Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Маргарита
Асистент керівника
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10022406/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Шеремет Маргарита Андріївна
Особиста інформація:
Місто проживання: Київ (Оболонський р-н)
Освіта: вища (магістр)
Дата рождения: 16 листопада 1989 р.
Телефон: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи:
Посада: провідний економіст ПАТ «Промислово-фінансовий банк», Київський філіал.
Період роботи: з серпня 2011 р. по січень 2016 р.
Посадові обов'язки:
• бухгалтерський облік кредитно-депозитних операцій;
• ведення статистичної звітності банку;
• виконання обов’язків відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу;
• навчання та підвищення кваліфікації співробітників щодо проведення фінансового моніторингу;
• обслуговування карткових рахунків клієнтів;
• робота з клієнтами;
• ділова переписка.
Січень 2016 р. по травень 2021 р.- відпустка по догляду за дитиною (в цей період займалась отриманням нових знань та навичок):
• курси англійської мови;
• проходила онлайн курси ораторської майстерності, дикції та мовлення;
• читала багато літератури.
Посада: менеджер з адміністративної діяльності в ТОВ “Екофло” (особистий асистент керівника)
Період роботи: з червня 2021 р. по вересень 2023 р.
Посадові обов'язки:
• тайм-менеджмент керівника;
• планування поїздок та відряджень;
• ведення первинної документації;
• тісна співпраця з усіма відділами підприємств;
• ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
• контроль та ведення звітності по виконаним роботам;
• формування справ відповідно до затвердженої номенклатури;
• сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників;
• оперативний пошук потрібної інформації;
• вичитка та складання договорів;
• підготовка пропозицій для участі у тендерах, підготовка тендерної документації та ін.;
• багато різноманітних обов'язків та задач, які виникають під час робочого процесу.
Освіта:
Навчальний заклад: НАУ «Київський Національний авіаційний університет» (2010-2011 рр.), магістр,
факультет - Економіки та підприємництва, спеціальність – економіст.
Навчальний заклад: «Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університета»
(2006-2010 рр.), бакалавр, факультет - Облік та аудит, спеціальність - бухгалтер.
Професійні навички:
• тайм-менеджмент;
• навички ведення переговорів з клієнтами;
• навички ділового спілкування та листування;
• навички статистичної обробки великих даних;
• багатозадачність;
• вміння навчати та швидко навчатися;
• терплячість;
• навички оперативного пошуку будь-якої інформації у мережі.
Додаткова інформація:
Іноземні мови: англійська мова рівень А1.
Рівень володіння комп’ютером: впевнений користувач Microsoft Office, Word, Excel.
Наявність прав водія: категорія В.
Особисті якості: Грамотна усна та письмова мова (українська, російська), енергійна ініціативна людина, висока працездатність, перфекціонізм, досягнення поставлених цілей, акуратність, дисциплінованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, постійний процес розвитку та вдосконалення отриманих навиків.
Без шкідливих звичок.
Особиста інформація:
Місто проживання: Київ (Оболонський р-н)
Освіта: вища (магістр)
Дата рождения: 16 листопада 1989 р.
Телефон: [
Електронна пошта: [
Досвід роботи:
Посада: провідний економіст ПАТ «Промислово-фінансовий банк», Київський філіал.
Період роботи: з серпня 2011 р. по січень 2016 р.
Посадові обов'язки:
• бухгалтерський облік кредитно-депозитних операцій;
• ведення статистичної звітності банку;
• виконання обов’язків відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу;
• навчання та підвищення кваліфікації співробітників щодо проведення фінансового моніторингу;
• обслуговування карткових рахунків клієнтів;
• робота з клієнтами;
• ділова переписка.
Січень 2016 р. по травень 2021 р.- відпустка по догляду за дитиною (в цей період займалась отриманням нових знань та навичок):
• курси англійської мови;
• проходила онлайн курси ораторської майстерності, дикції та мовлення;
• читала багато літератури.
Посада: менеджер з адміністративної діяльності в ТОВ “Екофло” (особистий асистент керівника)
Період роботи: з червня 2021 р. по вересень 2023 р.
Посадові обов'язки:
• тайм-менеджмент керівника;
• планування поїздок та відряджень;
• ведення первинної документації;
• тісна співпраця з усіма відділами підприємств;
• ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
• контроль та ведення звітності по виконаним роботам;
• формування справ відповідно до затвердженої номенклатури;
• сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників;
• оперативний пошук потрібної інформації;
• вичитка та складання договорів;
• підготовка пропозицій для участі у тендерах, підготовка тендерної документації та ін.;
• багато різноманітних обов'язків та задач, які виникають під час робочого процесу.
Освіта:
Навчальний заклад: НАУ «Київський Національний авіаційний університет» (2010-2011 рр.), магістр,
факультет - Економіки та підприємництва, спеціальність – економіст.
Навчальний заклад: «Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університета»
(2006-2010 рр.), бакалавр, факультет - Облік та аудит, спеціальність - бухгалтер.
Професійні навички:
• тайм-менеджмент;
• навички ведення переговорів з клієнтами;
• навички ділового спілкування та листування;
• навички статистичної обробки великих даних;
• багатозадачність;
• вміння навчати та швидко навчатися;
• терплячість;
• навички оперативного пошуку будь-якої інформації у мережі.
Додаткова інформація:
Іноземні мови: англійська мова рівень А1.
Рівень володіння комп’ютером: впевнений користувач Microsoft Office, Word, Excel.
Наявність прав водія: категорія В.
Особисті якості: Грамотна усна та письмова мова (українська, російська), енергійна ініціативна людина, висока працездатність, перфекціонізм, досягнення поставлених цілей, акуратність, дисциплінованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, постійний процес розвитку та вдосконалення отриманих навиків.
Без шкідливих звичок.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Офіс-адміністратор, менеджер з адміністративній діяльності
20000 грн, Киев -
Адміністратор офісу
Киев -
Помощник руководителя
Киев, Удаленно -
Офіс-менеджер
Киев, Коцюбинское -
Офіс-менеджер
Киев -
Помічник керівника, менеджер з продажу товарів легкої промисловості
25000 грн, Киев