Resume from November 20, 2023 File

Наталія

Регіональний, операційний директор, керівник структурного підрозділу

Age:
44 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Забара Наталія
м. Дніпро, вул. Січеславська Набережна, 27
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Пошук вакансії: Регіональний директор, операційний директор, керівник структурного підрозділу

Освіта
1996-2001 рр. Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна. Повна вища освіта за спеціальністю «Фінанси та кредит»
2010-2013 рр. Сумський державний університет. Молодший спеціаліст за спеціальністю «Правознавство»

Професійні навички
• Планування та бюджетування процесів
• Організація процесу досягнення поставлених цілей
• Досягнення очікуваного результату з оптимальними затратами ресурсів
• Аналітична робота (аналіз продаж, фінансових показників, аналіз ринкової кон’юктури, аналіз клієнтської бази, заходи щодо просування продукції)
• Вміння керувати людьми (мотивація та натхнення співробітників, вибір вірного управлінського стилю)
• Комунікативні навички (проведення переговорів та урегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами, організація зустрічей, презентацій; проведення зборів, вибудовування міжособистісних взаємин, взаємодія з іншими структурами компанії)
• Робота в 1С 8.3(громадське харчування, користувач), програмі Астор, Microsoft Word, Excel, Bitrix24

Досвід роботи

Жовтень 2018-грудень 2021 рр.
Заступник директора з організації харчування ТОВ «Контракт Продрезерв 5». Надання послуг з організації харчування на освітніх майданчиках.
• Керівництво виробничими підрозділами харчового напрямку
• Контроль виробництва від надходження сировини до контролю якості готової продукції
• Контроль за виконанням планів, аналіз рентабельності об’єктів та ведення звітності
• Ефективне управління командою, процесами найму, навчання, адаптації, розвитку та мотивації
• Робота з постачальниками та перевіряючими органами
• Впровадження, навчання персоналу та контроль виконання стандартів системи HACCP
• Переговорний процес
• Планово-аналітична робота
• Розробка та проведення презентацій нових меню, майстер-класів
• Приймання участі в благодійних заходах в дитячих медичних закладах

Лютий 2013-квітень 2018 рр.
Заступник директора з логістики ТОВ «КорпусГруп Комтек» - велика аутсорсингова компанія. Надання послуг харчування та клінінгу на промислових майданчиках: ІНТЕРПАЙП, АрселорМіттал.
• Створення відділу закупівель з «нуля»
• Організація централізованого постачання підприємств харчування продуктами харчування
• Забеспечення ефективності закупівель (ціни, умови постачання та взаєморозрахунки)
• Планово-аналітична робота
• Переговорний процес
• Укладання та супровід «маркетингових» договорів з постачальниками
• Управління логістикою та всією закупівельною діяльністю філії
В межах займаної посади виконувала обов’язки:
• Відкриття структурного підрозділу м. Дніпро (об’єкти: м. Новомосковськ, м. Нікополь, м. Дніпро)
• Отримання дозвільних документів для відкриття підприємств харчування
• Підготовка та запуск підприємств харчування повного циклу на території промислових майданчиків ІНТЕРПАЙП: Новомосковський трубний завод (м. Новомосковськ), НІКОТЬЮБ (м. Нікополь), Втормет (м. Дніпро)
• Участь в переговорних процесах з керівним складом компанії ІНТЕРПАЙП
• Виконання завдань зниження собівартості обідів за рахунок досягнутих домовленостей з постачальниками
• Управління кредиторською та дебіторською заборгованістю

Серпень 2011-лютий 2013 рр.
Комерційний директор ТОВ «КорпусГруп Комтек», м. Дніпро
Мета компанії і завдання займаної посади – розвиток бізнесу в Україні.
• Розробка комерційних пропозицій з продажу аутсорсингових послуг компанії для потенційних клієнтів – промислових підприємств
• Участь в тендерах з надання послуг харчування та клінінгу усіх великих промислових корпорацій та холдингів України
• Переговорний процес з керівним складом потенційних клієнтів
• Управління адміністративною діяльністю філії
• Стратегічне і оперативне бізнес-планування

Листопад 2010-липень 2011 рр.
Комерційний директор ТОВ «ОМС-Дніпро», м. Дніпро
• Розробка комерційних пропозицій з продажу аутсорсингових послуг компанії для потенційних клієнтів – промислових підприємств України
• Участь в тендерах з надання послуг харчування та клінінгу усіх великих промислових корпорацій та холдингів України
• Переговорний процес з керівним складом потенційних клієнтів

Березень 2005-липень 2009 рр.
• Провідний фахівець відділу управління рахунками клієнтів роздрібного бізнесу ВАТ «ВіЕйБі Банк», м. Дніпро
• Укладання та супровід договорів
• Робота з клієнтами

Січень 2003-лютий 2003 рр.
Фахівець 1-ої категорії бюро експортного контролю та митного оформлення вантажів ДК «УКРСПЕЦЕКСПОРТ», м. Київ
• Ведення переговорного процесу
• Укладання та супровід зовнішньоекономічних контрактів
• Позаштатний співробітник служби експортного і митного оформлення вантажів України
Січень 2002-січень 2003 рр.
Спеціаліст 1-ої категорії відділу реалізації контрактів ДК «УКРСПЕЦЕКСПОРТ». Державне зовнішньоекономічне та інвестиційне підприємство «Промоборонекспорт», м. Київ
• Ведення переговорного процесу
• Укладання та супровід зовнішньоекономічних контрактів

Додаткові інформація
• Знання мов: українська, російська – вільне володіння, англійська – Intermediate
• Закордонний паспорт: в наявності
• Водійські права категорії «В»

Особисті якості
• Відповідальність
• Вміння швидко аналізувати ситуацію і оперативно приймати рішення
• Ініціативність
• Вміння працювати в команді
Вміння витримувати високі емоційні навантаження, прийняття та вплив на емоційний стан колег
• Бажання і готовність до саморозвитку свого підрозділу
• Легконавчаність

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: