Resume from June 20, 2023 PRO

Наталія

Офіс-менеджер, помічник бухгалтера

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Оператор торгівельного залу

from 01.2014 to now (10 years 5 months)
Азк WOG, Київ (Роздрібна торгівля)

Оператор торгівельного залу

from 06.2011 to 06.2012 (1 year)
Азк SOCAR, Київ (Роздрібна торгівля)

Фахівець відділу продаж

from 05.2008 to 01.2009 (8 months)
Страхова компанія "Ренесанс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Лаборант факультету менеджменту

from 09.2007 to 03.2008 (6 months)
Академія муніципального управління, Київ (Освіта, наука)

Education

Академія Муніципального Управління

Менеджмент, Київ
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Спеціальність: "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" та здобула кваліфікацію спеціаліста з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Київський коледж міського господарства при Академії Муніципального Управління

Діловодство, Київ
Specialized secondary, from 2005 to 2007 (2 years)

Спеціальність: "Діловодство" та здобула кваліфікацію організатор діловодства державної установи

Additional education and certificates

Навчальний центр "ДАНКО", Бухгалтерський облік+ BAS, Бухгалтерія + M.E.DOC

2023 рік, тривалість навчання два місяці

Knowledge and skills

Висока працездатність Привітність Користувач 1С MS Excel Уміння користуватись оргтехнікою MS Office MS Outlook Знання офісних програм Оперативність Ведення соціальних мереж Ведення документації Грамотна усна та письмова мова MS PowerPoint

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Швидко налагоджую контакт з людьми та із задоволенням навчаюся новому, весела, відповідальна, маю активну позицію життя, люблю спорт, а саме велоспорт та біг, приймаю участь у різних бігових змаганнях.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: