Resume from May 20, 2024 File

Наталія

Менеджер, бухгалтер на ланку

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ляшко Наталія Анатоліївна
Вік: 37 років
Конт. тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section), e-mail : [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: 2003 р.-2009 р. - Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, обліково-економічний факультет, спеціальність „Облік та аудит” (диплом бакалавра, диплом магістра).

Досвід роботи:

27.11.2012р. – по т.ч. – ТОВ «БМП «ПАРИТЕТ ГРУП» (електромонтажні роботи). Часткова зайнятість.
Посада - бухгалтер (єдиний).
Функціональні обов’язки:
- постановка бухгалтерського обліку з нуля;
-ведення всіх ланок бухгалтерського та податкового обліку, складання та подання звітів до контролюючих органів (Загальна система оподаткування, платник ПДВ).

20.09.2020р. – 01.06.2022р. – ТОВ «Оптимальне таксі» (пасажирські перевезення).
Посада - бухгалтер на ланці «розрахунки з замовниками, податкові зобов’язання».
Функціональні обов’язки:
-формування первинних документів для покупців, проведення звірок по взаєморозрахунках з покупцями;
-формування податкових накладних та підготовка їх до реєстрації;
-контроль рахунків 361, 6811, 6431, 6432.

15.07.2016р. – 01.07.2020р. – ТОВ «Крамниця товарів та послуг «Експромт» (брендування та продаж сувенірної продукції)
Посада - менеджер по роботі з замовниками та постачальниками.

Функціональні обов’язки:
Взаємодія з замовниками, постачальниками, підрядниками та виробництвом:
- отримання запитів від замовників та формування комерційних пропозицій на розгляд;
- створення в CorelDRAW та затвердження з замовниками макетів готової продукції;
- подальший контроль виробництва за вчасним та якісним виконанням замовлень до моменту відвантаження продукції покупцю;
- повний супровід документообігу з покупцями та постачальниками, контроль за проведенням взаєморозрахунків та контроль заборгованостей.
- робота з первинними документами, рознесення банківських виписок в 1С, здійснення оплат через клієнт-банк.

01.03.2010р. – 30.11.2012р. - ТОВ «АрітрансЕкспедішн Україна» (транспортна логістика).
Посада - бухгалтер.
Функціональні обов’язки:
- ведення бухгалтерського обліку на таких ділянках підприємства: банк, каса, розрахунок із замовниками і постачальниками, відрядження, розрахунок з підзвітними особами, облік основних засобів і ТМЦ;
- складання звітів з Єдиного податку, ПДВ;
- проведення розрахунків у національній та іноземних валютах;
- ведення кадрового обліку.

15.07.2008р. – 30.09.2009р. – ТОВ «Мета Імпекс-Україна» (торгівля буд. матеріалами).
Посада - бухгалтер.
Функціональні обов’язки:
- послуги сторонніх організацій,
- імпортні операції, облік ГТД та додаткових витрат на придбання товарів,
- складання авансових звітів,
- робота з Клієнт-Банком, формування плану платежів;


20.09.2007р. – 04.04.2008р. – ТОВ «Авер –Тех» (торгівля буд. матеріалами).
Посада - помічник бухгалтера.
Функціональні обов’язки:
- складання авансових звітів, створення наказів про відрядження,
- відновлення обліку спец одягу за 3 роки;

01.11.2006 р. – 27.02.2007 р. – ТОВ «Еккаунтіс Плюс» (аудиторські, бухгалтерські послуги).
Посада - помічник бухгалтера.
Функціональні обов’язки:
- допомога у веденні бух. обліку підприємств, платників єдиного податку.

ПК: 1С (7.7), (8.2), (8.3), M.E.Doc, Клієнт-банк, CorelDRAW, MS Word, Excel.
Мови: українська, російська – вільно; англійська – базова.
Очікувана ЗП: від 25 000 грн.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: