Resume from April 30, 2024 File

Tetiana

Заступник фінансового директора

Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Шендрик Тeтяна
Заступник фінансового директора
Вік:41 рік
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Фінансовий менеджер
з 02.2022 по 09.2023(1 рік 7 місяців)
ТОВ "1 БЕЗПЕЧНЕ АГЕНТСТВО НЕОБХІДНИХ КРЕДИТІВ", Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Формування управлінської звітності компанії на базі МСФЗ по компаніям групи: Баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про прибутки і збитки (звіт про сукупний дохід), Cash flow (звіт про рух грошових коштів)
• Формування бюджету компанії (Робота з формулами в Google Таблицях по бюджетам, підтягнення даних по ЦФО по плановим та фактичним показникам, по статтям, проектам та періодам, з деталізацією платежів по контрагентам та призначенням платежів)
• Складання платіжного календаря
• Формування задач на сплату в bitrix 24 по найбільшим постачальникам компанії,контроль залишку коштів нашої компанії на їх рахунках для проведення поточної діяльності, ведення статистики витрат по цим постачальникам
• Розрахунок розбивки заробітної плати на проекти для управлінського обліку( на базі табелю, відомостей по заробітній платні ,преміям)
• Робота з нерезидентом постачальником, ведення переговорів, формування задач на оплату ,контроль актів звірки
• Автоматизація процесу управлінського обліку в 1с разом з програмістами ,тестування та настроювання коректного відображення операцій в обліку,внесення додаткових операцій по управлінському обліку в 1с
Досягнення:
• Сформувала коректний довідник управлінських статей в 1с з кодуванням ,налаштувала коректний управлінський звіт Cash flow по управлінським статям,створила бюджет компанії
Начальник відділу оперативного фінансового планування
з 10.2018 по 04.2021 (2 роки 6 місяців)
MTI high-tech distribution, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов’язки:
• Формування управлінської звітності компанії на базі МСФЗ:
Баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про прибутки і збитки (звіт про сукупний дохід), Cash flow (звіт про рух грошових коштів)
• Керівництво відділом: організація діяльності, встановлення цілей, контроль виконання
• Формування прогнозних звітів
• Контроль товарного руху компанії , кредиторської та дебіторської заборгованості
• Формування резервів компанії: простроченої дебіторської заборгованості , резерву старого товару, резерву премій
• Участь в складанні бюджету компанії
• Ведення і контроль взаєморозрахунків з компаніями групи
• Проходження аудиторських перевірок (підготовка звітів, підтверджуючих документів, відповіді на питання аудиторів)
• Участь в написанні облікової політики компанії
• Робота з нерезидентами по взаєморозрахункам
• Приймала участь в процесі налагодження обліку при переході з ERP JD Edwards, cognos та 1с 8 до програми ERP Navision (Dynamics)
• Розробка та постановка технічних завдань програмістам
Досягнення:
• Приймала участь в автоматизації та перенесені даних з однієї бази даних в іншу,як результат-на основі внесених даних і їх налаштуванню-був сформований коректний баланс ,P&L , cash flow
Старший Економіст
з 04.2011 по 09.2018 (7 років 5 місяців)
Група компаній MTI, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Формування управлінської звітності компанії на базі МСФЗ (баланс, звіт про прибутки і збитки , Cash flow)
• Контроль товарного руху компанії, кредиторської та дебіторської заборгованості
• Формування резервів компанії: простроченої дебіторської заборгованості , старого товару, премій
• звірка балансів постачальників, актів звірки,переписка з постачальниками
• звірка бонусів дилерів та бонусних програм, звірка виконання KPI співробітниками для нарахування премій дивізіону
• проходження аудиторських перевірок (підготовка звітів , підтверджуючих документів, відповіді на питання аудиторів)
Досягнення:
я при взаємодії з співробітником IT відділу налаштувала, та протестувала звіт, я виявила проблеми в настройці та в формулах, написала задачу для виправлення та отримала коректний звіт для формування та розрахунку резерва по простроченій дебіторській заборгованості
Економіст
з 01.2007 по 03.2011 (4 роки 2 місяці)
Група компаній MTI, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов’язки:
• Контроль товарного руху компанії , кредиторської та дебіторської заборгованості
• звірка балансів постачальників, актів звірки,переписка з постачальниками
• звірка бонусів дилерів та бонусних програм, звірка виконання KPI співробітниками для нарахування премій дивізіону
• проходження аудиторських перевірок (підготовка звітів , підтверджуючих документів, відповіді на питання аудиторів)
Фінансовий аналітик
з 10.2006 по 12.2006 (2 місяці)
Холдинг “Ritzio entertainment group”, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки :
• складання бухгалтерського та управлінського звітів на базі IFRS (баланс, Cash flow, P&L)
• нарахування зносу необоротних активів в управлінському обліку та проведення розрахунків їх залишкової вартості
• рознесення банківської виписки за статтями доходів та витрат згідно з кодифікацією організації англійською мовою
Бухгалтер
02.2006р.-09.2006р.
Холдинг «Папірус». Посада: бухгалтер
Обов’язки:
• робота з первинною документацією (прибуткові, видаткові та податкові накладні, шляхові листки, ТТН)
• ведення бухгалтерського та податкового обліку організації
ведення складського обліку

Бухгалтер
09.2003р-06.2005р.
Територіальний центр соціальної допомоги «Центральний»
Обов’язки:
• складання та подача звітності у відповідні державні органи
(Податкова служба,Пенсійний Фонд,ФССБ,ФССНС,інші)
• облік руху гуманітарної допомоги , лікарських засобів
• оформлення документів співробітників для переходу організації на зарплатний проект з банком
• формування платіжних відомостей
• складання звітів по енергоносіям
• видача зарплати,касова дисципліна

Освіта
Київський національний економічний університет
Магістр з Фінансів, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Знання і навички
1С:accountancy -8.3,MS Excel ( зведені таблиці, ВПР), Google Sheets ,MS Word, ERP JD Edwards, ERP Navision(Dynamics) , Cognos,The Bat, Outlook Express, Access, Internet, MS Power Point, Microsoft Teams, IBM Notes,Бітрікс 24,куби)
Систематизування даних , Робота з великими масивами даних, Легко адаптуюсь до нових інформаційних систем, Листування та ведення перемовин з нерезидентами( постачальниками - англійською), Ділове спілкування ,
Знання мов:
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ середній

Сертифікати, курси:
• Сертифікат “МСФЗ та трансформація звітності згідно вимог МСФЗ “ (2019)
• Mini MBA Ernst and Young -Академия Бизнеса (2014)
• міжнародний сертифікат МСФЗ- CAP (2014)
• DipIFR (rus)ACCA (2013)
• Курси ділової англійської мови в Yappi(2017), British Council,Prometheus(2023)
• Участь в форумах і семінарах

Особисті якості : Відповідальність, порядність , комунікабельність, здатність до самонавчання , прагнення до постійного підвищення професійного рівня , аналітичний склад розуму

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: