• File

Юлія

Менеджер з соцмереж

City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Холявка Юлія Анатоліївна
(Kholiavka Yulia)

Дата народження: 16.11.1987
Місце проживання: Україна, Кіровоградська обл., м.Знам’янка
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з продажу.

Освіта:
2007-2012 рр. навчалась у Київському національному університеті внутрішніх справ за спеціальністю «Правознавство», диплом бакалавра (заочна форма навчання).

Досвід роботи:
1. Лютий 2008 – Квітень 2008: Пасажирський вокзал Знам’янка.
• Буфетник за контрактом тимчасово на період відсутності основного працівника.
2. Травень 2008 – Серпень 2011: Головне Управління Міністерства Внутрішніх Справ України в Київській області.
• Друкарка диктофонної групи слідчого управління.
3. Червень 2012 – Січень 2013: КП «Знам’янська обласна бальнеологічна лікарня» Кіровоградської обласної ради.
• Юрисконсульт.
4. Березень 2013 – Січень 2017: ТОВ «Зерностандарт».
• Юрисконсульт.
5. Січень 2017 – по теперішній час: ТОВ «СОЯ ОЙЛ ГРУП».
• Директор компанії.

Функціональні обов’язки:
— оптовий продаж продукції;
— пошук нових клієнтів;
— моніторинг ринку та конкурентів;
— контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
— забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);
— ведення внутрішньої звітності;
— ведення переговорів;
— обробка вхідної кореспонденції;
— контроль виконання обов’язків клієнтів;
— виконання особистих доручень керівника.
— підтримання існуючої клієнтської бази;
— інтернет продажі (продаж товару, ведення замовлень, оновлення даних, проведення консультацій);
— пошук нових ринків збуту;
— контроль ведення документації;
— відстеження платіжних документів;
— контроль товарних залишків;
— організація оптових продажів.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички Інтернет продажу;
— навички ведення документообігу;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.

Сімейний стан: заміжня, дві доньки.
Водійське посвідчення: так.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: