Resume from May 1, 2024

Оксана

Керівник кол-центру (технічна підтримка, відділу продажів), 45 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник колл-центру

from 08.2023 to now (9 months)
Транс Аква, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація роботи колл-центру з "0" (планування, контроль, графіки). Підбір персоналу. Забезпечення безперебійної роботи відділу. Визначення ключових показників продуктивності. Звітність. Написання скриптів, стратегії візитів. Навчання операторів. Проведення атестації персоналу. Перевірка якості роботи операторів. Фінансове планування. Впровадження KPI. Розрахування плану продажів на команду. Прорахунок заробітної плати. Робота з програмами Telesales, salesworks, zimbra (корпоративна пошта). Google Docs, CRM stream telecom.

Керівник колл-центру

from 02.2023 to 06.2023 (4 months)
Fruit Time, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Налаштування роботи колл-центру. Пошук операторів. Написання скриптів. Робота з відділом маркетингу. Запуск відділу продажів по телефону. Контроль роботи операторів. Бюджетування відділу. Встановлення плану продажів. Рахунок заробітної плати та виконання KPI.Обробка скарг від клієнтів. Мотивація для співробітників. Графіки. Звітність. Робота з програмою 1С та binotel.

Керівник колл-центру

from 07.2021 to 02.2023 (1 year 7 months)
ТОВ "ПлейФанІнвестмен", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Робота в сфері гемблінгу та бетингу. Організація робочого процесу контакт центу. Контроль та перевірка якості роботи операторів. Написання скриптів. Складання графіків. Щомісячна звітність. Мотивація співробітників. Покращення якості обслуговування. Навчання операторів. Тренінги. Розвиток напрямку рітеншн (вихідна лінія). Робота з CRM системою, Bitrix24, Zendesk. Введення KPI.

Супервайзер колл-центру

from 04.2019 to 07.2021 (2 years 3 months)
TexSportBet, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Взаємодіють з усіма співробітниками контактного центру. Вирішення форс?мажорних ситуацій в обслуговуванні клієнтів, виконання доручення керівника компанії. Участь у співбесідах з кандидатами на посаду оператора. Навчання операторів. Складання графіків. Контроль якості в обслуговуванні. Написання скриптів та тестів.

Супервайзер колл-центру

from 12.2016 to 04.2019 (2 years 4 months)
FS, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Робота в компанії з напряму бетингу та гемблінгу. Прийом вхідних дзвінків, обробка повідомлень в чаті, по електронній пошті. Консультативна підтримка клієнтів/потенційних клієнтів. Надання всієї потрібної інформації клієнту з послуг та акцій компанії. Робота з клієнтськими скаргами та побажаннями, їх передача до відповідних відділів. Пошук та пропозиція оптимальних рішень, у зв'язку з питаннями, що виникли. Своєчасне освоювання інформації щодо проекту, необхідної для обслуговування клієнтів. Здійснення вихідного інформативного обдзвону. Стажуваннянових опеаторів. Щоденна звітність.

Спеціаліст ломбарду

from 10.2015 to 11.2016 (1 year 1 month)
Royal Credit, Бородянка (Фінанси, банки, страхування)

Забезпечення безперервної роботи каси ломбарду, суворе додержання касової дисципліни й належний порядок зберігання грошових документів та грошей. Здійснює операції з приймання і видавання коштів та цінних паперів. Складання касового звіту за встановленою формою. Робота в програмі 1С

Оператор колл-центра

from 08.2011 to 07.2013 (1 year 11 months)
Фаворит, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом вхідних дзвінків. Обробка звернень через чат, електронну пошту. Надання інформації за продуктам та послугами компанії. Робота зі скаршами. Вирішення спірних ситуацій. Обробка запитів клієнтів із сайту. Підготовка звітів про виконану роботу.

Education

Київський національний університет технологій та дизайну

Економіка підприємства, Київ
Higher, from 2005 to 2011 (6 years)

Knowledge and skills

Zimbra Відповідальність Користувач 1С Ведення CRM Лідерство Управління командою Ведення документації Уміння аналізувати Пунктуальність Впровадження системи KPI Управлінські навички Продаж телекомунікаційних послуг Користувач Бітрікс24 Уважність Організаторські здібності Стресостійкість Продаж B2B MS Excel

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Працювала в сфері бетингу біля 10 років. Вміння працювати в команді. У складній ситуації здатна прийняти одноосібне рішення. Висока стресстійкість. Відкрита до інновцій. Вчасно виконую поставлені задачі. Поважаю чужі думки, вмію йти на компроміси.

Відповідально ставлюся до роботи. Пунктуальна. Маю лідерські якості.

Водійське посвідчення
Маю водійське посвідчення категорії В.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: