Resume from May 9, 2024

Дарина

Помічник керівника, секретар, 17 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Мвпу зв'язку

Дiловодство, Київ
Specialized secondary, from 2006 to 2007 (1 year)

Маю диплом спеціаліста, за спеціальністю секретар керівника

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint CorelDRAW Малювання

Additional information

Офіс-менеджер, Секретар (допомога бухгалтеру з первинними документами)
Дата народження: 5 травня 1988 року (36 р. )
Місце проживання: м. Київ.
Контакти: моб: [open contact info](look above in the "contact info" section) (прохання: телефонувати/писати у вайбер до 18-00!)
Почта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Бажана заробітна плата: від 17500, 18000 грн-на період стажування, далі за домовленістю
Мета:
Отримати задоволення від роботи та принести успіх компанії. Стати працівником компанії, в якій ціниться хороша атмосфера та дружнiй коллектив, що допомагає успішно досягти спільної мети.

Трудова діяльність:
28.08.2017 по 13.09.2019р офіс-менеджер у компанії ТОВ "ФОРАТЕЛ" (працювада по трудовiй бiльше 2х рокiв)
С 14.03.2016-22.12.2016
- Офiс-менеджер (працювала по трудовiй) у торгiвельнiй фiрмi ТОВ "Компанія" ЛIНА".

с 17.06.2015-19.11.2015
- Кур’єр в lнтернет-магазині "Галанта ком.юа" ( не по трудовій).

с 26.07.2013-червень 2015
«Офiс-менеджер» в компанiї ТОВ«Джи груп» (торгівля рекламними конструкціями).

- 18.06.2008 - 10.11.2012
ПП "Магнiтрон", Секретар (продаж металлу)
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків (робота з факсом)
- Ведення переговорів у телефонному режимі
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Оформлення (в тому числі, друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т.д
- Обробка пошти
- Збір інформації в інтернеті, за проханням керівника.
- Організація прийому відвідувачів.
- Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення Ж/Д та авіаквитків, бронювання готелів, замовлення канцтоварів, госптоварів, води)
- Контроль за святковими і ювілейними датами.

08.08.2007 - 14.05.2008
Агенство нерухомості " Атлант-А"
Обов’язки:
- Прийняття вхідних дзвінків (робота з Міні-АТС, факсом)
- Реєстрація вхідної та вихідної документації
- Оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, оголошень в газети та рекламні видання
- Обробка пошти
- Ведення ділової переписки керівництва
- Ведення табеля обліку робочого часу
- Збір ділової інформації та її реферування за дорученням директора
- Подача реклами (оголошення в рекламні видання)
- Забезпечення життєдіяльності офісу
- Організація прийому відвідувачів
- Контроль за святковими і ювілейними датами

Освіта:
Середньо-спеціальна
2006 – 2007 Міжрегіональне вище професійне училище зв'язку м. Києва (МВПУ зв'язку м. Києва )
спеціальність «Секретар-керівника» (маю диплом спецiалiста).
Додаткова освіта:
2005 - 2006
Проф. курси: «Оператор ПК», «Менеджер з персоналу», «Бухгалтер-економіст ( 1 С )»
Професійні навички:
Навички володіння ПК:
Вільно працюю з такими программами як: Microsoft Office Word, Excel, Microsoft PowerPoint , програма 1С, Сorel DRAW
Робота з оргтехнікою: телефон мини-АТС, факс, ксерокс, принтер, сканер
Володіння мовами:
Українська мова – вільно;
Російська мова – вільно;
Англійська мова - зі словником. (ходила на курсы)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: