Дарина
Офис-менеджер, 17 500 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3166763
Досвід роботи
Секретар
з 12.2019 по 09.2020
(9 місяців)
ТОВ "Мега-Ладон Сервic", Київ (Охорона, безпека, оборона)
Розповім при співбесіді. Дякую
Офic-менеджер
з 08.2017 по 09.2019
(2 роки 1 місяць)
ТОВ Форател, Київ (Торгівля)
Приймання вхiдних дзвiнкiв, робота з компьютером, айпi телефоном, оргтехнiкою, службами доставки.. Тощо.
Офіс-менеджер
з 03.2016 по 12.2016
(9 місяців)
ТОВ "Компанія Ліна", Київ (торгівля електротехнічна продукція)
участвовала в семинаре (по продукции), есть сертификат. Принимала участие в инвентаризации 1 раз в месяц.Повысила свои навыки,работаю в программе 1С ( выписка счетов,Расходных и накладных, отслеживание товара Новой почты по 1С, приход товара (отслеживание) и другое.
Освіта
Мвпу зв'язку
Дiловодство, Київ
Середня спеціальна, з 2006 по 2007 (8 місяців)
Розкажу особисто.
Додаткова освіта та сертифікати
Бук академия
2019, курсы английского
Знання і навички
Рекомендації
Головко Володимир
Комерційний директор, ТОВ "Форател"
Додаткова інформація
РЕЗЮМЕ
Офіс-менеджер, секретар/помічник керівника
Дата народження: 5 травня 1988 року (36 р.)
Місце проживання: м. Київ.
Контакти: [
(прохання: телефонувати, писати у вайбер та на ел.пошту до 18-00!).
Почта: [
Бажана заробітна плата: 17500-18000 тис грн.
Мета:
Отримати задоволення від своєї роботи та принести успіх компанії. Покращити свій професіоналізм. Стати працівником компанії, в якій цінується хороша атмосфера та дружнiй колектив.
Трудова діяльність:
16.08.2021-20.07.2022
Секретар у ТОВ "В.О.К.С." (інтернет-провайдер VOKS).
02-01-2020-22.09.2020
Секретар-керівника у ТОВ "Мега-ладон Сервіс" (охорона та будівництво).
28.08.2017-13.09.2019
Офіс-менеджер у ТОВ "Форател" (торгівля, електронне обладнання).
Обов’язки:
-вхідні дзвінки (запис та переадресування на співробітників)
-робота з офісними програмами (Ексель, Word, вміння конвертувати та зберігати файли із формату FDF/ JPG в word).
-підготовка документів (договора, листи вихідні та інші), допомога бухгалтеру в отриманні необхідних паперів первинної документації.
-реєстрація вихідної/вхідної кореспонденції в Журналі.
-контроль забору товару у Поставщиків.
-робота з Новою поштою, Укрпоштою, Делівері та інш.
-замовлення канцелярії та води в офіс
26.07.2013-08.12.09.2014
«Офiс-менеджер» в компанiї ТОВ «Джи груп» (торгівля рекламними конструкціями)
28.08.2012-9.10.2012
Офіс-менеджер
ТОВ «Глобал пласт» ( торгівля).
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків (робота з факсом).
- Ведення переговорів з клієнтами у телефонному режимі.
- Ведення табеля обліку робочого часу.
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Робота в базі «1 С» (7), виписка рахунків.
- Подача реклами
- Замовлення води
Офіс-менеджер
01.12.2010 - 30.09.2011
ТОВ "Дана Трейд" Корпорація "Логістик груп" ( торгівля обладнанням та технікою)
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків (робота з Міні-АТС).
- Ведення переговорів у телефонному режимі
- Планування робочого дня директора
- Реєстрація вхідної та вихідної документації
- Оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.
- Обробка пошти
- Ведення ділової переписки керівництва
- Збір ділової інформації і її реферування по завданню директора
- Подача реклами
- Організація прийому відвідувачів
- Ведення табеля обліку робочого часу
- Контроль за святковими і ювілейними датами
- Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення Ж/Д та авіаквитків, бронювання готелів, замовлення канцтоварів, госп.товарів, води)
-Виконання обов’язків логіста (контроль перевезення вантажу, підготовка супровідної документації, видача перепусток водію).
18.06.2008 - 10.11.2009
Офіс-менеджер
ПП «НВО» МАГНІТРОН» ( купівля - продаж та збір металопрокату)
Місцезнаходження: м. Київ, вул. Електриків, 26, корп.43
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків (робота з факсом)
- Ведення переговорів у телефонному режимі
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Оформлення (в тому числі, друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.
- Обробка пошти
- Збір ділової інформації і її реферування за дорученням директора
- Організація прийому відвідувачів
- Забезпечення житєдіяльності офісу (замовлення Ж/Д та авіаквитків, бронювання готелів, замовлення канцтоварів, госп.товарів, води)
- Контроль за святковими і ювілейними датами.
08.08.2007 - 14.06.2008
Офіс-менеджер
АН «Атлант-А» ( Нерухомість)
Місце знаходження: м. Київ, пр-т. Оболонський, 15 (м. Мінська)
Обов’язки:
- Прийняття вхідних дзвінків (робота з Міні-АТС, факсом)
- Реєстрація вхідної та вихідної документації
- Оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, оголошень в газети та рекламні видання
- Обробка пошти
- Ведення ділової переписки керівництва
- Ведення табеля обліку робочого часу
- Збір ділової інформації та її реферування за дорученням директора
- Подача реклами (оголошення в рекламні видання)
- Забезпечення життєдіяльності офісу ( замовлення канцтоварів, госп.товарів, води)
- Організація прийому відвідувачів
- Контроль за святковими і ювілейними датами
Освіта:
Середньо-спеціальна
2006 – 2007 Міжрегіональне вище професійне училище зв'язку м. Києва (МВПУ зв'язку м. Києва )
спеціальність «Секретар-керівника»
Додаткова освіта:
2005 - 2006
Профес. курси: «Оператор ПК», «Менеджер з персоналу», «Бухгалтер-економіст ( 1 С )»
Професійні навички:
Навички володіння ПК:
Вільно працюю з такими програмами як: Microsoft Office Word, Microsoft PowerPoint , програма 1С (7 та 8), Сorel DRAW
Робота з оргтехнікою: телефон мини-АТС, факс, ксерокс, принтер, сканер
Володіння мовами:
Українська мова – вільно;
Російська мова – вільно;
Англійська мова - вiдвiдую курси
Інші резюме цього кандидата
17 500 грн
Київ
Середня спеціальна освіта · Повна зайнятість
Освіта: 09.2006 - 06.2007: Секретар-керівника (МВПУ звґязку, Киев). З 2005-2006 рр.-закінчила курси за спеціальностями: «Оператор ПК», «Менеджер з персоналу» , «Бухгалтер-економіст ( 1 С...
17 500 грн
Київ
Середня спеціальна освіта · Повна зайнятість
Освіта: 01.2006 - 01.2007: Дiловодство (Мвпу зв'язку, Київ). Маю диплом спеціаліста, за спеціальністю секретар керівника...
Схожі кандидати
Асистент керівника
Київ, Буча
Помічник керівника
Київ
Protocol assistant, manager, translator, receptionist
Київ
Помічник керівника
Київ
Менеджер бек-офісу
Київ
Офіс-менеджер, комірник, продавець-консультант фахівець з моніторингу
25000 грн, Київ