Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 мая 2023 Файл

Наталія

Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, помічник керівника

Возраст:
28 лет
Город:
Ирпень

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Осипчук Наталія

Дата народження: 03.05.1996 р.
Місто Ірпінь, Київська область
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Вища освіта:
вересень 2013 р. – червень 2017 р., Університет державної фіскальної служби України, кваліфікація – бакалавр з фінансів і кредиту, денна форма навчання, м. Ірпінь.
вересень 2017 р. – лютий 2019 р., Університет державної фіскальної служби України, кваліфікація – магістр з фінансів, банківської справи та страхування, денна форма навчання, м. Ірпінь.

Додаткова освіта:
січень 2019 р. – травень 2019 р. – Курси англійської мови, Lemon School, м. Ірпінь.
липень 2019 р. – онлайн курс фотографії для бізнесу від школи мобільного контенту ZOOM.
жовтень-грудень 2021 р. – онлайн курс від Turbiz.info «Успішний осінньо-зимовий сезон для туристичної агенції 2021».

Досвід роботи:

Менеджер з туризму (відділ навчання)
липень 2021 р. – до 24 лютого 2022 р., офіційно звільнилася у червні (компанія частково припинила свою діяльність), Центральний офіс мережі туристичних агенцій Tours&Tickets, м. Ірпінь.

Обов’язки:
відновлення роботи відділу навчання компанії, функціонування якого було тимчасово призупинено з початку карантину;
відновлено комунікацію з потенційними учасниками курсу «Менеджер з туризму», опрацювання заявок на навчання з сайту та консультації потенційних учасників щодо розкладу занять, основних тем курсу, тривалості навчання,
організація проведення курс «Менеджер з туризму», в період з жовтня по січень навчання пройшли більше 70 менеджерів ( 4 групи), для порівняння - за такий же період раніше навчалося 15-20 менеджерів.
оновлення навчальних матеріалів курсу, презентацій для занять;
відновлення проведення на постійній основі вебінарів для туристичних агенцій мережі з партнерами - туристичними операторами, фінансовими компаніями, з представниками готельних мереж та ін;
організація серії вебінарів з для туристичних агенцій мережі по роботі з РРО/ПРРО, запис навчальних відео для турагентів мережі;
загалом, в кінці січня, після стратегічної сесії, був сформований план розвитку відділу на 2022 рік, але, на дуже великий жаль, сфера туризму не може повноцінно працювати в умовах війни, тому діяльність компанії частково призупинена, а отже і моя робота також.

Старший адміністратор
січень 2019 р. – червень 2021 р., навчальний центр Англійська Helen Doron, м. Ірпінь.
Адміністратор
жовтень 2017 р. – грудень 2018 р., навчальний центр Англійська Helen Doron , м. Ірпінь.

Обов’язки:
презентація та продаж послуг навчального центру;
постійна і ефективна робота з батьками дітей, які навчалися у центрі, донесення принципів роботи з дітьми за методикою та розуміння програми курсів для дітей від 3 місяців до 18 років;
постійна комунікація з викладачами навчального центру, в форс-мажорних ситуаціях - призначення заміни викладача, перенесення заняття групи на іншу дату та час та ін.
підписання договорів та ведення клієнтів протягом періоду навчання;
формування щомісячної звітності для керівника навчального центру, здійснення розрахунків з клієнтами, оплата постачальникам;
організація та ведення стажування нових адміністраторів навчального центру;
участь у підготовці навчальних матеріалів, підготовка до свят, фестивалів та інших виїзних заходів по місту.
забезпечення функціонування навчального центру, участь у складанні розкладу занять та його коригування за необхідності;
переведення занять у навчальному центрі на дистанційне навчання у березні-червні 2020 р, у січні та березні-квітні 2021 р. (онлайн заняття через Zoom).

Професійні навички:
за 7 років працювала у трьох колективах, кожен з яких ставав рідним і кожен раз було важко розлучатися з колегами, з більшістю підтримуємо зв’язок до сьогодні. На основі цього можу впевнено сказати, що маю хороший досвід роботи в команді;
впевнено працюю з програмами MS Office, Google Docs, Zoom, з офісною технікою (принтер, ламінатор), CRM системами ( працювала у трьох системах, принцип роботи розумію, швидко пристосовуюся до функціоналу);
подобається і вмію працювати з цифрами, можу аналізувати великі обсяги даних, працювати з статистикою, формувати звіти, аналітично мислю;
маю практику ділового листування з клієнтами електронною поштою та в меседжерах;
завжди намагаюся швидко адаптуватися до нововведень в компанії, програм, процесів, методів роботи;
вчасно виконую поставлені завдання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: