Resume from April 18, 2024 PRO

Марина

Начальник юридичного відділу, адвокат, 27 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
50 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник юридичного відділу

from 11.2020 to now (3 years 6 months)
охоронна діяльність, Дніпро (Охорона, безпека, оборона)

супроводження юридичних компаній в сфенрі корпоративних прав (зміна директора, викуп, продаж частки у статутному капіталі, тощо)
участь у тендерах (підготовка тендерної документації, участь на платформі ПРОЗОРРО);
супроводження перевірок (інспекція з праці, податкові)
супроводження виконання ліцензійних умов (охоронна діяльність, пожежна сигналізація);
претензійна діяльність;
оскарження перевірок у судах, представлення інтересів юридичних осіб у господарських, адміністративних судах;

Головний юрисконсульт

from 10.2019 to 10.2020 (1 year)
ТОВ "Інвест Гранд Маркет", Дніпро (Роздрібна торгівля)

• реєстрація корпоративних прав, внесення змін до статуту, виділення (зменшення, збільшення частки засновника у корпоративних правах).
• представлення інтересів підприємства у судах, підготовка процесуальних документів
• повний супровід перевірок (інспекція праці, держпродспоживслужба, податкова інспекція, МНС), оскарження результатів перевірок контролюючих органів у судах
• реєстрація РРО та отримання дозвільних документів на торгівлю (ліцензії на алкоголь, реєстрація потужностей оператора харчового ринку)
• розробка інструкцій, договорів матеріальної відповідальності та інших внутрішніх документів господарську діяльність підприємства, зокрема. для забезпечення збереження майна підприємства
• договірна робота (постачання, оренда, комісія, ТМЦ, транспортні перевезення вантажів тощо)
• претензійна робота
• контроль за проведенням заходів з охорони праці та пожежної безпеки
• робота з тендерною документацією, підготовка документів для участі в тендерах на платформі ПРОЗОРРО.

Юрисконсульт

from 01.2018 to 09.2019 (1 year 8 months)
Рецептіка, всеукраїнська мережа аптек, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Робота у сфері корпоративних, трудових, податкових прав, ліцензійна діяльність, представлення інтересів компанії у судах господарської, адміністративної, цивільної юрисдикції, ведення кримінальних та виконавчих проваджень, трудових спорів у судах.
• Робота з договорами оренди, постачання, маркетингу, розробка документації щодо інвентаризацій, запровадження для підприємства колективної матеріальної відповідальності, робота з благодійними фондами, тендерами.
• Здійснення повного контролю за проведенням перевірок на підприємстві (держлікслужба, інспекція з праці, соцстрах, держпродспоживслужба у всіх регіонах України, ДФС (планові та позапланові у сфері дотримання законодавства при застосуванні РРО) та ін.), оскарження результатів перевірок у судах, складання аргументів та скарг АМКУ.
• Проведення змін до статуту, зміна директора, проведення зборів засновників та ін.
• Контроль за дотриманням заходів з охорони праці та пожежної безпеки.
• Розробка документів щодо матеріальної відповідальності працівників аптек
• Ведення кримінальних справ

Юрисконсульт

from 06.2014 to 10.2017 (3 years 4 months)
ТОВ Продукти Єрмоліно, Дніпро (Роздрібна торгівля)

• Робота у сфері реєстрації, відкриття, закриття ФОП.
• Супровід, розробка та моніторинг договірної діяльності підприємства (оренда, комісія, постачання тощо), супровід та контроль виконання податкових, трудових зобов'язань, реєстрація та контроль за дотриманням законодавства у сфері РРО, реєстрація операторами потужностей ринку харчових продуктів.
• Вирішення проблемних питань на підприємстві в різних галузях права (податкове, цивільне, адміністративне, трудове, тощо).
• Робота у сфері трудового права, здійснення заходів щодо проведення інвентаризацій, оформлення документів щодо притягнення працівників до матеріальної відповідальності
• Подання інтересів підприємства у судах різних інстанцій у господарських, адміністративних спорах, підготовка процесуальних документів.
• Супровід перевірок для підприємства, оскарження дій контролюючих органів, ведення різної поточної правової роботи для підприємства.
• Розробка різних посадових інструкцій, документації з охорони праці та ПБ, інших внутрішніх рекомендаційних документів, підготовка юридичних консультацій для вищого керівництва, бухгалтерії.
• Організація охорони праці для підприємства, контролю над виконанням.

Юрисконсульт

from 06.2008 to 08.2012 (4 years 2 months)
ТОВ "Фрістайл Центр", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

• Повне ведення корпоративних питань на підприємстві, внесення змін до статуту, зміна директора, зміна та виведення статутної частки засновників та ін.
• Отримання та оформлення дозвільних документів на роздрібну торговельну діяльність (патенти, зелені картки, ліцензії, дозволи на торгівлю, реєстрація РРО тощо) у сфері інтелектуальної власності, реклами, спортивних послуг, розваг, діяльності кафе та ресторану.
• Претензійно-позовна діяльність, розробка та аналіз договорів у сфері оренди, постачання, підряду, надання послуг, реклама та маркетинг, логістика, транспортне експедирування.
• Представлення інтересів підприємства у судах
• виконавче виробництво
• Супровід перевірок на підприємстві, оскарження дій контролюючих органів
• Здійснення правової роботи на підприємстві, розробка посадових інструкцій, наказів, іншої внутрішньої документації, контроль за супроводом діяльності інспектором охорони праці.

Юрисконсульт

from 02.2006 to 03.2008 (2 years 1 month)
ЗАТ "Елста", Дніпро (Металургійна промисловість, металообробка)

аналіз та складання договорів поставки, оренди, логістика послуг
- робота в галузі господарського, цивільного, корпоративного, трудового, податкового права
- претензійно – позовна робота
- представлення інтересів підприємства у судах, інших контролюючих органах
- супровід перевірок та оскарження їх результатів у судах
- Реєстрація підприємств, внесення змін до Статуту, ліцензування, реєстрація земельної ділянки
- моніторинг чинного законодавства, надання усних, письмових консультацій-
- систематизація обліку та ведення правової документації

Education

Університет внутрішніх справ

Правознавство, Дніпро
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Knowledge and skills

Досвід роботи з захисту підприємств та організацій в судах Складання процесуальних документів Укладання договорів Знання кримінального права Знання правових баз даних Знання процесуального права Впевненість Знання держ. реєстрів Організованість Висока працездатність Знання законодавства України Представництво в судах ЛІГА:ЗАКОН Робота з правовими базами НАУ Претензійно-позовна робота Комунікабельність Адаптивність Знання цивільного законодавства Знання підсистеми "Електронний суд" Користувач ЄДР Знання адміністративного права Господарське право

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

References

  • Людмила

    Людмила

    Бухгалтер, ТОВ "Інвест Гранд Маркет"

    Contact details are hidden
  • Надія Трохимівна

    Надія Трохимівна

    Начальник відділу пошуку персоналу, ейчар, Продукти Єрмоліно

    Contact details are hidden

Additional information

Маю досягнення у сфері вирішення судових спорів (господарських та адміністративних), уміння працювати з великим обсягом інформації, швидко адаптуюсь до різноманітних обставин, у т.ч. нестандартних, пра багатозадачному режимі, висока схильність до навчання та перенавчання, висока самоорганізація, стресостійкість і амбіційність, готовність виходити за рамки комфорту заради досягнення результату. Маю навички побудови конструктивних взаємин, що дає можливість досягати позитивних результатів у спілкуванні з людьми та досягати якісних результатів.
Своєю основною метою вважаю бути максимально корисною для компанії у своїй роботі.
Люблю свою роботу, тому до виконання обов'язків підходжу з ентузіазмом, підвищеною відповідальністю та скрупульозністю.
Маю діюче свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю, зареєстроване в ЄРАУ
Одружена, маю дорослого сина 1992 р.н
Можливі відрядження
Важливо: доступність у межах бізнес-часу (в офісі, повний день з 9:00 до 18:00 з двома вихідними, офіційне працевлаштування), ненормовану роботу не пропонувати
У вільний час займаюсь підвищенням своєї кваліфікації (відвідую семінари, лекції тощо), люблю подорожувати, спілкуватись з людьми, слухати музику, займаюсь спортом.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: