Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Маргарита

Асистент керівника

Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Шеремет Маргарита Андріївна

Особиста інформація:

Місто проживання: Київ (Оболонський р-н)
Освіта: вища (магістр)
Дата рождения: 16 листопада 1989 р.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:

Посада: провідний економіст ПАТ «Промислово-фінансовий банк», Київський філіал.
Період роботи: з серпня 2011 р. по січень 2016 р.
Посадові обов'язки:
• бухгалтерський облік кредитно-депозитних операцій;
• ведення статистичної звітності банку;
• виконання обов’язків відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу;
• навчання та підвищення кваліфікації співробітників щодо проведення фінансового моніторингу;
• обслуговування карткових рахунків клієнтів;
• робота з клієнтами;
• ділова переписка.

Січень 2016 р. по травень 2021 р.- відпустка по догляду за дитиною (в цей період займалась отриманням нових знань та навичок):
• курси англійської мови;
• проходила онлайн курси ораторської майстерності, дикції та мовлення;
• читала багато літератури.

Посада: менеджер з адміністративної діяльності в ТОВ “Екофло” (особистий асистент керівника)
Період роботи: з червня 2021 р. по вересень 2023 р.
Посадові обов'язки:
• тайм-менеджмент керівника;
• планування поїздок та відряджень;
• ведення первинної документації;
• тісна співпраця з усіма відділами підприємств;
• ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
• контроль та ведення звітності по виконаним роботам;
• формування справ відповідно до затвердженої номенклатури;
• сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників;
• оперативний пошук потрібної інформації;
• вичитка та складання договорів;
• підготовка пропозицій для участі у тендерах, підготовка тендерної документації та ін.;
• багато різноманітних обов'язків та задач, які виникають під час робочого процесу.

Освіта:

Навчальний заклад: НАУ «Київський Національний авіаційний університет» (2010-2011 рр.), магістр,
факультет - Економіки та підприємництва, спеціальність – економіст.

Навчальний заклад: «Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університета»
(2006-2010 рр.), бакалавр, факультет - Облік та аудит, спеціальність - бухгалтер.

Професійні навички:

• тайм-менеджмент;
• навички ведення переговорів з клієнтами;
• навички ділового спілкування та листування;
• навички статистичної обробки великих даних;
• багатозадачність;
• вміння навчати та швидко навчатися;
• терплячість;
• навички оперативного пошуку будь-якої інформації у мережі.

Додаткова інформація:

Іноземні мови: англійська мова рівень А1.
Рівень володіння комп’ютером: впевнений користувач Microsoft Office, Word, Excel.
Наявність прав водія: категорія В.

Особисті якості: Грамотна усна та письмова мова (українська, російська), енергійна ініціативна людина, висока працездатність, перфекціонізм, досягнення поставлених цілей, акуратність, дисциплінованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, постійний процес розвитку та вдосконалення отриманих навиків.

Без шкідливих звичок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: