Михайло
Системний адміністратор, 50 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9824931
Опыт работы
Інженер з впровадження інфраструктурних рішень
с 11.2021 по наст. время
(2 года 6 месяцев)
ТОВ "Гігаклауд", Київ (IT)
•Супроводження системи Білінга, настроювання нового функціонала, усунення дефектів;
•Адміністрування системи Білінга, настройка продуктів, тарифних планів;
•Постійна робота над покращенням системи Білінга та автоматизацією повсякденних задач;
•Написання технологічних карт по налаштуванню та супроводженню системи Білінга;
•Актуалізація і контроль за документацією системи для клієнтів та користувачів;
•Взаємодія із розробниками ПЗ, формування запитів на обслуговування та доопрацювання, отримання та встановлення патчів та релізів з мінімальними простоями системи;
•Обробка звернень співробітників та клієнтів компанії, консультація по роботі функціонала системи Білінга;
•Участь в заходах, спрямованих на навчання в середині компанії. Передача знань та досвіду співробітникам компанії. Розробка та підтримка бази знань для роботи служби технічної підтримки по підтримуваним платформам і сервісам.
•Кастомізація інтерфейсу Білінга, додавання нового функціоналу.
Інженер технічної підтримки
с 12.2018 по 10.2021
(2 года 10 месяцев)
ТОВ "Гігаклауд", Київ (IT)
• Обробка звернень ключових клієнтів компанії;
• Взаємодія зі співробітниками служби технічної підтримки, мережевими інженерами, інженерами інфраструктури та віртуалізації;
• Виконання робіт у рамках розширеного адміністрування та переносу клієнтських даних, міграцій баз даних, сервісів та віртуальних машин;
• Інформування про аварійні ситуації фахівців та керівників відповідно до документації системи менеджменту якості;
• Консультування клієнтів за технічними характеристиками послуг та особливостями їх використання відповідно до угоди про рівень сервісу (SLA);
• Оперативне реагування на повідомлення від системи моніторингу по сервісах, що підтримуються;
• Повна діагностика проблем користувачів для визначення необхідності наступної ескалації або перенаправлення по зонах відповідальності;
• Надання повної технічної експертизи щодо звернення клієнтів, проведення систематичних, опосередкованих певною логікою пошуків джерел проблем з метою їх вирішення;
• Збір інформації про помилки в сервісах та передачу їх у Відділ Експлуатації;
• Своєчасне реагування на звернення клієнтів, які надходять по телефону та електронній пошті;
• Узгодження з клієнтом переліку та терміну проведення технічних робіт.
Інженер технічної підтримки
с 06.2016 по 12.2018
(2 года 6 месяцев)
ТОВ "ІТ ТЕЛЕСЕТЬ", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Інженер технічної підтримки
с 04.2015 по 05.2016
(1 год 1 месяц)
ТОВ "Софтлінк", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Інженер технічної підтримки
с 09.2008 по 10.2013
(5 лет 1 месяц)
ТОВ "Укрлінк", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Образование
Національний університет харчових технологій
Технологія бродильних виробництв і виноробство, Київ
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Похожие кандидаты
Адміністратор, продавець комп'ютерних систем
20000 грн, Киев
Системний адміністратор
Киев, Ирпень, Удаленно
Інженер комп'ютерних систем
Киев, Бровары
Адміністратор комп'ютерних систем і обладнання (support), CRM administrator
25000 грн, Киев, Удаленно
Інженер комп'ютерних систем
23000 грн, Киев