Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 февраля 2024 Файл

Тетяна

Project-менеджер, бухгалтер

Возраст:
39 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Зелемськая Тетяна Вячеславівна (р.н. 08.10.1984)
Адреса м. Киів, вул. Митрополита В.Липківского,16Б кв.55, телефон к. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),Tg. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета
Отримання керівної посади, менеджера проекту, заступника керівника, тощо

Освіта

2001-2007 Одеська національна академія харчових технологій
Економіка підприємства
Спеціалист з економіки підприємств

Национальний авіаційний университет
2016-2018 Керування проектами
Магистр керування проектами

2023- Національна академія внутрішніх справ

Іноземні мови
та
компьютерні
навички
2009/2013/2015
LTD DUSO
Консалтинг
Курс підвищення кваліфікації керівників салонів красотыи

American English Center Курс англійської мови
2016 - 2017

Додаткова • Английська В1
інформація • Досвідченний користувач ПЗ.
• Программы Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Microsoft Project. 1С
салон,1С бухгалтерия, Beauty Pro, Altejio та інші crm-систем

• Водійське посвідчення: Категория В, В1

Додаткові • Цілеспрямованість до виконання завдань, лідерські якості в поєднанні зусиль
відомості колективу для виконання поставленої мети
• Здатність керувати персоналом
• Здатність оперативно вирішувати проблеми
Квітень 2014 –
по сьогодні Досвід роботи

Салони краси та косметологічні клініки на території України
Проектний менеджер

• Робота в якості проектного менеджера, керівника.
Керування проектом на етапі будівництва,
залучення підрядних організацій, налаштування
програмного забезпечення, наповнення crm –
системи, початкові прорахунки економічної
ефективності підприємства

Травень 2013- • Складання маркетингового плану, пошук та
грудень 2013 залучення підрядників та персоналу
• Відкриття та початковий контроль роботи
ТОВ «Центр сучасної косметології. Імідж
студія ДІА» Керівник, бухгалтер

• Відкриття підприємства індустрії краси «з нуля»
• Організація та контроль робіт на етапі будівництва (організація робочих місць з
урахуванням норм та вимог чинного законодавства)
• Вибір оптимальної форми власності та форми оподаткування для певної
концепції підприємства (податковий та бухгалтерський облік відповідно)
• Розробка логотипу (бренду)
• Маркетингове дослідження конкурентного оточення
• Вибір косметики та обладнання згідно з проведеним аналізом ринку послуг
• Розрахунок та закупівля всіх супутніх матеріалів для реалізації основної
діяльності (необхідна оргтехніка, текстиль та ін.)Организация рекламных
фотосессий и других промоакций
• Безпосередня участь у підготовчих роботах, влаштування приміщень,
організація робочих місць (тестування підприємства перед основним відкриттям)
• Організація заходів щодо святкового відкриття підприємства beauty-індустрії
• Розробка запрошень та всієї рекламної продукції косметологічного центру
• Забезпечення роботи та економічної ефективності діяльності підприємства
• Робота з контролюючими органами (СЕС, РЕМ, пожежники, податкова тощо)
• Складання та оптимізація прайсу послугОбеспечение кадровым составом
• Складання робочих графіків
• Складання посадових інструкцій щодо кожної вакансії
• Розрахунок собівартості та вартості всіх процедур, що надаються
підприємством індустрії краси
• Розрахунок заробітної плати працівників підприємства
• Планування бюджетів та складання фінансової звітності
• Робота з рекламниками
• Розробка та впровадження заходів щодо залучення цільової аудиторії
• Контроль роботи підприємства на всіх стадіях

Березень 2011- Громадська приймальня О.С.
травень 2013 Довгого Керівник приймальні
• Робота з населенням
• Складання внутрішньої звітності
• Організація культурних (агітаційних) заходів
• Робота під час виборів у якості спостерігача (оперативне реагування на
команди штабу)
Косметологічна клініка «Este+Derm» (Одеса)
Жовтень 2009- Адміністратор
квітень 2010
•Робота з клієнтами
• Консультації з питань професійної косметики щодо догляду за обличчям та тілом
• Робота в програмі B52 (адміністратор/керівник (front-office/back-office))
• Замовлення косметики та витратного матеріалу
• Моніторинг провідних постачальників
професійних брендів у сфері косметології та естетики обличчя та тіла
• Моніторинг (клієнтів/конкурентів)
• Робота з терміналом
• Оперативне проведення валютно-касових операцій

Травень 2004 – ТОВ «Центр приватизації та експертної оцінки»
листопад 2010 Сфера послуг в приватизації земельних ділянок та оцінки нерухомості
тощо
Головний бухгалтер ТОВ, ФОП

• Робота з первинною документацією - витяг рахунків, видаткових накладних,податкових
накладних, обробка зворотних накладних
• Робота із замовниками та постачальниками (звіряння, контроль документообігу)
• Оформлення актів - звіряння з контрагентами
• Складання та коригування договорів з контрагентами
• Рознесення банківської виписки
• Нарахування з/плати та складання звітів із зплати (1ДФ, СПОВ, ПФ, ін.) 1С
• Складання звітності в організації, що регулюють питання у сфері оцінки та приватизації
• Складання та складання податкової звітності
• Ведення каси підприємства - виписка прибуткових та видаткових касових ордерів,
складання авансових звітів
• Облік та ведення кадрів - складання наказів, протоколів, ведення трудових книжок
• Укладання договорів із замовниками на надання послуг
• Створення штатних розкладів
• Контроль за виконанням відповідних відділів

Інтереси
Спорт, сучасні технології, будівництво, ресторанний та готельний бізнес,
операції з крипто валютами, мотоспорт, соціальні мережі як інструмент
маркетингу та інше.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: