Resume from April 29, 2024 PRO

Михайло

Системний адміністратор, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інженер з впровадження інфраструктурних рішень

from 11.2021 to now (2 years 6 months)
ТОВ "Гігаклауд", Київ (IT)

•Супроводження системи Білінга, настроювання нового функціонала, усунення дефектів;
•Адміністрування системи Білінга, настройка продуктів, тарифних планів;
•Постійна робота над покращенням системи Білінга та автоматизацією повсякденних задач;
•Написання технологічних карт по налаштуванню та супроводженню системи Білінга;
•Актуалізація і контроль за документацією системи для клієнтів та користувачів;
•Взаємодія із розробниками ПЗ, формування запитів на обслуговування та доопрацювання, отримання та встановлення патчів та релізів з мінімальними простоями системи;
•Обробка звернень співробітників та клієнтів компанії, консультація по роботі функціонала системи Білінга;
•Участь в заходах, спрямованих на навчання в середині компанії. Передача знань та досвіду співробітникам компанії. Розробка та підтримка бази знань для роботи служби технічної підтримки по підтримуваним платформам і сервісам.
•Кастомізація інтерфейсу Білінга, додавання нового функціоналу.

Інженер технічної підтримки

from 12.2018 to 10.2021 (2 years 10 months)
ТОВ "Гігаклауд", Київ (IT)

• Обробка звернень ключових клієнтів компанії;
• Взаємодія зі співробітниками служби технічної підтримки, мережевими інженерами, інженерами інфраструктури та віртуалізації;
• Виконання робіт у рамках розширеного адміністрування та переносу клієнтських даних, міграцій баз даних, сервісів та віртуальних машин;
• Інформування про аварійні ситуації фахівців та керівників відповідно до документації системи менеджменту якості;
• Консультування клієнтів за технічними характеристиками послуг та особливостями їх використання відповідно до угоди про рівень сервісу (SLA);
• Оперативне реагування на повідомлення від системи моніторингу по сервісах, що підтримуються;
• Повна діагностика проблем користувачів для визначення необхідності наступної ескалації або перенаправлення по зонах відповідальності;
• Надання повної технічної експертизи щодо звернення клієнтів, проведення систематичних, опосередкованих певною логікою пошуків джерел проблем з метою їх вирішення;
• Збір інформації про помилки в сервісах та передачу їх у Відділ Експлуатації;
• Своєчасне реагування на звернення клієнтів, які надходять по телефону та електронній пошті;
• Узгодження з клієнтом переліку та терміну проведення технічних робіт.

Інженер технічної підтримки

from 06.2016 to 12.2018 (2 years 6 months)
ТОВ "ІТ ТЕЛЕСЕТЬ", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Інженер технічної підтримки

from 04.2015 to 05.2016 (1 year 1 month)
ТОВ "Софтлінк", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Інженер технічної підтримки

from 09.2008 to 10.2013 (5 years 1 month)
ТОВ "Укрлінк", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Education

Національний університет харчових технологій

Технологія бродильних виробництв і виноробство, Київ
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Knowledge and skills

Сумлінність Уміння працювати в режимі багатозадачності Прийом вхідних дзвінків Перша лінія підтримки Друга лінія підтримки

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: