Resume from May 7, 2023 File

Наталія

Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, помічник керівника

Age:
28 years
City:
Irpin

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Осипчук Наталія

Дата народження: 03.05.1996 р.
Місто Ірпінь, Київська область
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Вища освіта:
вересень 2013 р. – червень 2017 р., Університет державної фіскальної служби України, кваліфікація – бакалавр з фінансів і кредиту, денна форма навчання, м. Ірпінь.
вересень 2017 р. – лютий 2019 р., Університет державної фіскальної служби України, кваліфікація – магістр з фінансів, банківської справи та страхування, денна форма навчання, м. Ірпінь.

Додаткова освіта:
січень 2019 р. – травень 2019 р. – Курси англійської мови, Lemon School, м. Ірпінь.
липень 2019 р. – онлайн курс фотографії для бізнесу від школи мобільного контенту ZOOM.
жовтень-грудень 2021 р. – онлайн курс від Turbiz.info «Успішний осінньо-зимовий сезон для туристичної агенції 2021».

Досвід роботи:

Менеджер з туризму (відділ навчання)
липень 2021 р. – до 24 лютого 2022 р., офіційно звільнилася у червні (компанія частково припинила свою діяльність), Центральний офіс мережі туристичних агенцій Tours&Tickets, м. Ірпінь.

Обов’язки:
відновлення роботи відділу навчання компанії, функціонування якого було тимчасово призупинено з початку карантину;
відновлено комунікацію з потенційними учасниками курсу «Менеджер з туризму», опрацювання заявок на навчання з сайту та консультації потенційних учасників щодо розкладу занять, основних тем курсу, тривалості навчання,
організація проведення курс «Менеджер з туризму», в період з жовтня по січень навчання пройшли більше 70 менеджерів ( 4 групи), для порівняння - за такий же період раніше навчалося 15-20 менеджерів.
оновлення навчальних матеріалів курсу, презентацій для занять;
відновлення проведення на постійній основі вебінарів для туристичних агенцій мережі з партнерами - туристичними операторами, фінансовими компаніями, з представниками готельних мереж та ін;
організація серії вебінарів з для туристичних агенцій мережі по роботі з РРО/ПРРО, запис навчальних відео для турагентів мережі;
загалом, в кінці січня, після стратегічної сесії, був сформований план розвитку відділу на 2022 рік, але, на дуже великий жаль, сфера туризму не може повноцінно працювати в умовах війни, тому діяльність компанії частково призупинена, а отже і моя робота також.

Старший адміністратор
січень 2019 р. – червень 2021 р., навчальний центр Англійська Helen Doron, м. Ірпінь.
Адміністратор
жовтень 2017 р. – грудень 2018 р., навчальний центр Англійська Helen Doron , м. Ірпінь.

Обов’язки:
презентація та продаж послуг навчального центру;
постійна і ефективна робота з батьками дітей, які навчалися у центрі, донесення принципів роботи з дітьми за методикою та розуміння програми курсів для дітей від 3 місяців до 18 років;
постійна комунікація з викладачами навчального центру, в форс-мажорних ситуаціях - призначення заміни викладача, перенесення заняття групи на іншу дату та час та ін.
підписання договорів та ведення клієнтів протягом періоду навчання;
формування щомісячної звітності для керівника навчального центру, здійснення розрахунків з клієнтами, оплата постачальникам;
організація та ведення стажування нових адміністраторів навчального центру;
участь у підготовці навчальних матеріалів, підготовка до свят, фестивалів та інших виїзних заходів по місту.
забезпечення функціонування навчального центру, участь у складанні розкладу занять та його коригування за необхідності;
переведення занять у навчальному центрі на дистанційне навчання у березні-червні 2020 р, у січні та березні-квітні 2021 р. (онлайн заняття через Zoom).

Професійні навички:
за 7 років працювала у трьох колективах, кожен з яких ставав рідним і кожен раз було важко розлучатися з колегами, з більшістю підтримуємо зв’язок до сьогодні. На основі цього можу впевнено сказати, що маю хороший досвід роботи в команді;
впевнено працюю з програмами MS Office, Google Docs, Zoom, з офісною технікою (принтер, ламінатор), CRM системами ( працювала у трьох системах, принцип роботи розумію, швидко пристосовуюся до функціоналу);
подобається і вмію працювати з цифрами, можу аналізувати великі обсяги даних, працювати з статистикою, формувати звіти, аналітично мислю;
маю практику ділового листування з клієнтами електронною поштою та в меседжерах;
завжди намагаюся швидко адаптуватися до нововведень в компанії, програм, процесів, методів роботи;
вчасно виконую поставлені завдання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: