Юлія
Менеджер з соцмереж
- Місто проживання:
- Кропивницький
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9723283
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Холявка Юлія Анатоліївна
(Kholiavka Yulia)
Дата народження: 16.11.1987
Місце проживання: Україна, Кіровоградська обл., м.Знам’янка
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з продажу.
Освіта:
2007-2012 рр. навчалась у Київському національному університеті внутрішніх справ за спеціальністю «Правознавство», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
1. Лютий 2008 – Квітень 2008: Пасажирський вокзал Знам’янка.
• Буфетник за контрактом тимчасово на період відсутності основного працівника.
2. Травень 2008 – Серпень 2011: Головне Управління Міністерства Внутрішніх Справ України в Київській області.
• Друкарка диктофонної групи слідчого управління.
3. Червень 2012 – Січень 2013: КП «Знам’янська обласна бальнеологічна лікарня» Кіровоградської обласної ради.
• Юрисконсульт.
4. Березень 2013 – Січень 2017: ТОВ «Зерностандарт».
• Юрисконсульт.
5. Січень 2017 – по теперішній час: ТОВ «СОЯ ОЙЛ ГРУП».
• Директор компанії.
Функціональні обов’язки:
— оптовий продаж продукції;
— пошук нових клієнтів;
— моніторинг ринку та конкурентів;
— контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
— забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);
— ведення внутрішньої звітності;
— ведення переговорів;
— обробка вхідної кореспонденції;
— контроль виконання обов’язків клієнтів;
— виконання особистих доручень керівника.
— підтримання існуючої клієнтської бази;
— інтернет продажі (продаж товару, ведення замовлень, оновлення даних, проведення консультацій);
— пошук нових ринків збуту;
— контроль ведення документації;
— відстеження платіжних документів;
— контроль товарних залишків;
— організація оптових продажів.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички Інтернет продажу;
— навички ведення документообігу;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.
Сімейний стан: заміжня, дві доньки.
Водійське посвідчення: так.
Схожі кандидати
Фармер акаунтів (Facebook)
25000 грн, Дистанційно
SMM-менеджер
15000 грн, Дистанційно, Харків
SMM-менеджер
15000 грн, Дистанційно
SMM-менеджер
Дистанційно
SMM-спеціаліст, контент-менеджер
Дистанційно, Чернівці
SMM-менеджер
Дистанційно