Резюме від 9 травня 2024

Дарина

Помічник керівника, секретар, 17 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Мвпу зв'язку

Дiловодство, Київ
Середня спеціальна, з 2006 по 2007 (1 рік)

Маю диплом спеціаліста, за спеціальністю секретар керівника

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint CorelDRAW Малювання

Додаткова інформація

Офіс-менеджер, Секретар (допомога бухгалтеру з первинними документами)
Дата народження: 5 травня 1988 року (36 р. )
Місце проживання: м. Київ.
Контакти: моб: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (прохання: телефонувати/писати у вайбер до 18-00!)
Почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажана заробітна плата: від 17500, 18000 грн-на період стажування, далі за домовленістю
Мета:
Отримати задоволення від роботи та принести успіх компанії. Стати працівником компанії, в якій ціниться хороша атмосфера та дружнiй коллектив, що допомагає успішно досягти спільної мети.

Трудова діяльність:
28.08.2017 по 13.09.2019р офіс-менеджер у компанії ТОВ "ФОРАТЕЛ" (працювада по трудовiй бiльше 2х рокiв)
С 14.03.2016-22.12.2016
- Офiс-менеджер (працювала по трудовiй) у торгiвельнiй фiрмi ТОВ "Компанія" ЛIНА".

с 17.06.2015-19.11.2015
- Кур’єр в lнтернет-магазині "Галанта ком.юа" ( не по трудовій).

с 26.07.2013-червень 2015
«Офiс-менеджер» в компанiї ТОВ«Джи груп» (торгівля рекламними конструкціями).

- 18.06.2008 - 10.11.2012
ПП "Магнiтрон", Секретар (продаж металлу)
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків (робота з факсом)
- Ведення переговорів у телефонному режимі
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Оформлення (в тому числі, друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т.д
- Обробка пошти
- Збір інформації в інтернеті, за проханням керівника.
- Організація прийому відвідувачів.
- Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення Ж/Д та авіаквитків, бронювання готелів, замовлення канцтоварів, госптоварів, води)
- Контроль за святковими і ювілейними датами.

08.08.2007 - 14.05.2008
Агенство нерухомості " Атлант-А"
Обов’язки:
- Прийняття вхідних дзвінків (робота з Міні-АТС, факсом)
- Реєстрація вхідної та вихідної документації
- Оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, оголошень в газети та рекламні видання
- Обробка пошти
- Ведення ділової переписки керівництва
- Ведення табеля обліку робочого часу
- Збір ділової інформації та її реферування за дорученням директора
- Подача реклами (оголошення в рекламні видання)
- Забезпечення життєдіяльності офісу
- Організація прийому відвідувачів
- Контроль за святковими і ювілейними датами

Освіта:
Середньо-спеціальна
2006 – 2007 Міжрегіональне вище професійне училище зв'язку м. Києва (МВПУ зв'язку м. Києва )
спеціальність «Секретар-керівника» (маю диплом спецiалiста).
Додаткова освіта:
2005 - 2006
Проф. курси: «Оператор ПК», «Менеджер з персоналу», «Бухгалтер-економіст ( 1 С )»
Професійні навички:
Навички володіння ПК:
Вільно працюю з такими программами як: Microsoft Office Word, Excel, Microsoft PowerPoint , програма 1С, Сorel DRAW
Робота з оргтехнікою: телефон мини-АТС, факс, ксерокс, принтер, сканер
Володіння мовами:
Українська мова – вільно;
Російська мова – вільно;
Англійська мова - зі словником. (ходила на курсы)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: