), Сorel DRAW
Робота з оргтехнікою: телефон мини-АТС, факс, ксерокс, принтер, сканер
Володіння мовами:
Українська мова – вільно;
Російська мова – вільно;
Англійська мова - вiдвiдую курси

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: