Resume from April 29, 2023 File

Марина

Начальник відділу кадрів

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

​ РЕЗЮМЕ
Марина

Адреса:
м. Львів ( можливий переїзд в Київ)
Телефон (моб):
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата рождения:
19.08.1986
Семейное положение:
Одружена, 2 дітей

Цель:
HR generalist, Head of Hr
Профессиональная деятельность:
06.2022р. – нині. Мережа АЗС. Керівник відділу персоналу західного регіонального управління.
- організація і контроль підбору персоналу, кадрового обліку, навчання персоналу,
- налагодження комунікації відділів, взаємодія в роботі для підтримки результативності
- супровід процесу адаптації, контроль на всіх стадіях
- планування бюджету відділу, котроль виконання, аналіз відхилень
- аналіз плинності кадрів
- впровадження кадрових змін в роботі по напряму
- моніторинг та аналіз ринку праці
- допомога у вирішення конфліктів
- формування та підтримка корпоративної культури
09.2017р.-нині . Будівельна корпорацція. Керівник відділу персоналу
- ведення кадрового обліку всієї корпорації (5 юридичних осіб)
- участь в перевірках державними контролюючими органами.
- розробка та впровадження кадрових регламентів, інструкцій
- робота з кадровим резервом, центрами зайнятості, учбовими закладами.
- організація пошуку і підбору ІТР-складу та офісних працівників.
- адаптація новоприйнятих працівників.
- контроль та допомога в забезпеченні робочим складом будівельні об’єкти.
- організація поселення робочого складу
- організація навчання ,проведення інструктажів новоприйнятим працівникам.
- моніторинг та аналіз ринку праці
- організація відділу охорони (персонал, навчання, інструктаж, контроль роботи)
- бюджетування відділу персоналу
- участь в підготовці тендерної документації
- підтримка корпоративної культури (організація заходів)

04.2017р.- 09.2017р. ОАО Рітейл. Менеджер з персоналу.
Функціональні обов’язки:
- пошук та підбір персоналу в супермаркет (адміністративний та лінійний персонал)
- кадрове адміністрування в програмі SAP. Оформлення прийняття, переведення, звільнення працівників, відповідно до КЗпП України та внутрішніми регламентуючими документами;
- підготовка документів по оформленню ЗП-карток;
- складання і ведення штатного розпису;
- проведення оцінки персоналу;
- моніторинг ринку заробітних плат
-організація та координація процедури адаптації та проходження випробувального терміну;
- організація процесу навчання працівників;
-участь в підготовці корпоративних заходів;

09.2012-03.2017 ТзОВ Редакція Журнала. Заступник керівника відділу збуту (Керівник Колл-центру).
Функціональні обов’язки:
- пошук і підбір персоналу у відділ, адаптація новоприйнятих.
-оформлення та звільнення працівників, ведення табелю обліку робочого часу, складання графіків відпусток.
- організація та контроль роботи відділу продажу (12 чол.)
- постановка та контроль виконання задач, аналіз показників роботи відділу, ведення звітності
- розробка та реалізація планів продажу
- розробка та реалізація системи мотивації персоналу.
-формування робочих баз та підготовка сценаріїв для роботи з різними базами
- забезпечення виконання фінансового та тиражного планів

09.2010-09.2012 ТОВ IT компания. HR generalist
Функціональні обув’язки :
-повне кадрове адміністрування , відповідно до КЗпП та внутрішніми регламентуючими документами;
- ведення табелю обліку робочого часу
- оформлення та ведення графіку відпусток
- кадровий облік в системі 1С
- підготовка документів для оформлення Зп карток;
- складання та ведення штатного розпису
- складання посадових інструкцій, регламентів, впровадження нових правил
- пошук і підбір персоналу, формування кадрового резерву.
- організація процесу адаптації
- організація навчання нових працівників
- організація корпоративних заходів

03.2009-07.2010 Редакція журналу. Фахівець відділу збуту.
Функціональні обув’язки :
- оформлення передплати видання;
- виставлення рахунку;
- надання консультацій щодо нових продуктів та семінарів;
- організація доставки видання;
- пошук в підборі нових працівників, їх навчання та адаптація
- систематична звітність.
06.-07.2010 В.о керівника відділу
Функціональні обув’язки :
- організація і контроль роботи колл-центра (10 чол.)
- постановка та контроль виконання задач, аналіз показників роботи відділу, складання звітності.
- розроблення та реалізація системи мотивації персоналу.
- формування робочих баз та підготовка сценарію для роботи з базами
- забезпечення виконання фінансового та тиражного планів

03.2008-03-2009 Рекрутська Агенція. Консультант з рекрутингу.
Функціональні обув’язки :
- ведення рекрутингових проектів
-повне супроводження співпраці з клієнтами, в т.ч. підписання договорів
-формування профілю посади кандидата разом з замовником
-форування вакансії та розміщення в Інтернет та ЗМІ
-пошук кандидатів, проведення співбесіди, оцінка (в т.ч. headhunting)
Освіта:
2008 - диплом магістра по направленню підготовки: «Управління міжнародним бізнесом» Київського національного економічного університету. (2003р-2008р)
2006 диплом «Wirtschaftsuniversität Wien – WU Wien», програма «Personal management» та «Technologie und Innovations-Management».
2004 диплом «Humbolt-Universität zu Berlin“ направлення Германістика.

Знання мов:
українська, російська – рідні, англійськай intermidiate, німецька –середній рівень
Навички роботи з комп’ютером
Знання Word, Excel, 1C, Power Point, SAP
Особисті якості:
Висока організованість, відповідальність, терпимість, ініціативність, орієнтація на результат, бажання до самовдосконалення, лідерські якості.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: