Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 апреля 2024 PRO

Марина

Помічник бухгалтера, менеджера, керівника, менеджер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
42 года
Город проживания:
Малин
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу

с 02.2005 по 06.2022 (17 лет 4 месяца)
Управління праці та соціального захситу населення, Малин (Державні організації)

-надання консультацій з питань трудового законодавства;
-участь у контрольно-перевірочних заходах з питань дотримання законодавства з праці суб’єктів господарювання різних організаційно-правових форм власності;
-організація засідань комісій (комунікація з державними органами, в тому числі і контролюючими, державними спеціальними фондами, керівниками та роботодавцями; складання планів роботи засідань, їх протоколювання та здійснювала контроль за виконанням завдань та протокольних рішень);
-участь у розробленні регіональних цільових програм соціально-еконочіного напрямку (збір, оборка та аналіз великих баз даних, їх систематизація);
-заміщення на період відсутності головного спеціаліста з кадрів;
-розроблення/участь у розробленні розпорядчих документів виконавчого комітету міської ради, які відносилися до компетенції роботи відділу (розпоряджень міського голови, рішень сесій та виконавчого комітету).

Бухгалтер, головний бухгалтер

с 01.2002 по 02.2005 (3 года 1 месяц)
СП "Лісоторговий склад", Малин (Роздрібна торгівля)

-веденення бухгалтерського та податкового обліку;
-складання та подання податкової звітності;
-касові та банківські операції;
-нарахування та виплата заробітної плати, складання звітності;
-комунікація з податковою службою, фондами, банками, постачальниками та покупцями;
-робота з договорами.
Паралельно додатково по сумісництву у період із березня 2002 по січень 2005 - бухгалтерський супровід трьох суб’єктів господарювання (1 юридична особа та 2 ФОПи)

Образование

Інститут підприємництва та сучасних технологій

Економіка, Житомир
Высшее, с 2001 по 2004 (3 года)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office MS PowerPoint MS Access

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

- менеджер по роботі з клієнтами (торгівля; освітні послуги) - 8 місяців. Прийом, обробка та консультування за вхідними заявками. Робота із "гарячою" клієнтською базою. Внесення даних до бази у системі CRM (LP-CRM та RIST);
- впевнений користувач ПК та MS Office (Word, Exel, Access, Power Point та інше), вмію працювати з цифрами та таблицями (в тому числі і в Goole Docs/Goole Sheets) . Маю досвід роботи і базові навички роботи в програмах розпізнавання OCR, PDF;
-володію системними знаннями діловодства та ділового спілкування (ділове листування, знання первинної документації та ДСТУ щодо оформлення організаційно-розпорядчих документів;
-маю базове знання первинних бухгалтерських документів і П(с)БО та системи електронного документообігу;.
-знаю принцип роботи та вмію користуватися електронним підписом;
- навики роботи з великою кількістю інформації у режимі багатозадачності.
-відповідальна, уважна, стресостійка. Умію знаходити спільну мову із співрозмовником.
-постійно підтримую свої кваліфікаційні навики та підвищую свій рівень знаньь: беру участь у різноманітних он-лайн навчаннях та вібінарах з питань трудового законодавств, бухгалтерського обліку та англійської мови.
- знання англійської мови - рівень А2

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: