Resume from February 13, 2024 File

Юлія

Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор

Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Криворот Юлія Олександрівна
Дата народження: 22 червня 1991р.
Сімейний стан: незаміжня
Адреса проживання: с. Софіївська Борщагівка
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: 2008-2012 рр - диплом бакалавра економічного факультету зі спеціальності бухгалтер-аудитор Національної Академії статистики, обліку та аудиту (БЦф).
Досвід роботи:
• 23.10.2023-12.01.2024 – помічник керівника, керівник проекту в ГО «АЗПЛІУ».
• 22.11.2022-31.08.2023 – офіс-адміністратор Білоцерківського району ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ “СЛУГА НАРОДУ”.
• 06.12.2021р-19.11.2022 – офіс-менеджер у ФОП Куцар.
Обов’язки: забезпечення безперервної роботи офісу та виробництва, складання тижневих планів, внесення накладних в 1С, вирішення конфліктних ситуацій з постачальниками.
• 09.10.2018-31.10.2018рр - продавець-консультант у ФОП Філіпповських Л. С.
Обов’язки: консультація клієнтів магазину та інвентаризація товарно-матеріальних цінностей.
• 01.2018-07.2018рр – оператор заправних станцій у ТОВ «Євро Пауер». Обов’язки: інкасація, оформлення видаткових та прибуткових документів, ведення звітності, контроль дотримання техніки безпеки з паливно-мастильними матеріалами, розрахунок клієнтів АЗС, інвентаризація товарно-матеріальних цінностей.
• 05.2017-08.2017рр – продавець-консультант у мережі кафетеріїв «Festival sushi», ФОП Писаревський М. П.
Обов’язки: контроль якості сировини, контроль якості кінцевого продукту, прийом замовлення в офлайн, онлайн форматах та в телефонному режимі, організація доставки, вирішення конфліктних ситуацій, формування заявок, інвентаризація товарно-матеріальних цінностей.
• 11.2016-05.2017рр – адміністратор мережі магазинів у ФОП Синюта Р.І.
Обов’язки: формування асортименту товарів, розміщення та викладання товарів у торгівельних залах, планування та оформлення торгівельних залів, вітрин, організація реклами товарів, контроль дотримання виробничої санітарії.
• 11.2015-10.2016рр – продавець-консультант у ФОП Писаревський М. П.
• 04.2015-10.2015рр – касир у ТОВ «ФУДКОМ"
• 07.2014-12.2014рр – старший продавець в мережі непродовольчих товарів ТОВ «ДЦ Україна».
Обов’язки: керівництво персоналом торгового залу, організація подачі товарів у торговий зал і керівництво роботою по викладенню товарів, контроль терміну придатності товарів, керування запасами товарів у торговому залі, контроль за дотриманням персоналом належної якості та культури обслуговування покупців, правил охорони праці та техніки безпеки, протипожежної безпеки, вживання заходів вирішення конфліктних ситуацій, оформлення операцій повернення, списання, переоцінки товарів, інвентаризація товарів, оформлення документації, інкасація, касова дисципліна.
• 09.2012-07.2014 – продавець непродовольчих товарів у ТОВ «ДЦ Україна».
Обов’язки: консультація клієнтів магазину, інвентаризація товарно-матеріальних цінностей, касова дисципліна.

Додаткова інформація:
Знання мов: українська - рідна, російська – вільно, англійська – середній рівень.
ПК: Microsoft Office, 1C.
Досягнення: приймала участь у відрядженні для покращення роботи торгівельної точки, є досвід відкриття нових торгівельних точок.
Особисті якості: вміння легко знаходити спільну мову з людьми, підбирати індивідуальний підхід до клієнта, сумлінне ставлення до роботи, готовність розвиватися, підвищувати свій професійний рівень, амбітність, активність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: