Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 мая 2024

Дарина

Помічник керівника, секретар, 17 500 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

Мвпу зв'язку

Дiловодство, Київ
Среднее специальное, с 2006 по 2007 (1 год)

Маю диплом спеціаліста, за спеціальністю секретар керівника

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint CorelDRAW Малювання

Дополнительная информация

Офіс-менеджер, Секретар (допомога бухгалтеру з первинними документами)
Дата народження: 5 травня 1988 року (36 р. )
Місце проживання: м. Київ.
Контакти: моб: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (прохання: телефонувати/писати у вайбер до 18-00!)
Почта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Бажана заробітна плата: від 17500, 18000 грн-на період стажування, далі за домовленістю
Мета:
Отримати задоволення від роботи та принести успіх компанії. Стати працівником компанії, в якій ціниться хороша атмосфера та дружнiй коллектив, що допомагає успішно досягти спільної мети.

Трудова діяльність:
28.08.2017 по 13.09.2019р офіс-менеджер у компанії ТОВ "ФОРАТЕЛ" (працювада по трудовiй бiльше 2х рокiв)
С 14.03.2016-22.12.2016
- Офiс-менеджер (працювала по трудовiй) у торгiвельнiй фiрмi ТОВ "Компанія" ЛIНА".

с 17.06.2015-19.11.2015
- Кур’єр в lнтернет-магазині "Галанта ком.юа" ( не по трудовій).

с 26.07.2013-червень 2015
«Офiс-менеджер» в компанiї ТОВ«Джи груп» (торгівля рекламними конструкціями).

- 18.06.2008 - 10.11.2012
ПП "Магнiтрон", Секретар (продаж металлу)
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків (робота з факсом)
- Ведення переговорів у телефонному режимі
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Оформлення (в тому числі, друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т.д
- Обробка пошти
- Збір інформації в інтернеті, за проханням керівника.
- Організація прийому відвідувачів.
- Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення Ж/Д та авіаквитків, бронювання готелів, замовлення канцтоварів, госптоварів, води)
- Контроль за святковими і ювілейними датами.

08.08.2007 - 14.05.2008
Агенство нерухомості " Атлант-А"
Обов’язки:
- Прийняття вхідних дзвінків (робота з Міні-АТС, факсом)
- Реєстрація вхідної та вихідної документації
- Оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, оголошень в газети та рекламні видання
- Обробка пошти
- Ведення ділової переписки керівництва
- Ведення табеля обліку робочого часу
- Збір ділової інформації та її реферування за дорученням директора
- Подача реклами (оголошення в рекламні видання)
- Забезпечення життєдіяльності офісу
- Організація прийому відвідувачів
- Контроль за святковими і ювілейними датами

Освіта:
Середньо-спеціальна
2006 – 2007 Міжрегіональне вище професійне училище зв'язку м. Києва (МВПУ зв'язку м. Києва )
спеціальність «Секретар-керівника» (маю диплом спецiалiста).
Додаткова освіта:
2005 - 2006
Проф. курси: «Оператор ПК», «Менеджер з персоналу», «Бухгалтер-економіст ( 1 С )»
Професійні навички:
Навички володіння ПК:
Вільно працюю з такими программами як: Microsoft Office Word, Excel, Microsoft PowerPoint , програма 1С, Сorel DRAW
Робота з оргтехнікою: телефон мини-АТС, факс, ксерокс, принтер, сканер
Володіння мовами:
Українська мова – вільно;
Російська мова – вільно;
Англійська мова - зі словником. (ходила на курсы)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: