Михайло
Системний адміністратор, 50 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 38 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9824931
Work experience
Інженер з впровадження інфраструктурних рішень
from 11.2021 to now
(2 years 6 months)
ТОВ "Гігаклауд", Київ (IT)
•Супроводження системи Білінга, настроювання нового функціонала, усунення дефектів;
•Адміністрування системи Білінга, настройка продуктів, тарифних планів;
•Постійна робота над покращенням системи Білінга та автоматизацією повсякденних задач;
•Написання технологічних карт по налаштуванню та супроводженню системи Білінга;
•Актуалізація і контроль за документацією системи для клієнтів та користувачів;
•Взаємодія із розробниками ПЗ, формування запитів на обслуговування та доопрацювання, отримання та встановлення патчів та релізів з мінімальними простоями системи;
•Обробка звернень співробітників та клієнтів компанії, консультація по роботі функціонала системи Білінга;
•Участь в заходах, спрямованих на навчання в середині компанії. Передача знань та досвіду співробітникам компанії. Розробка та підтримка бази знань для роботи служби технічної підтримки по підтримуваним платформам і сервісам.
•Кастомізація інтерфейсу Білінга, додавання нового функціоналу.
Інженер технічної підтримки
from 12.2018 to 10.2021
(2 years 10 months)
ТОВ "Гігаклауд", Київ (IT)
• Обробка звернень ключових клієнтів компанії;
• Взаємодія зі співробітниками служби технічної підтримки, мережевими інженерами, інженерами інфраструктури та віртуалізації;
• Виконання робіт у рамках розширеного адміністрування та переносу клієнтських даних, міграцій баз даних, сервісів та віртуальних машин;
• Інформування про аварійні ситуації фахівців та керівників відповідно до документації системи менеджменту якості;
• Консультування клієнтів за технічними характеристиками послуг та особливостями їх використання відповідно до угоди про рівень сервісу (SLA);
• Оперативне реагування на повідомлення від системи моніторингу по сервісах, що підтримуються;
• Повна діагностика проблем користувачів для визначення необхідності наступної ескалації або перенаправлення по зонах відповідальності;
• Надання повної технічної експертизи щодо звернення клієнтів, проведення систематичних, опосередкованих певною логікою пошуків джерел проблем з метою їх вирішення;
• Збір інформації про помилки в сервісах та передачу їх у Відділ Експлуатації;
• Своєчасне реагування на звернення клієнтів, які надходять по телефону та електронній пошті;
• Узгодження з клієнтом переліку та терміну проведення технічних робіт.
Інженер технічної підтримки
from 06.2016 to 12.2018
(2 years 6 months)
ТОВ "ІТ ТЕЛЕСЕТЬ", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Інженер технічної підтримки
from 04.2015 to 05.2016
(1 year 1 month)
ТОВ "Софтлінк", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Інженер технічної підтримки
from 09.2008 to 10.2013
(5 years 1 month)
ТОВ "Укрлінк", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Education
Національний університет харчових технологій
Технологія бродильних виробництв і виноробство, Київ
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
Similar candidates
Software and database developer, administrator (DevOps), Linux Engineer
Kyiv, Remote
Системний адміністратор
80000 UAH, Kyiv
Системний адміністратор
Kyiv, Remote
Системный администратор
27000 UAH, Kyiv