Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 февраля 2024 PRO

Роман

Директор підприємства, з фінансів

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
50 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор підприємства; заступник директора; директор з фінансів

с 01.2015 по 12.2022 (7 лет 11 месяцев)
ТОВ «Комфорт-ЛВ»(виробництво бетону, оптова та роздрібна торгівля будівельними матеріалами), Одеса (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Організація фінансово-господарської діяльності підприємства;
•Організація роботи з виробничим та адміністративним персоналом;
•Контроль мотиваційних програм для персоналу;
•Бюджетування;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
•Організація та контроль ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліку, їх автоматизації;
•Управління товарно-грошовими потоками;
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
•Розробка стратегії та плану розвитку підприємства, інвестиційні програми;
•Збільшення товарообігу та аналіз ринку збуту готової продукції;
•Організація матеріально-технічного та енергетичного забезпечення підприємства;
•Проведення переговорів із ключовими клієнтами та постачальниками;
•Організація роботи з перевіряючими та контролюючими органами;
•Організація роботи з банками з питань розрахунково-касового обслуговування та кредитування підприємства.

Директор з фінансів

с 10.2012 по 10.2014 (2 года)
ТОВ ТД «Ельба» (корпорація «Алеф»)(виробництво бетону та цементу, оптова торгівля будівельними матеріалами), Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Розробка та захист річного Бізнес-плану підприємства;
•Організація системи щорічного, місячного бюджетування та контролю;
•План/факторний аналіз виконання бюджетів;
•Організація процесу планування виробництва;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
•Управління грошовими та товарними потоками;
•Розробка та контроль нормативів оборотних коштів;
•Аналіз планового та фактичного фонду оплати праці в розрізі структурних підрозділів;
•Розробка та контроль мотиваційних програм для персоналу;
•Розрахунок маржинального доходу. Ціноутворення. Калькуляція собівартості готової продукції та послуг;
•Організація та контроль діяльності з розрахунків інвестиційних програм на підприємствах;
•Підготовка та захист фінансово-економічних звітів перед засновниками;
•Контроль оплати дебіторської, кредиторської заборгованостей;
•Розробка пропозицій, спрямованих на попередження утворювання та ліквідацію невикористовуваних товарно-матеріальних цінностей;
•Контроль та проведення інвентаризацій;
•Робота з перевіряючими та контролюючими органами, переговори з клієнтами та партнерами;
•Контроль ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліків на підприємстві;
•Постановка ТЗ для ERP-системи «Офіс-Тулс»;
•Робота з банками з питань кредитування підприємства та розрахунково-касового обслуговування.

Начальник планово-економічного відділу

с 07.2009 по 07.2011 (2 года)
ВАТ «Дніпрошина»(виробництво шинної та гумово-технічної продукції), Дніпро (Хімічна промисловість, фармацевтика)

•Розробка та захист річного Бізнес-плану підприємства;
•Впровадження системи щорічного, місячного бюджетування та контролю;
•Контроль використання коштів, структурними підрозділами підприємства, у рамках планових показників поточного та річного бюджетів;
•Участь у програмі реструктуризації кредитного портфеля підприємства, розробка бізнес-плану стратегічного розвитку підприємства;
•Аналіз та оптимізація собівартості продукції;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
•Розробка та контроль нормативів оборотних коштів;
•Аналіз планового та фактичного фонду оплати праці в розрізі структурних підрозділів;
•Розрахунок маржинального доходу. Ціноутворення;
•Організація та контроль діяльності з розрахунків інвестиційних програм на підприємстві;
•Підготовка презентацій для керівництва підприємства з управлінського обліку;
•Розробка пропозицій, спрямованих на попередження освіти та ліквідацію невикористовуваних товарно-матеріальних цінностей;
•Постановка ТЗ щодо впровадження ERP-системи «IT-Підприємство»;
•Аналіз грошових потоків з метою оптимізації використання кредитних ресурсів для фінансування основної діяльності та інвестиційних програм;
•Визначення оптимальної структури планово-економічного відділу. Підбір, навчання, розподіл обов'язків персоналу. Координація взаємодії підрозділів.

Заступник директора підприємства з фінансових та комерційних питань

с 03.2008 по 11.2008 (8 месяцев)
Торгова група підприємств (ТОВ «Укрнікбуд», ПП «Лемакс-Компані», ПП «Інлайн»)(оптова торгівля будівельними матеріалами), Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Розробка та впровадження системи управлінського обліку, бюджетування, контроль виконання бюджетів;
•Управління грошовими та товарними потоками, залучення фінансування;
•Контроль ведення бухгалтерського обліку на підприємствах групи;
•Розробка схем оптимізації оподаткування, податкове планування та аналіз;
•Організація діяльності з апеляційного врегулювання податкових спорів;
•Контроль підготовки та подання звітності до податкової інспекції, фондів соцстрахування, органи статистики;
•Представлення інтересів компанії у державних та фінансових установах, податкових адміністраціях;
•Аналіз фінансово – господарської діяльності підприємства;
•Підготовка аналітичних оглядів діяльності підприємств для керівництва та менеджменту;
•Інвестиційне проектування;
•Підбір, навчання та управління персоналом

Головний державний податковий ревізор-інспектор (радник 3 рангу).

с 08.2006 по 08.2007 (1 год)
Державна податкова адміністрація у Дніпропетровській області, Дніпро (Державні організації)

•Здійснення документальних перевірок юридичних осіб з питань дотримання податкового, валютного законодавства та національних стандартів бухгалтерського обліку;
•Підготовка відповідей на скарги платників податків, участь у судових засіданнях щодо актів перевірок;
•Підготовка пропозицій для Національного плану документальних перевірок юридичних осіб.

Заступник начальника планово-економічного відділу

с 02.2004 по 02.2006 (2 года)
ЗАТ «Нікопольський завод нержавіючих труб» (Centravis Production Ukraine (торгово-виробничий холдинг)), Нікополь (Металургійна промисловість, металообробка)

•Організація, контроль діяльності зі складання та аналізу операційних бюджетів, які консолідуються у фінансові бюджети (бюджет доходів та витрат, бюджет руху грошових коштів, інвестиційний бюджет, прогнозний баланс);
•Контроль над витратами (факторний аналіз відхилень);
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства, калькуляція собівартості продукції (кошторис витрат на виробництво, АУП та збут), ціноутворення;
•Контроль діяльності з нормування сировини, матеріалів, енергоресурсів;
•Організація та контроль діяльності з розрахунків інвестиційних програм на підприємстві;
•Підготовка презентацій для керівництва підприємства з управлінського обліку;
•Постановка завдань для IT-персоналу з автоматизації управлінського обліку;
•Визначення оптимальної структури планово-економічного відділу. Підбір, навчання, розподіл обов'язків персоналу. Координація взаємодії підрозділів.

Інженер

с 07.2002 по 02.2004 (1 год 7 месяцев)
ТОВ ВКП «ЮВІС» (Centravis Production Ukraine (торгово-виробничий холдинг)), Дніпро (Металургійна промисловість, металообробка)

•Курування питань енергозабезпечення підприємств, що входять до холдингу. У підпорядкуванні - 15 осіб.

Начальник бюро з постачання,обліку та планування енергоресурсів

с 06.2000 по 06.2002 (2 года)
ЗАТ «Нікопольський завод нержавіючих труб» (Centravis Production Ukraine (торгово-виробничий холдинг)),, Нікополь (Металургійна промисловість, металообробка)

• Постачання, облік та планування енергоресурсів на ЗАТ Нікопольський завод нержавіючих труб.

Начальник розрахункового бюро фінансового відділу

с 05.1998 по 06.2000 (2 года 1 месяц)
ВАТ «Нікопольський Південнотрубний завод», Нікополь (Металургійна промисловість, металообробка)

•Організація обробки фінансових документів, що ініціюють рух коштів заводу, виконання бюджету платежів;
•Казначейські операції (управління кредитними лініями банків, депозити тощо);
•Вексельні операції;
•Організація, контроль діяльності зі складання та аналізу бюджету руху грошових коштів;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства, нормування елементів оборотних коштів.

Економіст розрахункового бюро фінансового відділу

с 08.1996 по 05.1998 (1 год 9 месяцев)
ВАТ «Нікопольський Південнотрубний завод», Нікополь (Металургійна промисловість, металообробка)

• Опрацювання фінансових документів. Складання бюджету руху коштів. Вексельні операції.

Образование

Державна металургійна Академія

Економічний факультет, інженер-економіст-інформатик, Дніпро
Высшее, с 1991 по 1996 (5 лет)

Знания и навыки

Exсel Power Point Word M.E.DOK Клієнт-Банк Ліга-Закон Internet Користувач 1С

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

Наявність сильних управлінських навичок. Виражені лідерські якості. Націлений на те, щоб за рахунок моїх професійних дій, зростали здобутки підприємства та моя винагорода. Людина результату, а не процесу. Чесний із засновниками та співробітниками. Маю системне мислення, аналітичний склад розуму. Вмію аргументувати свою точку зору, планувати та прогнозувати, працювати в режимі багатозадачності. Мої дії завжди відповідають критеріям системності та структурності. Несу відповідальність за ухвалені рішення.

Є водійські права (категорія "В").

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: