Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 ноября 2023 Файл

Виктория

Бухгалтер, офіс-менеджер

Возраст:
39 лет
Город:
Кривой Рог

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Демченко Вікторія Володимирівна
Адреса: м. Кривий Ріг
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Заміжня, маю двох дітей

Досвід роботи:
З жовтня 2007 по липень 2008 року працювала спеціалістом відділу бухгалтерського обліку Управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради.
З липня 2008 року по теперішній час працюю головним спеціалістом відділу бухгалтерського обліку та звітності управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради:
• Забезпечую своєчасне проведення розрахунків за виконані роботи та послуги, складаю акти звірення розрахунків з підрядниками;
• веду картки аналітичного обліку фактичних видатків в розрізі кодів Тимчасової класифікації видатків, веду меморіальні ордери;
• документально оформлюю результати проведеної інвентаризації капітальних видатків;
• готую платіжні доручення, юридичні та фінансові зобов’язань на поточні та капітальні видатки за відповідними кодами економічної та функціональної класифікації за загальним та спеціальним фондами;
• формую реєстри платіжних доручень, юридичних та фінансових зобов’язань за загальним та спеціальним фондами;
• працюю в системі Система дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство";
• додаю дані по зареєстрованих договорах на портал Є-ДАТА;
• виконую інші доручення начальника управління.

Професійні навички:
• впевнений користувач офісних програм;
• знання оргтехніки — принтер, ксерокс, факс;
• навички роботи з клієнтами;
• знання бухгалтерського законодавства;
• володіння мовами: українська мова вільно; англійська — базова (розмовна);
• досвід формування платіжних доручень і вимог;
• досвід підготовки договорів;
• уміння працювати в команді;
• документальне оформлення інвентаризації;
• робота з первинною документацією (рахунки-фактури, акти виконаних робіт);
• ведення різних електронних таблиць;
• знаю програму Документообіг.
Освіта:
Вища 2002- 2007 р.р. Криворізький економічний інститут Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, спеціальність «Облік та аудит»
Особисті якості:

Швидко навчаюсь, відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, стримана і дипломатична. Прагнення до розвитку і професійного росту, акуратність та чесність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: