• PRO

Ольга

Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 09.2024 по нині (6 місяців)
Євро Грін Солюшинс, ПП, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

- організація ефективної роботи офісу;
- забезпечення офісу необхідними матеріалами, (канцтовари, чай, кава, вода та іншими ресурсами);
- організація логістики, ведення перемовин з підрядниками та комунікація з виконавцями;
- виконання дрібних доручень (друкувати, сканувати, знайти де що придбати);
- прийом відвідувачів, дзвінків і ділової кореспонденції (приймання, відправлення, розподіл по відділам);
- приймання замовлень і товарів, контроль справності обладнання, виклик майстрів;
- контроль виконання задач та пошук необхідної інформації;
- ведення актуальних вакансій компанії: прийом заявок на пошук, створення оголошення;
- оцінка кандидатів на відповідність вимогам вакансії;
- розміщення публікацій на різних платформах (job-сайти, соц.мережі);
- часткове розвантаження керівника від адміністративних задач (виконання особитих доручень);
- взаємодія з внутрішніми підрозділами компанії, вирішення поточних завдань;
- складання документів що відноситься до діяльності компанії.

Бізнес-асистент

з 05.2024 по 07.2024 (2 місяці)
One-Seven, Дніпро (Освіта, наука)

- ведення звітності;
- супровід керівника в нових проектах та в відкритті філіалу;
- комунікація з орендодавцями та аутсорсинговими спеціалістами та підрядниками;
- здійснення планування та бюджетування;
- робота з CRM системою (Manajet);
- управління та супровід проектів компанії;
- виконання доручень керівника (допомога у ребрендінгу компанії, аналіз ринку конкурентів, товару та ін.);
- робота у відділі маркетингу (вивченння, пошук та розробка стратегії які мають задовольнити поттреби клієнта).

Помічник керівника підприємства

з 12.2022 по 01.2023 (1 місяць)
ТОВ "МК "АЙНА", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- робота із договорами;
- виконання адміністративних доручень.

Нач. юр. відділу/працівник відповідальний за проведення фінансового моніторингу

з 09.2010 по 02.2012 (1 рік 5 місяців)
ТОВ “Укрсоц-Капітал”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Повний юридичний супровід діяльності підприємства. Виконувала увесь об'єм роботи як відповідальна особа з проведення фінансового моніторингу.

Начальник юридичного відділу

з 06.2007 по 04.2009 (1 рік 10 місяців)
ТОВ “КУА”Альфа-Фінанс”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Повний юридичний супровід діяльності підприємств

Юрисконсульт юридичного департаменту

з 07.2006 по 06.2007 (11 місяців)
ЗАТ "Українська транспортна страхова компанія", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- корпоративно-правова робота;
- договірна робота;
- взаємодія з держустановами і не тільки;
- юридичний аналіз документів;
- проведення моніторингу змін до законодавства та проектів нормативно-правових актів;
- реєстрація юридичних осіб та відокремлених підрозділів;
- надання консультацій з питань трудового, акціонерного законодавства, з питань діяльності страхових компаній.

Юрист

з 05.2006 по 07.2006 (2 місяці)
ТОВ "Компанія "Спарекс", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- позовна робота (трудові спори);
- надання консультацій з питань трудового законодавства, з питань діяльності будівельних компанії.

Начальник відділу з ОП та ТБ / Юрист / Офіс-менеджер

з 02.2003 по 05.2006 (3 роки 3 місяці)
ТОВ "Альфа-Трейд", Київ (Охорона, безпека, оборона)

- надання консультацій з юридичних питань
- позовна робота;
- участь у судових засіданнях та виконавчому проваджені;
- кадрове діловодство (повний супровід);
- відповідальна особа з охорони праці та техніки беепеки;
- договірна робота (складання договорів; правова експертиза договорів, контроль виконання);
- забезпечення життедіяльності офісу;
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- виконання інших доручень керівництва.

Освіта

Університет економіки та права "КРОК"

Юридичний, правознавство, Київ
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 10 місяців)

спеціальність – правознавство, кваліфікація – юрист (форма навчання – стаціонар).

Додаткова освіта та сертифікати

Український інститут розвитку фонд. ринку (КНЕУ): навч. фахівців з управління активами та з питань фінмоніторингу

2008 р. та 2011 р.

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • MS Word
  • MS Excel
  • Організованість
  • Відповідальність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Доброзичливість
  • Привітність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Я шукаю постійну роботу (можливість кар'єрного зростання буде перевагою). Частково віддалена робота в умовах сьогоднішніх реалій буде приємним бонусом до вакансії.
Коммунікабельна, добросовісна, відповідальна, вмію корректно відстояти інтерес компанії, наполеглива, швидко навчаюсь, з усією любовью відношусь до роботи.
Що до великої перерви в трудовому стажі - здоров’ям потребувало уваги, наразі все ок.
Впевнена, що не втратила своїх професійних знань, та розумію що таке самодисципліна.
Шукаю роботу в офісі в якому панує здорова атмосфера і врівноважене керівництво.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: