Resume from April 23, 2024 File

Ігор

Регіональний директор

Age:
50 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Kharkiv, Kropyvnytskyi, Kyiv, Lviv, Odesa, Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

моб.тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Ігор Шахрай
Дата народжения
13.01.1974

Мета
Передати та застосувати свої знання та вміння у сфері продажів, логістики, дистрибуції та управління персоналом: фінансовий ринок, ринок FMCG, рітейл (продуктовий та не продуктовий напрямок). Готовий до релокації
.
Досвід роботи

Лютий 2020
По теперішній час

Листопад 2019
Січень 2020

Березень 2016 –
Листопад 2019

Листопад 2007-Січень 2016

Начальник Дніпровської Регіональної Дирекції Банк «ФОРВАРД»

ТОВ Лайм КЕШ (фінансова компанія Ваша Готівочка) – Куратор Східного регіону

«НОВА ПОШТА» керівник відділу обліку та контролю персоналу HR департамент (регіон вся Україна)

Банк ПУМБ, «Банк РЕНЕСАНС-КРЕДИТ» - Регіональний директор (схід України)

Березень 2006 – Липень 2007

ТОВ «АГРОКОСМ» – Директор Дніпровської філії.

Жовтень 2005 – Березень 2006

ТД «КОНТИНЕНТ «Укрінтерпродукт» – директор Дніпровської філії.

Березень 1998 - Березень 2005

ТОВ «АКВА «ТПГ Rainford» – керівник напряму.

Професійні навички

Створення відділу продажів з нуля, залучення альтернативних каналів продажів – переговори, складання планів, контроль роботи персоналу, виконання поставлених планів та цілей, пошук, підбір та навчання (продукти, презентації, проведення тренінгів), підтримка та контроль роботи довірених брокерів, партнерів. Підготовка та оформлення презентацій (для навчання, клієнтські, продуктові, аналітичні та ін.), комерційних пропозицій, аналітики конкурентів, планових показників продажу. Робота з клієнтами за Договорами, досвід спілкування та переговорів з першими особами, які приймають рішення, виявлення потреб клієнтів, партнерів, брокерів за допомогою нових вигідних пропозицій.
Здатність до прийняття компромісних рішень, стресостійкість, вміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, розуміння та аналіз конкурентного середовища, повний супровід клієнтів та партнерів, постійне вдосконалення у налагодженні та підтримці довгострокових відносин та співпраці з партнерами, клієнтами, пошук нових рішень для залучення нових клієнтів та підвищення продажів, ведення бази даних, звітність, участь у плануванні бюджету та плану продажів на квартальній, піврічній та річній основі, уміння здійснювати контроль та розподіл, делегування службових обов'язків, участь у внутрішніх процесах розробки та впровадження нових продуктів, регламентів взаємодії. Досвід проведення семінарів, тренінгів, клієнтських та партнерських заходів – організація, логістика, підготовка презентаційних матеріалів, роздаткових матеріалів. Підготовка та проведення індивідуальних та колективних презентацій щодо продукту або програм. Здатність до швидкого навчання, пошуку нововведень та знання потреб ринку.

Знання мов

Англійська мова – Intermediate, Російська – вільно, Українська – вільно.

Компьютер
Windows 9x/2000, MS Office, Internet tools, Outlook, 1С, CRM.
Ділові та професійні якості

Наполегливий, ініціативний, комунікабельний, відповідальний, здатний до швидкого та всебічного аналізу, прагнення до навчання та набуття нового досвіду, сумлінний, уміння працювати в команді, пунктуальний.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: