Анна
Адміністратор, офіс-менеджер, реєстратор, 25 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 47 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9607566
Work experience
Старший адміністратор клініки
from 09.2023 to now
(9 months)
ТОВ "Ліко-Мед", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Адміністрування клініки, робота з страховими компаніями, звірка, звітність, договора. Прийом дзвінків, запис, консультування пацієнтів по послугам клініки. Робота в програмі Есімед
Адміністратор офісу
from 04.2014 to 04.2023
(9 years)
ТОВ "ЮБІАЙ", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
01.04.2014 – 28.04.2023 рр. Багатопрофільний холдинг «UBI», 14 направлень бізнесу (фарм. бізнес Heel, медицина, клініка "UBI", поліграфія "UBI Pack Studio", реклама, кейтеринг, логістика "UBI Logistic-UKR", магазини одягу "DN8", оранжерея, парк дикої природи «Беремицьке», нерухомість, будівництво, технічне обслуговування будівель).
Кількість працівників до 700 осіб.
Посада:
15.12.2017 – 28.04.2023 рр. Керівник секретарської групи, особистий асистент керівників
01.04.2014 – 14.12.2017 рр. Офіс-менеджер
Функційні обов'язки:
Управління секретарською групою:
•Підбір офіс-менеджерів.
•Навчання, адпптація та супроводження співробітників.
•Контроль виконання поставлених задач.
•Адміністрування IT-відділу (координація роботи системних адміністраторів).
Особистий асистент керівників:
•Адміністрування офісу.
•Підготовка та надання оперативної інформації керівництву.
•Оперативне виконання завдань керівників.
•Супроводження та контроль підписання бюджетів, документів.
•Ведення табеля обліку робочого часу співробітників.
•Ведення документообігу та ділового листування.
•Прийом та розподіл вхідних дзвінків (міні АТС).
•Реєстрація, розподіл вхідної/вихідної кореспонденції.
•Робота з кур'єрськими службами.
•Сканування, копіювання, архівування документів.
•Організація привітання співробітників (бюджетування, упакування подарунків, закупівля квітів).
•Організація привітання партнерів (бюджетування, закупівля подарунків, розподіл).
•Участь щодо озеленення об'єктів (складання бюджетів, підбір, закупівля рослин у садових центрах).
•Робота із внутрішньою базою 1С, CRM Бітрікс 24.
•Повне забезпечення життєдіяльності центрального офісу (закупівля всього необхідного канцтовари, кава, солодощі та інше).
•Контроль якості роботи прибиральниць та технічного персоналу.
Офіс-менеджер
from 03.2013 to 08.2013
(5 months)
ТОВ «Українська Академія Біологічної Медицины», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Прийом вхідних дзвінків (міні - АТС).
• Реєстрація вхідної/вихідної документації, кореспонденції.
• Виконання доручень керівника.
• Організація та контроль ведення документообігу.
• Робота з офісною технікою (сканування, копіювання документів)
• Оформлення заявок до 1С.
• Замовлення автотранспорту для працівників.
Менеджер з адміністративної діяльності
from 09.2007 to 03.2011
(3 years 6 months)
ТОВ «М-ІНФО», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Планування робочого часу директора.
•Організація та координація зустрічей.
•Виконання доручень директора та фінансового директора.
•Контроль використання корпоративного мобільного зв'язку.
•Прийом та розподіл вхідних дзвінків.
•Реєстрація вхідної документації, кореспонденції.
•Робота з документацією компанії.
•Робота з шаблонними договорами (редагування, погодження, підписання).
•Прийом заявок та обладнання на обслуговування у сервісному центрі компанії, контроль видачі обладнання замовнику.
•Організація корпоративних заходів.
•Повне забезпечення діяльності офісу:
-закупівля, розподіл канцелярських товарів.
- закупівля миючих засобів для офісу.
Education
Київський державний торгово-економічний університет
Товарознавство та торгівля, Київ
Higher, from 1994 to 1999 (5 years)
Товарознавство продовольчих товарів.
Additional education and certificates
Університету економіки та права «КРОК»
2011, 3 місяці
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
Additional information
Досвідчений користувач ПК MS Office: (Word, Excel, Power Point), CRM: Бітрікс 24, 1С.
Грамотне усне та письмове мовлення.
Організаторські здібності.
Знання ділового етикету.
Вміння вирішувати конфліктні ситуації.
Навички забезпечення життєдіяльності офісу.
Стресостійкість.
Вміння розставляти пріоритети та працювати в режимі багатозадачност.
Здатність швидко навчатися.
За потреби готова пройти стажування/навчання для набуття нових знань для подальшої роботи.
Права кат В (стаж водіння 15 років)
Similar candidates
Бизнес-ассистент, личный помощник руководителя
Kyiv
Фахівець адміністративного департаменту, асистент директора, помічник керівника
20000 UAH, Kyiv, Boryspil
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Kyiv
Помощник руководителя, ассистент, офис-менеджер, инспектор по кадрам
25000 UAH, Kyiv
Референт, секретар, офіс-менеджер, діловод, адміністратор, культуролог
Kyiv, Remote
Керівник, виконавчий директор, помічник керівника, асистент, personal assistant
Kyiv